Alfik Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Mariosol - a sprawdzałeś (pytam z ciekawości) ile po zmianie masz skoku zawieszenia w dół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek998 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 mariosol dzwoniłem do centrum Ironman w Polsce i powiedzieli że ten numer to numer serii produkcji i to nic nie zmienia. Sami nie wiedzą co jest nie tak. Zaproponowali wymianę sprężyn na nowe ( numer serii ten sam) lub zwrot kasy. Więc w sumie zachowali się ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Alfik nie sprawdzalem bo akurat kolejka sie zrobila u mechaniora. Ale stanalem na hak (85kg) i ugial sie z pare cm, twarde zobacze jutro jak geometria wyjdzie. wlasnie dostalem tel i wedle mojego mechaniora zwis amorow na tyle wynosi okolo 6cm na przodzie okoko 4cm. wszystkie sruby do geometri daja sie regulowac ale dopiero jutro z samego rana wjezdza ustawic. Odebralem stforka. Nic nie puka, stuka w zawieszeniu. Z geometria tez nie bylo problemu. W pt. robie traske 600km to przetestuje doglebnie. Na ta chwile jestem zadowolony z amortyzacji i sztywnego zawieszenia.Dzieki wszystkim za dobre rady. Edytowane 4 Marca 2015 przez mariosol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talon Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Ja swojego s-turbo podniosłem o 7cm tył i przód, z tyłu dałem sprężyny podwyższające, natomiast z przodu sprężyny od forestera II + dystanse 4cm. Przy geometrii trzeba było podszlifować otwór w amortyzatorach tylnych o 1mm. Przeguby mają jeszcze zapas, sprawdzone przy podniesionym aucie. Narazie zrobilem ok 15tys km po podniesieniu forka i jest bardzo dobrze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Fotkę pls. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek998 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 No właśnie Talon daj fote! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Łapka w gorę, kto chce zobaczyć Forka Tallon"a z liftem 7 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Ja poproszę fotkę auta w ruchu na zakręcie przy prędkości powyżej 50km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Zazdrościsz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Lubię adrenalinę,ale nie tyle na raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Ja swojego s-turbo podniosłem o 7cm tył i przód, z tyłu dałem sprężyny podwyższające, natomiast z przodu sprężyny od forestera II + dystanse 4cm. Mógłbyś podzielić się informacją jakie amortyzatory i sprężyny zastosowałeś w powyższym rozwiązaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Zrobilem traske 260km i sie zastanawiam nad wlozeniem podkladek podwyzszajacych bo chyba mi malo Jak sie zuzyja amory to je wloze w kpl. (Sprzedaz podkladek nie aktualna).Bo teraz amory nie wydadza. Na ta chwile zawieszenie b. ladnie neutralizuje wszystkie doly i nierownosci. Zadnych trzaskow z tapicery itp.Na ostrych zakretach z szybsza predkoscia odczuwam delikatne plywanie ale to raczej opony i maz asfaltowa niz zawieszenie. Pzdr Edytowane 7 Marca 2015 przez mariosol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Jeździsz po terenie? Testowałeś może już zawieszenie na jakichś drogach gruntowych z dziurami? Jechałeś może drogą leśną z wybrzuszeniami w postaci korzeni drzew etc. Jak z "twardością" takiego zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@ilo Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Od dwóch lat mam zestaw KYB + Ironman, pracuję w lesie dlatego potrzebny był lift. Prześwit zwiększył się o około 3 cm. Jeżeli mam oceniać ten zestaw to jest tyle samo plusów co minusów. Największym problemem jest twardość zawieszenia. Korzenie i małe koleiny w lesie progi zwalniające w mieście to tragedia. Forkiem jeździ się jak traktorem. Plusy- nie martwisz się o koleiny zrobione przez ciężki sprzęt leśny bo przelecisz górą bez szurania brzuchem no i co najważniejsze nie martwisz się o pniaki i kamienie (miseczniki jadowite ) schowane w pasie zieleni na mniej uczęszcznych drogach. Mam porównanie do stock'owej grand vitary i jeżeli chodzi o dołki górki to Forek zostawia wiertare daleko w tyle ale komfort jazdy na średnio rozjeżdżonych drogach leśnych to grand vitara. Kolega ma taki sam zestaw w forku i podziela moje zdanie. Mam teraz nowego Forka też do lasu ale chyba nie za montuje znowu Ironmanów bo są zwyczajnie za twarde do tego auta. Słyszałem że zestaw Pedders jest fajna alternatywą. Pamietajcie!!!!! Im auto bardziej terenowe tym dalej ciągnik musi jechac Edytowane 7 Marca 2015 przez m@ilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talon Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Heh jakie zainteresowanie jutro wrzucę fotkę mojego forka po zabiegu podwyższania. Z tyłu teraz siedzą sprężyny podwyższające z allegro, których teraz nie widać w sprzedaży. Pamiętam, że cena za nie była 150pln/szt. Natomiast z przodu zastosowałem sprężyny od forestera 2 firmy monroe (190pln/szt) i dodałem dystanse 3, 8mm kupione również na allegro (180pln/szt). Nie próbowałem forkiem jeździć po gorszej nawierzchni niż polskke drogi, ale na nich spisuje się wyśmienicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Mój forek jest fajny na szosie, ale z kolei na wertepie wydaje sie miękki. Podniesiony na twardszych sprężynach Ssangyong, fakt - trzęsie, ale nie dobija i robi wrażenie niewrażliwego na dziury. Natomiast na szosie, w podniesionym aucie, przynajmniej przez pierwsze kilometry czuję się niepewnie (nie bo twardy, ale bo wysoki). Jak by był podniesiony ale nie twardy to bym bał sie cały czas. Ciekawostka - byłem podniesionym Ssangyongiem na zajęciach Szkoły Jazdy Subaru - ciekawe doświadczenie . Edytowane 7 Marca 2015 przez Alfik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) opis w wolnej chwili. Jest moc ! Edytowane 8 Marca 2015 przez mariosol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talon Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 oto obiecane fotki mojego forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Jaką masz odległość błotnik-ziemia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talon Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 tu jeszcze jedna po podwyższeniu i jedna przed podwyższeniem do porównania. Felgi są z legacy 17 cali, opony 215/60 nie wiem, jutro pójdę do garażu i zmierzę ale moimi super chlapaczami, co i tak za długie zrobiłem, nie haczę nawet o wysokie krawężniki parkując tyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Forek talona wygląda bardzo ładnie. Jak usłyszałem o 7cm, to sie przeraziłem, ale on był chyba obniżony wcześniej i teraz jest super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talon Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 nie był obniżony poprostu założyłem koła sporo większe od serii i one lepiej wypełniają nadkole :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek998 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Tak na oko wygląda bardzo podobnie do mojego Forka po wymianie amorów i sprężyn na Ironman (a to niby tylko 3cm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@ilo Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Talon a ile masz masz miejsca z tyłu między kołnierzem amorka a oponą. Ja się balem kupować takiego profilu na 17 cali bo po moich obliczeniach byłoby na styk i zamontowalem standardowe 15 jak zaleca Subaru. Ale pewnie w zaturbionych amorki trochę się różnią od wolnossących Edytowane 8 Marca 2015 przez m@ilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Talon a zmierz od podloza do nadkoli ile masz cm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się