Hiszpanu Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Witam, mam taki problem, przy kręceniu kierownicą odczuwam na kierownicy taki mały opór, nie wiem jak to dokładnie określić. Jak by układ o coś lekko zahaczał przy całym skręcie. Od całego skrętu w lewo do prawej odczuwam to 3/4 razy. Maglownica na wykończeniu? Edytowane 15 Lutego 2015 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus22100 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Sprawdź czy przypadkiem pasek nie jest za luźny. Kiedyś tak miałem i myślałem ze pompa mi pada bo trochę wyła a okazało się ze był słabo naciągniety pasek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Krzyżaki kolumny kierowniczej w pierwszej kolejności do sprawdzenia. Płyn wspomagania dawno wymieniany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Trudno mi powiedzieć kiedy był wymieniany, mam ją od 2/3 dni, ale jutro jadę na skp bo też mam wrażenie że po 80km/h+ mi zaczyna coś szumiec, chyba że to wina wiatru/łożyska w kole albo tego że na myjce podciśnieniowej wszystkie szyby lekko przeciekają,to może też przez jakąś nieszczelność w drzwiach tak szumieć. Może na stacji kontroli poj coś wyjdzie, o ile tam też układ kierowniczy sprawdzają. A ten pasek to jak sprawdzić czy jest dobrze naciągnięty? O 90 stopni powinien się obrócić? Dobra od sprzedawcy dostałem listę co było robione, "kwiecień 2012 nowy olej we wspomaganiu" Edytowane 15 Lutego 2015 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Krzyżaki kolumny kierowniczej w pierwszej kolejności do sprawdzenia. Płyn wspomagania dawno wymieniany? Potwierdzam. U mnie tak to wyglądało jak by haczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Co to myjka podcisnieniowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Przydrożne myjki za kase na podciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Ja u siebie wojuje z podobnym przypadkiem. Tylko ze to "haczenie"/opor pojawia sie dopiero jak przejadę po serii "spowalniaczy" albo jakichś nierównościach. Krzyżak wymieniony, płynu pełno. Podmieniłem/wymieniłem magiel i nadal to samo. Także obawiam się, że u mnie może zakończyć się to na nowej pompie. Chociaż dostałem też poradę, aby delikatnie poluzować śruby (pól obrotu) obejmy mocującej magiel. Z tym że jeszcze nie miałem czasu się do niej zastosować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) U mnie jest to lekko wyczuwalne w każdej sytuacji kiedy trzeba zrobić większy obrót kierownicą, generalnie dużo to nie przeszkadza dopiero za jakiś czas będę z tym robić, ale chciałem się dowiedzieć +/- na co się nastawić, bałem się że maglownica jest na wykończeniu a na to raczej trzeba zwracać uwagę, dzięki za rady. Edytowane 16 Lutego 2015 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się