Skocz do zawartości

różnice GT, STI-Ver 3 , Type-RA


woytaz_gdy_elb

Rekomendowane odpowiedzi

jak widzę że na Allegro sa 2 skrzynie w cenie 1,5 -2 tys zł i jak mówicie że pancerny pojazd to to nie jest to trochę zaczyna mi się odechciewać Suabru :) - generalnie chciałbym dojeżdżać do mety - nie sztuka wykręcić 3 dobre czasy ale nie ukończyć :) na prawdę tak częste są awarie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, to zalezy jeszcze jakie to skrzynie - zwykle gietekowe 5mt beda raczej dosc tanie.

Japonskie z STi, o krotszych przelozeniach, beda raczej juz nieco drozsze - zwlaszcza z dyframi. Nieco wytrzymalsze, ale tez nadal mowimy o uzywanych, paronastoletnich urzadzeniach, ktore nigdy nie wiadomo kiedy padna przy ostrym upalaniu. A i tak po prostu swoje limity, polozone wyzej lub nizej, maja.

 

Duzo bardziej pancerne sa 6mt - ale sa i sporo drozsze no i ich instalacja wymaga wymiany paru czesci dokola skrzyni tez.

Mozna ew. nieco taniej - 5mt z nowych WRX lub Forestera - tez juz sporo mocniejsze podobno, ale tez wymagaja paru zmian dokola (chocby z okazji zmiany w kontroli sprzegla itp.)

 

Na rajdowanie trzeba miec budzet - bo auto zawsze moze sie w takich warunkach zepsuc. Kazde.

Edytowane przez AMI
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czyli jak słusznie pisał Ami kup taki żeby buda była zdrowa, resztę wymienisz :)

Albo będziesz chciał, albo będziesz musiał ;)

 

 

wymienić na Skodę... ;)

 

Jak mawiał Holek: jak chcesz mieć Subaru to musi cię byc stać na dwa Subaru, a jak chcesz sie nim ścigać to musi cię stać na trzy...

Czy jakoś tak, a moze to nie Holek... :D

 

Taki tekst pasuje do niego, więc stawiam na Hołka! :biglol:

Edytowane przez adamski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no spokojnie nie zrezygnuję :) Zupełnie inna technologia niż ta z którą miałem do czynienia dotychczas sprawia, że podchodzę do tematu zakupu Subaru w kategorii wyzwania i dalszego rozwoju :) Faktem jest że jeszcze kilka lat temu nie mógłbym sobie pozwolić na Subaru ze względu na mniejszą niż obecnie dostępność części i ich wyższe ceny. Patrząc czysto materialnie: to wolę wydać na Subaru 20-25 tys i mieć w garażu zapasową skrzynię/dyfer/zawieszenie itp niż wydać 40-50 tys na Lancera i nie mieć rezerw -do tego dostępność części zdecydowanie gorsza. Więc generalnie mam wkalkulowane to że coś tam się rozleci. W ten weekend niestety nie objadę żadnych aut bo mi się rozchorowało - ale myślę że w następny wybiorę się w Polskę żeby coś znaleźć. Dzięki za pomoc - jak będę miał wybrane konkretne cele to popytam o wasze zdania w dziale " Zakup Kontrolowany" . No i jak coś zakupię to się pochwalę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podepnę się pod temat, bo mam pytanie również o różnice.

 

Kupiłem zakuty ej25, który był w gieteku ale na wiązce i głowicach WRX 02.

Chcę ten silnik wrzucić zamiast mojego ej205 w GT My99 ale nie chce iść w wymianę wiązki i teraz pytanie jak najlepiej to "pożenić".

Będzie zmiana ECU także problem wtrysków to załatwi. Słyszałem, że muszę przełożyć również głowice z ej205 do tego ej25, żeby podszedł do wiązki z GT.

Edytowane przez bat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...