hani1987 Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Witam posiadam legacy 99 at i mam takie pytanie. Jak to u was jest ze zmianą biegów bo u mnie jak daje na d jest ok a jak na r to tak strzeli ale wejdzie i chodzi i nie wiem dlaczego na d wchodzi lekko a na r tak zerwie? a jak jest u was? i dlaczego tak u mnie? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Zacznij od wymianu płynu w skrzyni, bo tak nie powinno być Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani1987 Posted February 14, 2015 Author Share Posted February 14, 2015 oleje i filtry wymienione tyle co.... zewnetrzny i wewnętrzny filtr + dextron II olej Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Jak dawno (czas, km) wymienione? Od jak dawna (czas, km) występuje problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani1987 Posted February 14, 2015 Author Share Posted February 14, 2015 przed wymianą też tak było a problem występuje od 5 miesiecy a olej wymieniony niedawno z 400km... to nie jest az takie straszne ale na d wchodzi płynnie a na r tak strzeli czy tam stuknie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Sprawdź poduszki pod skrzynią/silnikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani1987 Posted February 14, 2015 Author Share Posted February 14, 2015 własnie tak musze uczynić kolego a przyczyna delikatnego szumu tak jakby łozyska przy 80kmh przy wcisnietym gazie to też by była poduszka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Obawiam się, że to coś z dyfrem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani1987 Posted February 15, 2015 Author Share Posted February 15, 2015 tzn co? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Jakiś luz na zębatkach. Tak miałem w mercedesie. Też się dziwiłem, że tylko do tyłu było stuknięcie, ale to wina kształtu zębów. Wcale nie musi tak być u Ciebie. Najpierw poogladaj wszystkie połączenia napedu i zawieszenie i silnika i skrzyni i dyfra. Czeka Cie wizyta na kanale albo podnośniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani1987 Posted February 15, 2015 Author Share Posted February 15, 2015 ale dodam że to stuknięcie nie zawsze występuje... w zależności jak stoji auto. jak przodem w dół stuka jak inaczej nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
logicsys Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Chodzi ci o zmianę z P na R? Jak auto stoi na wzniesieniu na P, to zawsze będzie jeb. Zacznij używać ręcznego to problem się rozwiąże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani1987 Posted February 18, 2015 Author Share Posted February 18, 2015 nie chodzi o taki jeb tylko z d na r przy wciśniętym hamulcu to jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now