ryjeks 52 Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Kup cokolwiek, bo i tak potem wszystko wymienisz 1 Link to post Share on other sites
AMI 237 Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Co racja to racja. Zwlaszcza, ze przy upalaniu skrzynia jednak predzej czy pozniej padnie. Link to post Share on other sites
Premo 1046 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Czyli jak słusznie pisał Ami kup taki żeby buda była zdrowa, resztę wymienisz Link to post Share on other sites
BartZ 1134 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Czyli jak słusznie pisał Ami kup taki żeby buda była zdrowa, resztę wymienisz Albo będziesz chciał, albo będziesz musiał 1 Link to post Share on other sites
AMI 237 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Dobra wiadomosc jest taka - ze beda to z reguly zakupy ratalne Raz silnik, raz skrzynia, raz cos tam innego 1 Link to post Share on other sites
woytaz_gdy_elb 0 Posted February 19, 2015 Author Share Posted February 19, 2015 jak widzę że na Allegro sa 2 skrzynie w cenie 1,5 -2 tys zł i jak mówicie że pancerny pojazd to to nie jest to trochę zaczyna mi się odechciewać Suabru - generalnie chciałbym dojeżdżać do mety - nie sztuka wykręcić 3 dobre czasy ale nie ukończyć na prawdę tak częste są awarie ? Link to post Share on other sites
AMI 237 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 (edited) no, to zalezy jeszcze jakie to skrzynie - zwykle gietekowe 5mt beda raczej dosc tanie. Japonskie z STi, o krotszych przelozeniach, beda raczej juz nieco drozsze - zwlaszcza z dyframi. Nieco wytrzymalsze, ale tez nadal mowimy o uzywanych, paronastoletnich urzadzeniach, ktore nigdy nie wiadomo kiedy padna przy ostrym upalaniu. A i tak po prostu swoje limity, polozone wyzej lub nizej, maja. Duzo bardziej pancerne sa 6mt - ale sa i sporo drozsze no i ich instalacja wymaga wymiany paru czesci dokola skrzyni tez. Mozna ew. nieco taniej - 5mt z nowych WRX lub Forestera - tez juz sporo mocniejsze podobno, ale tez wymagaja paru zmian dokola (chocby z okazji zmiany w kontroli sprzegla itp.) Na rajdowanie trzeba miec budzet - bo auto zawsze moze sie w takich warunkach zepsuc. Kazde. Edited February 19, 2015 by AMI 2 Link to post Share on other sites
Premo 1046 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Jak mawiał Holek: jak chcesz mieć Subaru to musi cię byc stać na dwa Subaru, a jak chcesz sie nim ścigać to musi cię stać na trzy... Czy jakoś tak, a moze to nie Holek... Link to post Share on other sites
adamski 138 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 (edited) Czyli jak słusznie pisał Ami kup taki żeby buda była zdrowa, resztę wymienisz Albo będziesz chciał, albo będziesz musiał wymienić na Skodę... Jak mawiał Holek: jak chcesz mieć Subaru to musi cię byc stać na dwa Subaru, a jak chcesz sie nim ścigać to musi cię stać na trzy... Czy jakoś tak, a moze to nie Holek... Taki tekst pasuje do niego, więc stawiam na Hołka! Edited February 19, 2015 by adamski Link to post Share on other sites
ryjeks 52 Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Kupuj, nie bądź miętki Lepszej okazji nie będzie, bo aktualnie GC8 jest u szczytu "taniości" eksploatacji. Było duuuuuuuzo drożej, a tan iej już nie będzie, bo niedługo tych aut nie będzie. Link to post Share on other sites
BladeRunner 282 Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Święte słowa Ryjeks Link to post Share on other sites
woytaz_gdy_elb 0 Posted February 21, 2015 Author Share Posted February 21, 2015 nie no spokojnie nie zrezygnuję Zupełnie inna technologia niż ta z którą miałem do czynienia dotychczas sprawia, że podchodzę do tematu zakupu Subaru w kategorii wyzwania i dalszego rozwoju Faktem jest że jeszcze kilka lat temu nie mógłbym sobie pozwolić na Subaru ze względu na mniejszą niż obecnie dostępność części i ich wyższe ceny. Patrząc czysto materialnie: to wolę wydać na Subaru 20-25 tys i mieć w garażu zapasową skrzynię/dyfer/zawieszenie itp niż wydać 40-50 tys na Lancera i nie mieć rezerw -do tego dostępność części zdecydowanie gorsza. Więc generalnie mam wkalkulowane to że coś tam się rozleci. W ten weekend niestety nie objadę żadnych aut bo mi się rozchorowało - ale myślę że w następny wybiorę się w Polskę żeby coś znaleźć. Dzięki za pomoc - jak będę miał wybrane konkretne cele to popytam o wasze zdania w dziale " Zakup Kontrolowany" . No i jak coś zakupię to się pochwalę Link to post Share on other sites
respect 153 Posted February 21, 2015 Share Posted February 21, 2015 Do przemyślenia opcja dla Ciebie to kupno z padniętym silnikiem-wtedy zakup niedrogi robisz motor pod swoje potrzeby i wiesz co masz. Link to post Share on other sites
bat 4 Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 (edited) Podepnę się pod temat, bo mam pytanie również o różnice. Kupiłem zakuty ej25, który był w gieteku ale na wiązce i głowicach WRX 02. Chcę ten silnik wrzucić zamiast mojego ej205 w GT My99 ale nie chce iść w wymianę wiązki i teraz pytanie jak najlepiej to "pożenić". Będzie zmiana ECU także problem wtrysków to załatwi. Słyszałem, że muszę przełożyć również głowice z ej205 do tego ej25, żeby podszedł do wiązki z GT. Edited March 30, 2015 by bat Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now