Jump to content

Solenoid 2 port vs 3 port


sc00by

Recommended Posts

Posted

Witan

A wiec padł solenoid, co było problemem z przeładowaniem turbo. I mnie jest standard 2 port Denso, jednak znalazłem kilka 3 portowych ponoć lepsze znalazłem fajny ponoć był instalowany w wersjach Prodrive. Jednak u mnie mimo pakietu Prodrive mam 2 portowy. S wiec czy musi być 2 portowy czy mogę zainstalować 3 port., czy muszę robić remap, jaka jest różnica?

 

Pozdro

 

-==-

Posted

AMI a korekta to nowa mapa czy tylko jakieś korekty w obecnej? Jakieś istotne zmiany, i co się może wydarzyć jak nie zrobię remapu?

 

-==-

Posted

AMI a korekta to nowa mapa czy tylko jakieś korekty w obecnej? Jakieś istotne zmiany, i co się może wydarzyć jak nie zrobię remapu?

załóż, odpal i zobaczysz... przestanie ładować... (będziesz miał taki efekt jakbyś wyjął restryktor)
Posted

W sumie to pewnie tylko korekta. Ale jak nie miales robionej wczesniej mapy, to pewnie i tak trzeba zaczac od czegos.

Nie wiem czy Ecutek i OpenEcu oferuja dostep do oryginalnej mapy tak po prostu i zmiany w niej, czy raczej trzeba wgrywac baze i budowac calosc "od nowa". To juz pytanie do specow od tych rozwiazan.

Posted
załóż, odpal i zobaczysz... przestanie ładować... (będziesz miał taki efekt jakbyś wyjął restryktor)

Dlaczego ma przestać ładować? Jak poprawnie podłączy, to będzie jeździć.

Tylko wartości w tabelach WGDC dobre dla 2-portowego będą prawdopodobnie za wysokie dla 3-portowego.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...