filester Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Pytanie do bardziej mechanicznej części forum... Jakie rozwiązanie regulacji wielkości optymalnego luzu zaworowego ma więcej zalet w turbo benzynie? Mając do wyboru hydraulikę i płytki co jest korzystniejsze dla mechaniki silnika? Wszelkie argumenty idące za tezą będą mile widziane. Z tego co obserwuję to Subaru odeszło od hydrauliki która była stosowana w niektórych GC na rzecz regulacji płytkowej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Z punktu powtarzalności cyklu pracy zaworów - oczywiście regulacja mechaniczna. Pozwala zwiększyć wydajność/sprawność silnika Z punktu widzenia eksploatacji samochodu - brak konieczności wykonywania regulacji zaworów, jazda na lpg - wygrywa hydraulika. Po prostu - zawsze coś za coś. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Gdzieś czytałem, że hydrauliczna regulacja przestaje "działać" czy "być wskazana" dla silników które kręcą się powyżej 7k obrotów - zapewne pojawia się wtedy problem z bezwładnością/szybkością działania tłoczków w popychaczach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Dla precyzji działania układu - płytka. Dla "bezobsługowości" - hydraulika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się