Jump to content

zabezpieczenie dachu pod otworami na bagaznik dachowy


Karas

Recommended Posts

Posted

Dziale techniczny proszę o odpowiedz czy dach pod otworami sluzacymi do przykrecenia bagaznika dachowego W XV jest jakos zabezpieczony antykorozyjnie??  Obawiam sie ze podczas przykrecania bagaznika dachowego moge uszkodzic powloke lakiernicza pod otworami co może skutkować pojawieniem się korozji na dachu ( wiadomo sruba wkreca sie do momentu poczucia oporu-dachu  )

Posted

 

 

I dlatego należy stosować akcesoryjne poprzeczne belki (E365EFJ500)

a czym akcesoryjny bagaznik rozni sie od innych poza znaczkiem Subaru??? Jeden i drugi wkrecany jest w dach metalowymi srubami M6

Posted

I dlatego należy stosować akcesoryjne poprzeczne belki (E365EFJ500)  :coffee:

 

Ewentualnie użyć akcesoriów producentów uznanych za renomowanych (zresztą montowanie czegoś na dachu na "chińsczyźnie" to chyba nie jest dobry pomysł).

Przy dedykowanych bagażnikach renomowany producent nie pozwoli sobie na taką wpadkę jak za długa śruba.

Subaru nie robi bagażników dachowych, bierze od któregoś z producentów, nalepia napis "Subaru" (a raczej zamawia z) w miejscu oryginalnych napisów i dolicza za to 50%.

Do mojego Legacy z 2008 (też wkręcany w dach) bagażnik jest robiony przez Mont-Blanc-a, czyli pewnie do XV też, chyba że w międzyczasie zmienili dostawcę na Thule (innych raczej nie).

Jest absolutnie identyczny z tzw. "oryginalnym" i różni się, jak napisałem wyżej, napisami - Mont-Blanc <-> Subaru i ceną - wtedy to było ze 300 zł różnicy.

Posted

czyli rozumiem ze w markowych bagaznich sruba przy wkrecaniu  nie powinna dojsc do dachu - ok zobaczymy ale jak po wykreceniu kitu thule zobacze kółeczko od sruby odbite na lakierze to bedzie na was ide przykrecac :superhero:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...