seba601 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Witam czy wymiana uszczelniaczy świec wiąże się z odkręceniem dekli zaworowych,czy ktoś to robił sam,czy lepiej zlecić to komuś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Jak wymieniać to kpl uszczelek dekli i przy okazji sprawdzić luzy zaworowe Edytowane 13 Lutego 2015 przez siwiutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba601 Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Tak właśnie myślałem że jak trzeba to komuś zlecić,to najlepiej zrobić to z zaworami. miałem nadzieję że nie trzeba zdejmować dekli,no trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Trzeba zdjąć dekle, ale to żadna specjalna filozofia. W WRX masz siedem śrub na każdej stronie. W Twoim może mniej. Fakt, miejsca nie jest za wiele, ale przy odrobinie zapału do pracy zrobisz w 2, może 3 godziny. Warto kupić komplet - u siebie wymieniłem też uszczelki pod deklami i śrubami. Raz, a dobrze na 10 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 W wrx-ie jest 8 śrub na każdym deklu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) W GX'ie to banalnie proste, choć do regulacji zaworów kanał będzie jak znalazł. Uszczelki, o których piszesz, dostępne są w serwisie po (chyba) 20 zł za sztukę i warto je wymienić na nowe, bo z czasem sztywnieją i przecieka wokół nich olej na świece. Warto przy okazji wymienić uszczelki pokrywy, a co do śrub... Powiem szczerze: odkręcałem dekle 4 razy, uszczelki tak się dobrze na nich trzymały, że mimo mycia dekli do dziś nie miałem problemu z jakimkolwiek przeciekiem z ich powodu. Jak zrobisz regulację zaworów, to robociznę będziesz mieć niejako w cenie - bo i tak całość trzeba wyjąć i oczyścić. A roboty z tym w sumie niewiele: najłatwiej zrobić sobie miejsce po obu stronach. Z jednej strony wyciągasz tłumik szmerów ssania i rurę do filtra, z drugiej strony najlepiej wyciągnąć akumulator i zbiornik płynu do spryskiwaczy. W ten sposób masz dojście od obu stron. Łatwiej, jeśli masz kanał, bo jest lepsze dojście do dolnych śrub. A śrub ogólnie jest 5 na planie koperty - cztery w rogach i jedna na środku. Powodzenia. Jeśli potrzebujesz jeszcze jakiś info zapraszam na PW. Edytowane 14 Lutego 2015 przez Qba25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba601 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Dziękuje wszystkim za informację,myślę że wiem już wszystko.Muszę tylko w łodzi znaleźć dobry serwis i oddam na regulację zaworów, a uszczelki wymienią mi przy okazji.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się