Skocz do zawartości

Subaru GT 1999 - silnik kaput


Tuono

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

k...a w d..e jego mać!

 

Zmierzyłem ciśnienia na cylindrach i wyszło ( silnik zimny ):

1 i 3: 10 bar

4: 9,5 bara

2: 0 bara! ....

 

Czy olej, który poszedł z turbo do komór spalania mógł uszkodzić, podeprzeć zawór w 2 cylindrze? Dodam tylko, że przy jednej próbie na 2 cylindrze wlałem troszkę oleju aby uszczelnić pasowanie tłok cylinder i nie było w ogóle reakcji dalej 0 bara.

Silnik już przygotowany do wyjęcia tylko nie mam podnośnika i muszę kombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie retoryczne: Po co kupować auto sportowe mówimy o imprezie, i nie móc z tego auta skorzystać (możliwości)? Dla mnie to jakaś totalna porażka. No ale zaraz mnie tu skrzyczycie, ok rozumiem bo to Wasza miłość. Ale obserwując z boku to odnoszę wrażenie że to kiepskie samochody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie retoryczne: Po co kupować auto sportowe mówimy o imprezie, i nie móc z tego auta skorzystać (możliwości)? Dla mnie to jakaś totalna porażka. No ale zaraz mnie tu skrzyczycie, ok rozumiem bo to Wasza miłość. Ale obserwując z boku to odnoszę wrażenie że to kiepskie samochody.

Parę osób korzysta z aut wykorzystując ich możliwości.

Proponuję sprawdzić możliwości "sportowe" auta,swoje odczucia z jazdy w takim aucie i potem kształtować swoje opinie. ;)

Bo na razie to byłaby dyskusja o smaku wina z totalnym abstynentem. :P

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pytanie retoryczne: Po co kupować auto sportowe mówimy o imprezie, i nie móc z tego auta skorzystać (możliwości)? Dla mnie to jakaś totalna porażka. No ale zaraz mnie tu skrzyczycie, ok rozumiem bo to Wasza miłość. Ale obserwując z boku to odnoszę wrażenie że to kiepskie samochody.
Bo do takich zabaw, to sie kupuje GT za 20tys i dokłada 50tys. ..........albo od razu kupuje auto za ćwierć miliona euro
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pytanie retoryczne: Po co kupować auto sportowe mówimy o imprezie, i nie móc z tego auta skorzystać (możliwości)? Dla mnie to jakaś totalna porażka. No ale zaraz mnie tu skrzyczycie, ok rozumiem bo to Wasza miłość. Ale obserwując z boku to odnoszę wrażenie że to kiepskie samochody.
Bo do takich zabaw, to sie kupuje GT za 20tys i dokłada 50tys. ..........albo od razu kupuje auto za ćwierć miliona euro

 

Z tego by wynikało tak jak piszesz :)  czyli kupujesz serię wkładasz 100 tysięcy i masz auto do jazdy dynamicznej  :P czsami zastanawiam się na skylinem ale tylko pod kątem driftu, podobno dobre? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Waldi33, KAŻDE stare auto o charakterze sportowym jest eksploatowane dokładnie w taki sposób do jakiego było projektowane. Niezależnie czy to nissan, subaru, bmw czy honda. I niestety te auta młodsze się nie robią. Jeśli liczysz, że kupisz pełnoletnie auto o takiej mocy i będziesz je bezkarnie upalał po wsze czasy to niestety srogo się rozczarujesz. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Waldi33, KAŻDE stare auto o charakterze sportowym jest eksploatowane dokładnie w taki sposób do jakiego było projektowane. Niezależnie czy to nissan, subaru, bmw czy honda. I niestety te auta młodsze się nie robią. Jeśli liczysz, że kupisz pełnoletnie auto o takiej mocy i będziesz je bezkarnie upalał po wsze czasy to niestety srogo się rozczarujesz. 

zdaję sobie z tego sprawę 

Znalazłem na dziale sprzedam blok silnika 2.0 (zamknięty) pytanie jest następujące, czy odbudowa silnika zwykłego gt, może bazować na wyżej wymienionym bloku?

Chodzi mi o głowice, czy z gt będą pasowały?

