przemu Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Hej, poniewaz przekladka jest juz na ukonczeniu, zaczynam sie zastanawiac nad tematem alarmu. Stad ponizsze pytania: 1. Czy w tym samochodzie w ogole jest centralny zamek, ktory mozna byc podlaczyc do alarmu i otwierac samochod z pilota? 2. Czy ubezpieczalnie potrafia robic problem ze: - jest tylko jeden kluczyk (jak dobrze kojarze) - nie ma alarmu w samochodzie (czyt. zadnego zabezpieczenia przed kradzieza) 3. Jesli konieczna bedzie instalacja, to co warto montowac? Nie ukrywam, ze: - kluczyki nosze w kieszeni spodni, wiec najlepiej jakby mozna bylo dorobic kluczyk, ktory mialby w sobie pilota - czy warto sie bawic w standardowe alarmy czy lepiej jakis wylacznik zaplonu - nie chcialbym sie bawic w jakas skomplikowana procedure startowa bo na dluzsza mete to bez sensu 4. Czy mozecie polecic jakis warsztat w Wawie, ktory by to ogarnal? Idealnie by bylo jakbym mogl miec kluczyk z pilotem w jednym i byl w stanie otwierac i zamykac samochod z kluczyka. No i do tego jakies zabezpieczenie przed kradzieza, ktore sprawdza sie najlepiej, o ile takie jest Jakie sa wasze doswiadczenia w tym temacie? Cos mozecie polecic? Z gory dzieki.
Gaceq Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Z tego co się orientuje: 1. Fabrycznie STI RA centralny miały, natomiast RA zdaje się, że nie, podobnie jak brak elektrycznych szyb, choć może być dołożony, łatwo sprawdzić. 2. Przy ubezpieczeniu AC wymagają dwóch kluczyków i co najmniej jednego działającego zabezpieczenia (alarm, blokada skrzyni, immobiliser), czyli nic z tych rzeczy nie było fabrycznie w RA. Przy OC nie ma problemu z tymi rzeczami, tylko przy AC. 3. Żeby mieć centralny w kluczyku tak ładnie musiałbyś sie zabawić w np. zaadoptowanie kluczyka z newage + taka biała centralka i odpowiednio to zainstalować. Będzie trochę roboty. Albo są takie standardowe C.Z. z pilotem, gdzie można dołożyć do niego samego grota. Albo pilot luzem przy kluczykach. Ja tak miałem w sti 97, sprzężony z alarmem. W miarę niekłopotliwe.
radnor Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Z tego co się orientuje: 1. Fabrycznie STI RA centralny miały, natomiast RA zdaje się, że nie, podobnie jak brak elektrycznych szyb, choć może być dołożony, łatwo sprawdzić. 2. Przy ubezpieczeniu AC wymagają dwóch kluczyków i co najmniej jednego działającego zabezpieczenia (alarm, blokada skrzyni, immobiliser), czyli nic z tych rzeczy nie było fabrycznie w RA. Przy OC nie ma problemu z tymi rzeczami, tylko przy AC. 3. Żeby mieć centralny w kluczyku tak ładnie musiałbyś sie zabawić w np. zaadoptowanie kluczyka z newage + taka biała centralka i odpowiednio to zainstalować. Będzie trochę roboty. Albo są takie standardowe C.Z. z pilotem, gdzie można dołożyć do niego samego grota. Albo pilot luzem przy kluczykach. Ja tak miałem w sti 97, sprzężony z alarmem. W miarę niekłopotliwe. Immobilisera nie było po prostu w kluczyku?
Gaceq Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Immobilisera nie było po prostu w kluczyku? Właśnie w JDM-ach nie było go wówczas, a i nawet wydaje się mi że bugi JDM dalej nie miały imo w kluczykach, nie wiem jak potem bloby i hawki. A przypomniało mi się jeszcze że ten alarm w sti 97 miałem właśnie dodatkowo z immobiliserem, czyli takie rozwiązanie podchodzi ładnie pod AC. Minus taki że był to pilot dodatkowy przy kluczykach ale tak poza tym dobrze to działało także polecam Ci tak to rozwiązać. A drugi kluczyk dorobisz w pierwszym lepszym punkcie za parę złotych
przemu Posted February 13, 2015 Author Posted February 13, 2015 Ten pilot moglbym przezyc, jakby jeszcze mozna go bylo doprogramowac do otwierania bramy garazowej
radnor Posted February 13, 2015 Posted February 13, 2015 Swoją drogą fabryczny immobiliser jedynie odcina rozrusznik, nie ma problemu z odpaleniem samochodu na zapych.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.