Jump to content

różnice GT, STI-Ver 3 , Type-RA


Recommended Posts

jak widzę że na Allegro sa 2 skrzynie w cenie 1,5 -2 tys zł i jak mówicie że pancerny pojazd to to nie jest to trochę zaczyna mi się odechciewać Suabru :) - generalnie chciałbym dojeżdżać do mety - nie sztuka wykręcić 3 dobre czasy ale nie ukończyć :) na prawdę tak częste są awarie ? 

Link to post
Share on other sites

no, to zalezy jeszcze jakie to skrzynie - zwykle gietekowe 5mt beda raczej dosc tanie.

Japonskie z STi, o krotszych przelozeniach, beda raczej juz nieco drozsze - zwlaszcza z dyframi. Nieco wytrzymalsze, ale tez nadal mowimy o uzywanych, paronastoletnich urzadzeniach, ktore nigdy nie wiadomo kiedy padna przy ostrym upalaniu. A i tak po prostu swoje limity, polozone wyzej lub nizej, maja.

 

Duzo bardziej pancerne sa 6mt - ale sa i sporo drozsze no i ich instalacja wymaga wymiany paru czesci dokola skrzyni tez.

Mozna ew. nieco taniej - 5mt z nowych WRX lub Forestera - tez juz sporo mocniejsze podobno, ale tez wymagaja paru zmian dokola (chocby z okazji zmiany w kontroli sprzegla itp.)

 

Na rajdowanie trzeba miec budzet - bo auto zawsze moze sie w takich warunkach zepsuc. Kazde.

Edited by AMI
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Jak mawiał Holek: jak chcesz mieć Subaru to musi cię byc stać na dwa Subaru, a jak chcesz sie nim ścigać to musi cię stać na trzy...

Czy jakoś tak, a moze to nie Holek... :D

Link to post
Share on other sites

 

Czyli jak słusznie pisał Ami kup taki żeby buda była zdrowa, resztę wymienisz :)

Albo będziesz chciał, albo będziesz musiał ;)

 

 

wymienić na Skodę... ;)

 

Jak mawiał Holek: jak chcesz mieć Subaru to musi cię byc stać na dwa Subaru, a jak chcesz sie nim ścigać to musi cię stać na trzy...

Czy jakoś tak, a moze to nie Holek... :D

 

Taki tekst pasuje do niego, więc stawiam na Hołka! :biglol:

Edited by adamski
Link to post
Share on other sites

Kupuj, nie bądź miętki  :P  ;)

 

Lepszej okazji nie będzie, bo aktualnie GC8 jest u szczytu "taniości" eksploatacji.

Było duuuuuuuzo drożej, a tan iej już nie będzie, bo niedługo tych aut nie będzie.

Link to post
Share on other sites

nie no spokojnie nie zrezygnuję :) Zupełnie inna technologia niż ta z którą miałem do czynienia dotychczas sprawia, że podchodzę do tematu zakupu Subaru w kategorii wyzwania i dalszego rozwoju :) Faktem jest że jeszcze kilka lat temu nie mógłbym sobie pozwolić na Subaru ze względu na mniejszą niż obecnie dostępność części i ich wyższe ceny. Patrząc czysto materialnie: to wolę wydać na Subaru 20-25 tys i mieć w garażu zapasową skrzynię/dyfer/zawieszenie itp niż wydać 40-50 tys na Lancera i nie mieć rezerw -do tego dostępność części zdecydowanie gorsza. Więc generalnie mam wkalkulowane to że coś tam się rozleci. W ten weekend niestety nie objadę żadnych aut bo mi się rozchorowało - ale myślę że w następny wybiorę się w Polskę żeby coś znaleźć. Dzięki za pomoc - jak będę miał wybrane konkretne cele to popytam o wasze zdania w dziale " Zakup Kontrolowany" . No i jak coś zakupię to się pochwalę :)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Podepnę się pod temat, bo mam pytanie również o różnice.

 

Kupiłem zakuty ej25, który był w gieteku ale na wiązce i głowicach WRX 02.

Chcę ten silnik wrzucić zamiast mojego ej205 w GT My99 ale nie chce iść w wymianę wiązki i teraz pytanie jak najlepiej to "pożenić".

Będzie zmiana ECU także problem wtrysków to załatwi. Słyszałem, że muszę przełożyć również głowice z ej205 do tego ej25, żeby podszedł do wiązki z GT.

Edited by bat
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...