Hiszpanu Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 (edited) Witam, mam taki problem że przy np. wyprzedzaniu lub szybkim przyspieszaniu przy zmianie biegu na wyższy często zdarza mi się tak że napęd z tyłu uderza tak w budę że aż plastiki skrzypią (chodź one i tak dużo skrzypią), nie jest to mocne uderzenie ale odczuwalne i mnie to trochę denerwuję, przy spokojnej jeździe rzadko tak uderza, ale też się czasem zdarzy. Czy to przez zużytą podporę wału (jeśli tak to jak z dostępnością, ale nie w aso)? Czy ja mam jeszcze słabo wyczute sprzęgło? Chodź w żadnym aucie nie miałem z tym problemów. Druga sprawa to leje mi prawy zacisk, w okolicy górnej prowadniczki było zapocone, nie wiem jak się zabrać za zacisk, lepiej to oddać do naprawy niż samemu się bawić? Dokładnie nie wiem z czego leje, na wyświetlaczu zapala mi się brake ale po uzupełnieniu płynu do full to znika. Kolejne pytanie jest raczej proste, pytam dla pewności. Boxerem można hamować biegami z taką skrzynią jaka jest w ej22? Do ilu kręcić silnik ej22 podczas spokojnej jazdy, standardowo do 2.6 tyś? Tak mam na myśli coś typu eco-driving Pozdrawiam Edited February 17, 2015 by Hiszpanu Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 wyprzedzaniu lub szybkim przyspieszaniu przy zmianie biegu na wyższy często zdarza mi się tak że napęd z tyłu uderza tak w budę Czy to przez zużytą podporę wału Może być podpora,można wymienić tylko łożysko.Gdzie,to musisz podpytać kolegów z okolic. Mogą też być mocowania tylnego dyfra. Druga sprawa to leje mi prawy zacisk, w okolicy górnej prowadniczki było zapocone, nie wiem jak się zabrać za zacisk, lepiej to oddać do naprawy niż samemu się bawić? Zaciski to bardzo prosta konstrukcja,dasz radę sam,zestawy naprawcze do zacisków są dostępne. Boxerem można hamować biegami z taką skrzynią jaka jest w ej22? Bez obaw,można i to dość skutecznie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiszpanu Posted February 17, 2015 Author Share Posted February 17, 2015 A jeśli samo łożysko to chyba nie problem, z tego co wiem wystarczy tylko wał ściągnąć. Mam fajny zaufany sklep z łożyskami w okolicy to tam pierw będę szukać. Dzięki za odpowiedź Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Co do hamulcow; jezeli masz jednotloczek, to mam na zbyciu oba zaciski, podobno po regeneracji. Kupilem je od forumowicza Ricardo z klockamii tarczami, dla samych klockow i tarcz, wiec zaciski moge odstapic za grosze Moge ci je nawet dac na probe. Jak beda dzialac to zaplacisz, jak nie to nic nie tracisz. Mysle, ze to lepsza opcja od regeneracji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiszpanu Posted February 19, 2015 Author Share Posted February 19, 2015 (edited) Na razie nawet nie wiem jakie są włożone zaciski. może mi to gdzieś sprzedawca napisał to poszukam tyle wiem że coś z nimi robił czy wymieniał, jeśli miałbyś takie jak ja to z chęcią kupię daleko nie mam przy okazji może pomaluję obydwa na czerwono Na razie płynu ubywa znikomo a hamulec jest dobry, więc to zostawię na koniec bo dzisiaj obejrzę podporę wału i te mocowania dyfra bo mnie to denerwuje jak trochę szybciej się jedzie i przy zmianie biegu jest kop w budę Edited February 19, 2015 by Hiszpanu Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Ja osobiscie preferuje czarne zaciski, ale te ktore mam na zbyciu sa akurat czerwone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiszpanu Posted February 19, 2015 Author Share Posted February 19, 2015 Okazało się że dwutłoczki, szkoda bo daleko bym nie miał jak byś miał takie same Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Zawsze mozemy sie zamienic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiszpanu Posted February 22, 2015 Author Share Posted February 22, 2015 (edited) Nigdy chyba nawet nie kierowałem samochodu z takimi zaciskami, to chyba je jednak zostawię A jeśli wał chodzi góra dół (pewnie ma tak chodzić) a przy tym nie wydaje żadnych stuków ani innych dźwięków, to podporę można wyeliminować i brać się za te mocowania dyfra? Czy w podporze wału nie da się precyzyjnie określić czy to łożysko i należy je wymienić jeśli przy zmianie biegu jest lekki kop w bude? A jeszcze byłby ktoś w stanie mi odpowiedzieć, albo coś podpowiedzieć, wczoraj ściągałem osłony z kolektorów, ciąłem kątówką stare śruby i śrubokrętem trochę siłą rozrywałem stare osłony, a dzisiaj koło muru usłyszałem że silnik głośniej chodzi, mruczy trochę i pyka jak by luzy zaworowe. I nie wiem czy to luzy czy przez jakąś dziurkę w wydechu, jutro wjeżdżam na kanał ale jak ściągnąłem te osłony to z wierzchu obejrzałem kolektory i były nie naruszone. Czy jak trochę siłą rozrywałem te osłony to gdzieś na łączeniu wydechu mogło się poluzować i się rozdzielić lekko wydech? Edited February 22, 2015 by Hiszpanu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now