Karas Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Dziale techniczny proszę o odpowiedz czy dach pod otworami sluzacymi do przykrecenia bagaznika dachowego W XV jest jakos zabezpieczony antykorozyjnie?? Obawiam sie ze podczas przykrecania bagaznika dachowego moge uszkodzic powloke lakiernicza pod otworami co może skutkować pojawieniem się korozji na dachu ( wiadomo sruba wkreca sie do momentu poczucia oporu-dachu ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_dz Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 I dlatego należy stosować akcesoryjne poprzeczne belki (E365EFJ500) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted February 19, 2015 Author Share Posted February 19, 2015 I dlatego należy stosować akcesoryjne poprzeczne belki (E365EFJ500) a czym akcesoryjny bagaznik rozni sie od innych poza znaczkiem Subaru??? Jeden i drugi wkrecany jest w dach metalowymi srubami M6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Jeden i drugi wkrecany jest w dach metalowymi srubami M6 może długością tych śrub.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitz Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 I dlatego należy stosować akcesoryjne poprzeczne belki (E365EFJ500) Ewentualnie użyć akcesoriów producentów uznanych za renomowanych (zresztą montowanie czegoś na dachu na "chińsczyźnie" to chyba nie jest dobry pomysł). Przy dedykowanych bagażnikach renomowany producent nie pozwoli sobie na taką wpadkę jak za długa śruba. Subaru nie robi bagażników dachowych, bierze od któregoś z producentów, nalepia napis "Subaru" (a raczej zamawia z) w miejscu oryginalnych napisów i dolicza za to 50%. Do mojego Legacy z 2008 (też wkręcany w dach) bagażnik jest robiony przez Mont-Blanc-a, czyli pewnie do XV też, chyba że w międzyczasie zmienili dostawcę na Thule (innych raczej nie). Jest absolutnie identyczny z tzw. "oryginalnym" i różni się, jak napisałem wyżej, napisami - Mont-Blanc <-> Subaru i ceną - wtedy to było ze 300 zł różnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted February 19, 2015 Author Share Posted February 19, 2015 czyli rozumiem ze w markowych bagaznich sruba przy wkrecaniu nie powinna dojsc do dachu - ok zobaczymy ale jak po wykreceniu kitu thule zobacze kółeczko od sruby odbite na lakierze to bedzie na was ide przykrecac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts