mly96 Posted February 15, 2015 Posted February 15, 2015 Siemka, szukam powoli imprezy gc do 10k, ale usłyszałem, że do regulacji zaworów w nowszej imprezie trzeba wyjąć silnik i koszt regulacji to 2k, czy to naprawdę tyle kosztuje?
Bo_Lo Posted February 15, 2015 Posted February 15, 2015 W GC 125 (i chyba też 115hp) jest regulacja ręczna na śrubki i silnika nie trzeba wyciągać.Uczciwa kwota moim zdaniem to 100-200zł za robociznę plus uszczelki kap zaworowych i świec.Ja zrobiłem sam ,4h roboty na spokojnie z piwkiem.Robiłem wg manuala z youtube ;-)Choć w zasadzie mogłem tak jeszcze jeżdzić bo tylko na jednym wydechowym była jakaś śmieszna różnica.W sumie przez ostatnie 100tyś km nie była potrzebna regulacja(mam LPG)
szczur75 Posted February 15, 2015 Posted February 15, 2015 Troszku mało szczegółów przedstawiłeś. Przez to trudno Ci jednoznacznie odpowiedzieć. Jeśli konkretnie wiesz czego szukasz (z postu to nie wynika) to odpowiedzi na Twoje zapytanie znajdziesz na forum.
BelegUS Posted February 15, 2015 Posted February 15, 2015 Troszku mało szczegółów przedstawiłeś. Przez to trudno Ci jednoznacznie odpowiedzieć. Jeśli konkretnie wiesz czego szukasz (z postu to nie wynika) to odpowiedzi na Twoje zapytanie znajdziesz na forum. Kolega szuka Imprezy, i nie wie, czy wziąć 115KM czy 125KM. Prawdopodobnie chce mieć w niej gaz, ale wstydzi się o tym napisać (nie wiedzieć, czemu). Jednocześnie usłyszał durne plotki o tym, że do regulacji zaworów w EJ20 125KM trzeba wyjmować silnik (bzdura, nawet w Tribece nie trzeba). Odpowiedź dostał od Bo_Lo. W skrócie: wsio ryba, którą weźmie, koszt regulacji jest podobny, i nierujnujący.
kamilos89 Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 U mnie w gacku 125 km w ASO regulacja z uszczelkami 260pln.
szczur75 Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Kolega szuka Imprezy, i nie wie, czy wziąć 115KM czy 125KM Z pierwszego posta nie wynika czy ma to być n/a czy turbo. Wiem, że szatańskim pomysłem było by szukanie GT w cenie do 10k pln. Ale może....
mly96 Posted February 16, 2015 Author Posted February 16, 2015 Oczywiscie chodzi o n/a w gazie. Czyli nie mam sie o co martwic, koszty sa normalne?
555marcin Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Kolega szuka Imprezy, i nie wie, czy wziąć 115KM czy 125KM Z pierwszego posta nie wynika czy ma to być n/a czy turbo. Wiem, że szatańskim pomysłem było by szukanie GT w cenie do 10k pln. Ale może.... A co wynika z tytułu tematu?
akir Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Drogi jest dohc. Tu koszt zaczyna startować od 2000zl kończąc na 5tys
mly96 Posted March 2, 2015 Author Posted March 2, 2015 Jeszcze jedno pytanie odnosnie nie GC a GD czy silniki 2.0 to te same silniki i tak samo sie reguluje? I jak jest z 2.0 160km?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.