Jump to content

Alarm do Type RA '99 V-Limited


przemu

Recommended Posts

Posted

Hej,

 

poniewaz przekladka jest juz na ukonczeniu, zaczynam sie zastanawiac nad tematem alarmu. Stad ponizsze pytania:

 

1. Czy w tym samochodzie w ogole jest centralny zamek, ktory mozna byc podlaczyc do alarmu i otwierac samochod z pilota?

2. Czy ubezpieczalnie potrafia robic problem ze:

    - jest tylko jeden kluczyk (jak dobrze kojarze)

    - nie ma alarmu w samochodzie (czyt. zadnego zabezpieczenia przed kradzieza)

3. Jesli konieczna bedzie instalacja, to co warto montowac? Nie ukrywam, ze:

   - kluczyki nosze w kieszeni spodni, wiec najlepiej jakby mozna bylo dorobic kluczyk, ktory mialby w sobie pilota

   - czy warto sie bawic w standardowe alarmy czy lepiej jakis wylacznik zaplonu

   - nie chcialbym sie bawic w jakas skomplikowana procedure startowa bo na dluzsza mete to bez sensu

4. Czy mozecie polecic jakis warsztat w Wawie, ktory by to ogarnal?

 

Idealnie by bylo jakbym mogl miec kluczyk z pilotem w jednym i byl w stanie otwierac i zamykac samochod z kluczyka. No i do tego jakies zabezpieczenie przed kradzieza, ktore sprawdza sie najlepiej, o ile takie jest :)

 

Jakie sa wasze doswiadczenia w tym temacie? Cos mozecie polecic?

Z gory dzieki.

Posted

Z tego co się orientuje:

 

1. Fabrycznie STI RA centralny miały, natomiast RA zdaje się, że nie, podobnie jak brak elektrycznych szyb, choć może być dołożony, łatwo sprawdzić.

2. Przy ubezpieczeniu AC wymagają dwóch kluczyków i co najmniej jednego działającego zabezpieczenia (alarm, blokada skrzyni, immobiliser), czyli nic z tych rzeczy nie było fabrycznie w RA. Przy OC nie ma problemu z tymi rzeczami, tylko przy AC.

3. Żeby mieć centralny w kluczyku tak ładnie musiałbyś sie zabawić w np. zaadoptowanie kluczyka z newage + taka biała centralka i odpowiednio to zainstalować. Będzie trochę roboty. Albo są takie standardowe C.Z. z pilotem, gdzie można dołożyć do niego samego grota. Albo pilot luzem przy kluczykach. Ja tak miałem w sti 97, sprzężony z alarmem. W miarę niekłopotliwe. 

Posted

Z tego co się orientuje:

 

1. Fabrycznie STI RA centralny miały, natomiast RA zdaje się, że nie, podobnie jak brak elektrycznych szyb, choć może być dołożony, łatwo sprawdzić.

2. Przy ubezpieczeniu AC wymagają dwóch kluczyków i co najmniej jednego działającego zabezpieczenia (alarm, blokada skrzyni, immobiliser), czyli nic z tych rzeczy nie było fabrycznie w RA. Przy OC nie ma problemu z tymi rzeczami, tylko przy AC.

3. Żeby mieć centralny w kluczyku tak ładnie musiałbyś sie zabawić w np. zaadoptowanie kluczyka z newage + taka biała centralka i odpowiednio to zainstalować. Będzie trochę roboty. Albo są takie standardowe C.Z. z pilotem, gdzie można dołożyć do niego samego grota. Albo pilot luzem przy kluczykach. Ja tak miałem w sti 97, sprzężony z alarmem. W miarę niekłopotliwe. 

 

 

Immobilisera nie było po prostu w kluczyku?

Posted
Immobilisera nie było po prostu w kluczyku?

 

Właśnie w JDM-ach nie było go wówczas, a i nawet wydaje się mi że bugi JDM dalej nie miały imo w kluczykach, nie wiem jak potem bloby i hawki. A przypomniało mi się jeszcze że ten alarm w sti 97 miałem właśnie dodatkowo z immobiliserem, czyli takie rozwiązanie podchodzi ładnie pod AC. Minus taki że był to pilot dodatkowy przy kluczykach ale tak poza tym dobrze to działało :) także polecam Ci tak to rozwiązać. A drugi kluczyk dorobisz w pierwszym lepszym punkcie za parę złotych

Posted

Swoją drogą fabryczny immobiliser jedynie odcina rozrusznik, nie ma problemu z odpaleniem samochodu na zapych.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...