Grzegorz Klimek Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 witam jestem nowy na forum jestem w posiadaniu gc8 sti przywieziony z japoni moc 380 koni . chciałbym zmienić turbine vf 28 na większą holset hx 35 i szukam kogoś mądrego który by mi ją zamontował i zestroił w rozsądnych pieniądzach Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 szukam kogoś mondrego To nie tutaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 moc 380 koni . chciałbym zmienić turbine vf 28 To chyba typo. Albo przypuszczam, ze nie sadze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 szukam kogoś mondrego To nie tutaj. A gdzie jak nie tu? No chyba, że tu nie ma mondrych tylko mądrzy. Może to tylko literówka pisana na koreańskim srajfonie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 I jeszcze spróbuj mnie przekonać, ze koreański srajfon nie ma dużych i małych liter i znaków interpunkcyjnych. To się nazywa: BRAK SZACUNKU DLA CZYTAJĄCYCH Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 I jeszcze spróbuj mnie przekonać, ze koreański srajfon nie ma dużych i małych liter i znaków interpunkcyjnych. To się nazywa: BRAK SZACUNKU DLA CZYTAJĄCYCH To sie nazywa asertywność z Twojej strony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Klimek Posted February 27, 2015 Author Share Posted February 27, 2015 mała pomyłka głupio mi ale nie zmienia to faktu że szukam nadal tego mondrego Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Turbo to Ci pewnie założy każdy ogarnięty mechanik, byle flansze pasowały. Nie wiem czy Holsety wystepują z subarowymi - pewnie będziesz musiał raczej przeprowadzić trochę modyfikacji w rurach. Na strojenie - pewnie do Poznania będziesz miał najbliżej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Taki rozwojowy temat,to się czepiacie ortografii,gramatyki i innych takich. @ ale jesteś pewien,że takie turbo będzie odpowiednie dla ledwie 2 litrowego silniczka? Może najpierw poczytaj kilka tematów w Technicznym czy Nielegalu,potem przemyśl sprawę. A jeszcze lepiej,napisz co chcesz osiągnąć i ile z tego motorku i do czego to auto ma służyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 mała pomyłka głupio mi ale nie zmienia to faktu że szukam nadal tego mondrego Przeproś i wyjdź Chcesz namiary w Londynie, Londku Zdroju, Nowym Sączu czy w Warszawie? Jest Ci obojętne? A może w Lądku Zdroju? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek1986 Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 To 3 na początku mocy to też literówka? Nie no nie wkładajmy Holsetow do klasyków.. Nie dość, że wstanie późno z racji wielkości, to wstanie jeszcze później z racji 'holsetowości' Wybór jeden z gorszych. Ami nie ma pod flansze Subarową, bo Subaru nie robi ciągników siodłowych Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Nie wnikałem ogólnie w sensowność zakładania Holseta - jak czuje potrzebę większego laga, z większego turbo - to w sumie już wybór użytkownika Ja tam bym rzekł, że jeśli się nie idzie w jakis hardcore, to taka vf28 to bardzo fajnie turbo. Wystroic na tym na jakieś szybkie 300-320KM i i w drogę. Bo potem to już i tak będzie też droga - ale przez mękę Bo a to skrzynia, a to coś tam... A to coś w modyfikacji nie wyszło, a to coś sie znów rozleciało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siewcu Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 holset to jest badziew, po pierwsze nic nie będzie pasować, a po drugie to toporny staroć, który będzie wstawał mega późno, nie zbuduje za dużo mocy i szybko spuchnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Hehe, krótko i zwięźle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Klimek Posted March 1, 2015 Author Share Posted March 1, 2015 a co proponujecie ja chciałbym go wystroić na 400 koni i nie mam bladego pojęcia jakie turbo wsadzić czy chinola podróba td05h za 1300 lub za 2000zł z kutym wirnikiem , ale najlepsze że holseta już zakupiłem , przeraża mnie jego wielkość i waga najlepiej zosał bym przy vf 28 ale jest nie do kupienia bo po prostu ich nie ma , i jeszcze jedno silnik mam zakuty więc wytrzyma tą moc , czekam na jakieś podpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 A skrzynie biegow juz wymieniles na mocniejsza? Generalnie droga do 400KM moze byc troche bardziej wyboista niz Ci sie wydaje. No i kwestia czy chcesz miec po prostu 400KM, czy chcesz miec 400KM, ktore bedzie mialo tez sens w codziennej jezdzi (chociaz tak ogolnie jedno drugiemu w tym przypadku moze przeczyc) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Klimek Posted March 1, 2015 Author Share Posted March 1, 2015 subarynką jeżdżę hobbistycznie bo lubię w tamtym roku przejechałem 3000 km,swoje vf 28 chciałem zregenerować ale powiedziano mi że w polsce będzie trudno bo wirnik jest na łożysku kulkowym ceramicznym Link to comment Share on other sites More sharing options...