Co jeszcze pasowało by wymienić i na co przy odbudowie takiego silnika? Celował bym w 280 KM na krótkiej skrzyni. 

Czyli wtryski jak tak to jakie?

Pompa paliwa jaka?

turbo ?  czy zwykłe TD 05 wystarczy tylko zreanimować?

Panewki jakie?

No i tłoki zostawić serie czy bawić się w kucizne?

To samo z pierścieniami tutaj na pewno była by wymiana. 

Wszelkie info mile widziane, skoro samochód ma jeździć jak należy muszę się przygotować . Dodam że jazda torowa odpada z przyczyny takiej ze nie mam takiej możliwości i czasu. Jazda miejska ale bardzo dynamiczna.

Czekam na konkretne informacje. 

Ps. Auto jeżdzi i ma się dobrze, ale czytając tutaj na forum, silniki padają jak muchy po preparacie owadobójczym :)  

Edytowane przez Waldi33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na dziale sprzedam blok silnika 2.0 (zamknięty) pytanie jest następujące, czy odbudowa silnika zwykłego gt, może bazować na wyżej wymienionym bloku?

 

Moze, ale szarpanie sie specjalnie na zamkniety blok dla 280KM to troche przerost formy nad trescia.

 

 

 

Czyli wtryski jak tak to jakie?

 

440cc wystarcza

 

 

 

Pompa paliwa jaka?

 

Najlepiej sprawna :)

 

 

 

turbo ? czy zwykłe TD 05 wystarczy tylko zreanimować?

 

Sa lepsze turbo do tej mocy, skoro chcesz teoretycznie budowac od nowa i tak.

 

 

 

No i tłoki zostawić serie czy bawić się w kucizne?

 

Kucizna w dwulitrowce przy tej mocy nie ma sensu wiekszego. Jesli juz szalec, to tloki HBR.

 

 

 

Jazda miejska ale bardzo dynamiczna.

 

Do brawurowej jazdy to najlepiej samochod Cinquecento.

Edytowane przez AMI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI teraz tak jakie turbo będzie najlepsze ? 

Mówisz że zamknięty blok będzie niekonieczny.... ? hmmm ja już z myślą jazdy bezproblemowej, na dłuższy okres czasu.

Co do Cinquecento miałem, nie spełniał roli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mówisz że zamknięty blok będzie niekonieczny.... ? hmmm ja już z myślą jazdy bezproblemowej, na dłuższy okres czasu.

 

Czy "nascie" lat bezproblemowej jazdy to wystarczajaco dlugi okres czasu?

 

 

 

Co do Cinquecento miałem, nie spełniał roli.

 

"Mlodzi wilcy" nie narzekali :) Ani akwizytorzy w wyscigach po targety. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie głowice do takiego bloku? ale ja akurat nieśmiało myśle o strokerze

Wszystko zależy od przeznaczenia auta i budżetu. ;)

Najlepsze głowice są w 2,0 Spec C,potem STi 2,0 itd.Problem nie w głowicach a uszczelce pod nie i na zamknięty blok,chociaż do obejścia dość tanim kosztem.

Budowa strokera nie kończy się na jego zbudowaniu na odpowiednich gratach,potem trzeba dobrać jeszcze osprzęt.O ile bazą do budowy był silnik z New Ege STi,to przy odpowiedniej mapie,może być dobrze,jeśli budujemy strokera na bazie silnika z GT,to czeka nas parę konkretnych wydatków.

Nie ma jednej gotowej recepty,oczekiwania co do osiągów i charakterystyki silnika są różne,trzeba wszystko obgadać szczegółowo z tunerem,policzyć i wtedy decydować. ;)

Zamknięty blok nie jest lekarstwem na wszystko i nie eliminuje wszystkich słabych punktów mocnego boxera. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Popłyną tłok na 2 cylindrze.Teraz pytanko? Jak popłyną to temperatura za wysoka spalania była więc to proces raczej długotrwały.. Rozbiera mi mechanik teraz silnik na części pierwsze. Zobaczę co jest do zrobienia i wycenie sobie jego remont :mellow:...

Przepływka, pompa paliwa, wtryskiwacz, sonda źle pracowała???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...