Contor Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Witam Tak jak w temacie, zauważyłem że przy powolnym cofaniu (parkowanie tyłem) na maksymalnie skręconych kołach lewo lub prawo pojawia się szarpanie (drganie) takie cykliczne szarpnięcia, nie wiem co może być przyczyną, proszę o porady. Auto z roku 2000 przebieg 230 000 km, tydzień temu wyciągnąłem z dużego śniegu okularnika, po tym jak poddał się Jeep Grand Cherokee, satysfakcja bezcenna , ale czuje że są to tego konsekwencje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł.C Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Ja bym stawiał na wiskozę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dodo Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Wydaje mi się ze tez tak mam. Jezdze z tym juz dwa lata. Boczury idą aż milo wiec wisko jeszcze sie trzyma. Jak masz hilholder to spróbuj odpiąć go i zobacz czy cos sie zmieni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Tak jak w temacie, zauważyłem że przy powolnym cofaniu A przy jeździe do przodu z maksymalnie skręconymi kołami również sytuacja ma Miejsce? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marhof Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Obstawiałbym powoli padające wisko albo hillholder (cofasz powoli na pół-sprzęgle może?). Jeśli to wisko, to raczej nie nie przez to że kogoś wyciągałeś... ten element z czasem po prostu się zużywa, nic na to nie poradzisz.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Jeśli masz MT i objawy występują po rozgrzaniu, to prawdopodobnie to wiskoza. Sprawdź objawy również manewrując do przodu. Wiskozę można skutecznie regenerować na szczęście Link to comment Share on other sites More sharing options...
dodo Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 U mnie jest to samo ale do przodu nie ma żadnych objawów. Ani na zimno ani na ciepło, po dłuższej jeździe, nic. Tylko przy cofaniu i własnie takim szarpanym, czyli troche cofnę, odpuszcze i znowu. Mam podejrzenie że własnie przez to wahnięcie załącza się hilholder ale nie sprawdzałem dokładnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Contor Posted February 15, 2015 Author Share Posted February 15, 2015 (edited) Dzieki, wygląda na wisko, na zimnym i przy jeździe do przodu objawy nie występują.Pozdrawiam Edited February 15, 2015 by Contor Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzejmalut Posted February 16, 2015 Share Posted February 16, 2015 W napedach Subaru 4wd nieposiadajacych wiskozy taki efekt wystepuje przy zapietych napedach na asfalcie. A jak wiskoza wysiadzie to pewnie jest podobnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Contor Posted July 10, 2015 Author Share Posted July 10, 2015 Przyczyna to wiskoza. Obecnie wymieniona na zregenerowaną, koszt z wymianą około 900PLN, tydzień bez auta. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now