zubru Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 a mi zregenerowali takie cos i jezdzi, nie wiem jak długo ale dobrze pompuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek1986 Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 No to nie wiem Wystrój lepiej jakieś 320/330km? Holseta sprzedaj. Chinoli też nie wsadzajmy to takich fajnych aut jak masz w podpisie. To jest 2.0 i jak wsadzisz dużą i to tego słabą turbinę to lag będzie zabijał przyjemność z jazdy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 chciałbym go wystroić na 400 koni Dość ambitne plany,wiążące się ze sporymi zmianami osprzętu.Takich mocy nie uzyskuje się tylko zmianą turbiny,potrzebujesz jeszcze paru rzeczy,wtryski,intercooler,równolegle listwy paliwowe,przebudowa dolotu itd. Bez ponownej rozbiórki silnika tez się pewnie nie obejdzie.Silnik zakuty,ale jak spasowana kucizna i jak grube uszczelki pod głowicami?Bo przy takiej mocy z 2 litrów,to trzeba trochę dmuchnąć żeby taką moc osiągnąć. I jedno jest pewne,jeśli ta moc ma nie być tylko na chwilę,to przygotuj się na grube wydatki,porównywalne z kosztami odbudowy silnika na nowych i porządnych gratach.A jak już będziesz miał 400KM,to zbieraj kasę na wymianę napędów,polegną wcześniej niż pomyślisz przy takich cyferkach,nawet wykorzystując je sporadycznie na drodze. Jechać toto będzie powyżej 4 tys.obrotów,wtedy pewnie łeb urywa,ale obsługi i to porządnej wymaga dużo częściej niż zdrowe 320KM w tym aucie. Pomyśl raczej o mocach rzędu 320-330KM i momencie 400Nm+,w aucie o takiej masie te parametry już robią wrażenie i są dość żywotne w dłuższej perspektywie a dobrze zrobione mało obsługowe.No i koszta kilkukrotnie mniejsze. Turbiny VF34 czy VF35 używane w dobrym stanie,można kupić za przyzwoite pieniądze.Z robocizną,remapem i paroma dodatkami zmieścisz się powiedzmy w okolicach 7-8 tys.zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elias Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 cybel, as always voice of reason. ja mam jeszcze pytanie do twórcy wątku ad.1 posta - te jak sądzę omyłkowe 380km to mialo być 280km - bo nie kojarzę sprostowania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmut Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Podepnę się pod temat. Jakie turbo OEMowe IHI siedziało w BUGU STI EU 2002 rok ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
California Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Jakie turbo OEMowe IHI siedziało w BUGU STI EU 2002 rok ? Wspomniane przez cybela VF35. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmut Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Wielkie Dzięki ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Klimek Posted March 2, 2015 Author Share Posted March 2, 2015 Elias moja subarynka wystrojona jest na 380 koni a moja turbina vf 28 którą wysadzili mi w kosmos jak przekładali kiere na lewą stronę, ma bebechy na ceramice , pompowała do 1,6 bara naprawdę bardzo ładnie się wkręcała , znalazłem na allegro turbinkę pe 1820 używana za 2200zł co o niej sądzicie wydmucha te 400 koni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.