Contor Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Witam Tak jak w temacie, zauważyłem że przy powolnym cofaniu (parkowanie tyłem) na maksymalnie skręconych kołach lewo lub prawo pojawia się szarpanie (drganie) takie cykliczne szarpnięcia, nie wiem co może być przyczyną, proszę o porady. Auto z roku 2000 przebieg 230 000 km, tydzień temu wyciągnąłem z dużego śniegu okularnika, po tym jak poddał się Jeep Grand Cherokee, satysfakcja bezcenna , ale czuje że są to tego konsekwencje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł.C Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Ja bym stawiał na wiskozę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Wydaje mi się ze tez tak mam. Jezdze z tym juz dwa lata. Boczury idą aż milo wiec wisko jeszcze sie trzyma. Jak masz hilholder to spróbuj odpiąć go i zobacz czy cos sie zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Tak jak w temacie, zauważyłem że przy powolnym cofaniu A przy jeździe do przodu z maksymalnie skręconymi kołami również sytuacja ma Miejsce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Obstawiałbym powoli padające wisko albo hillholder (cofasz powoli na pół-sprzęgle może?). Jeśli to wisko, to raczej nie nie przez to że kogoś wyciągałeś... ten element z czasem po prostu się zużywa, nic na to nie poradzisz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Jeśli masz MT i objawy występują po rozgrzaniu, to prawdopodobnie to wiskoza. Sprawdź objawy również manewrując do przodu. Wiskozę można skutecznie regenerować na szczęście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 U mnie jest to samo ale do przodu nie ma żadnych objawów. Ani na zimno ani na ciepło, po dłuższej jeździe, nic. Tylko przy cofaniu i własnie takim szarpanym, czyli troche cofnę, odpuszcze i znowu. Mam podejrzenie że własnie przez to wahnięcie załącza się hilholder ale nie sprawdzałem dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Contor Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Dzieki, wygląda na wisko, na zimnym i przy jeździe do przodu objawy nie występują.Pozdrawiam Edytowane 15 Lutego 2015 przez Contor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmalut Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 W napedach Subaru 4wd nieposiadajacych wiskozy taki efekt wystepuje przy zapietych napedach na asfalcie. A jak wiskoza wysiadzie to pewnie jest podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Contor Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Przyczyna to wiskoza. Obecnie wymieniona na zregenerowaną, koszt z wymianą około 900PLN, tydzień bez auta. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się