Lukasz4155 Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Witam. Nie dawno kupiłem gietka i ostatnio pojawił mi się problem gdyż po ostrzejszym jeżdzeniu zaczyna troche śmierdzieć w aucie tak jakby spalenizną i troche mnie to martwi. Lecz gdy kupowałem auto właściciel przelał płyn do przekładni i polał silnik. Jak myślicie czy to ten płyn tak smierci i po ostrzejszym jezdzeniu kapie na goroce elementy czy może coś z silnikiem. Dodam ,że silnik cały czas pracuje równo i cicho. Udać się do jakiegos serwisu czy spróbować dobrze umyc silnik i spróbować pojeździć ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareckiislandia Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Możliwe ze poleciało na kolektor przy wlewaniu, sprawdź pod maska skąd śmierdzi czy z okolic turbo czy gdzieś indziej moze tez byc sprzeglo ale to inny zapach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 czy z okolic turbo To się naszuka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareckiislandia Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Postaw auto na czystym miejscu i sprawdź czy nigdzie nie kapie. czy z okolic turbo To się naszuka. A co turbo nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdiiaga Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Sprzęgło nadfajczyło się delikatnie ( tarcza konkretnie ), ale jak nic się nie dzieje to będzie działało i działało, do czasu aż się skończy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukasz4155 Posted February 18, 2015 Author Share Posted February 18, 2015 Kurde raczej sprzęgło bym wykluczył bo to inny zapach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdiiaga Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Zobacz, czy może płyn kierowniczy nie sączy się na wydech. Może ciśnienie od ostrego wachlowania kierownicą trochę płynu przez magiel, albo na przewodach wypchało ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Sprawdzić silnik pod kątem wycieków płynu ze wspomagania i oleju.Mogą podciekać przewody wspomagania na łączeniach,olej cieknący spod pokryw zaworów czy z uszczelniaczy świec,ewentualnie przewód olejowy turbiny. Posprawdzać wszystko konkretnie,bo wycieki grożą pożarem. No chyba,że kolektory czy inna część wydechu,owinięta jest bandażami termoizolacyjnymi i to one mogą wydzielać dziwne zapachy,ale w takim wypadku,tym bardziej należy wykluczyć wszelkie wycieki oleju i płynu wspomagania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukasz4155 Posted February 18, 2015 Author Share Posted February 18, 2015 Ok dzięki będe musiał wjechać na kanał i dobrze po oglądać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nieuprzejmygbur Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 W moim GTku często padała uszczelka klawiatury. sprawdz czy tam wszystko sucho bo możliwe że na kolektor kapie delikatnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dammmian Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Dokładnie. Ten zapach masz jak jest włączona dmuchawa w obiegu zewnętrznym? A mniej czuć jak zmienisz na wewnętrzny? Ja tak miałem - uszczelnienie pokrywy zaworów i jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now