sc00by Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Witan A wiec padł solenoid, co było problemem z przeładowaniem turbo. I mnie jest standard 2 port Denso, jednak znalazłem kilka 3 portowych ponoć lepsze znalazłem fajny ponoć był instalowany w wersjach Prodrive. Jednak u mnie mimo pakietu Prodrive mam 2 portowy. S wiec czy musi być 2 portowy czy mogę zainstalować 3 port., czy muszę robić remap, jaka jest różnica? Pozdro -==-
AMI Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Roznica jest w sposobie dzialania. Jak nie chcesz jechac na korekty, to zaloz taki, jaki byl.
sc00by Posted February 25, 2015 Author Posted February 25, 2015 AMI a korekta to nowa mapa czy tylko jakieś korekty w obecnej? Jakieś istotne zmiany, i co się może wydarzyć jak nie zrobię remapu? -==-
aki001 Posted February 26, 2015 Posted February 26, 2015 AMI a korekta to nowa mapa czy tylko jakieś korekty w obecnej? Jakieś istotne zmiany, i co się może wydarzyć jak nie zrobię remapu?załóż, odpal i zobaczysz... przestanie ładować... (będziesz miał taki efekt jakbyś wyjął restryktor)
AMI Posted February 26, 2015 Posted February 26, 2015 W sumie to pewnie tylko korekta. Ale jak nie miales robionej wczesniej mapy, to pewnie i tak trzeba zaczac od czegos. Nie wiem czy Ecutek i OpenEcu oferuja dostep do oryginalnej mapy tak po prostu i zmiany w niej, czy raczej trzeba wgrywac baze i budowac calosc "od nowa". To juz pytanie do specow od tych rozwiazan.
California Posted February 26, 2015 Posted February 26, 2015 załóż, odpal i zobaczysz... przestanie ładować... (będziesz miał taki efekt jakbyś wyjął restryktor) Dlaczego ma przestać ładować? Jak poprawnie podłączy, to będzie jeździć. Tylko wartości w tabelach WGDC dobre dla 2-portowego będą prawdopodobnie za wysokie dla 3-portowego.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.