Jump to content

Drgania podczas ruszania!!!


5t4w3k

Recommended Posts

Witam. Moje pytanie dotyczy drgań jeśli można to tak nazwać podczas ruszania z pierwszego biegu. Wkręcam na powiedzmy 2,5 tys pomalutku upuszczam sprzęgło wtedy jest ok ale jeśli chce normalnie ruszyć najpierw upuszczając sprzęgło potem dając normalnie gazu (normalne ruszanie w korku czy cos w tym stylu) autem trzęsie jak diabli. Biegi wchodzą w miarę płynnie jedynie redukcja na 4 bieg powyżej 100km/h jest mały zgrzyt. Subarka ma obecnie przejechane 270. Wymieniałem sprzęgło jakieś 40tys km i juz od jakiegoś czasu mam ten problem jeśli mógł by mi ktoś pomóc proszę o odp co może być nie tak. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie to sprzęgło. Raz trochę za ostro próbowałem ruszyć i przypaliłem, przez jakiś czas też tak szarpało podczas spokojnego ruszania, przy kręceniu wyżej było dobrze, szczególnie na zimnym, pewnie w końcu równo się starło bo przeszło samo.

Edited by radnor
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Wymieniałem sprzęgło jakieś 40tys km i juz od jakiegoś czasu mam ten problem jeśli mógł by mi ktoś pomóc proszę o odp co może być nie tak.

Nierówne koło zamachowe, sprzęgło uszkodzone, złe śruby użyte do skręcenia całośc itp. Co montowałeś i jakiej firmy? 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Koła zamachowego nie ruszałem i właśnie o to chodzi ze przy robocie mnie nie było Subarka stanęła na trasie i poszła do mechanika robiona na biega Pytam dla tego bo nie wiem czy opłaca mi się jeszcze dokładać i robić Subarke chciałem oddać dupie to będzie jako pierwsze auto czy kopić coś innego a ją sprzedać jak jest Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Miałem identyczny objaw. Nie w Subaru ale to było sprzęgło. Przebieg niby mały, ale jak pisze radnor, mogło się przypalić. Zależy tez jak jeździłeś:)

Mnie za to dzisiaj padł aku i musiałem się wracać pod blok po hujdaja:(

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

.......na 99%obstawiam tarcze sprzęgła a dokładnie sprężynki w niej....jeżeli są dobre to docisk,ale zweryfikować trzeba koło docisk i tarcze

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nierówne koło zamachowe

 

moim zdaniem wina koła zamachowego, wiem jak wyglądało moje przy podobnym przebiegu

na 99% zakładałeś nowe sprawne sprzęgło (podejrzewam że bez wad fabrycznych) więc wtedy też powinieneś oddać koło zamachowe do tokarza/szlifierza do przetoczenia i zdjęcia nierówności (o ile jest taka możliwość - grubość koła zamachowego na to pozwala)

szkoda że nie było Cię przy samej wymianie, mógłbyś wtedy sprawdzić czy koło nie posiada też przypadkiem mikropęknięć

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Może to mieć też wpływ na redukcje czy to już coś ze skrzynia jest nie tak A co jeszcze do tych drgań to zarówno na HI jak i na LO jest tak samo :mellow:

 

Wielkie dzięki za odpowiedz w mojej sprawie i nic mi nie zostaje jak tylko wymienić sprzęgło i zamach oddać do regeneracji Szkoda sprzedawać mi autko bo reszta śmiga bez zarzutu :D

Edited by 5t4w3k
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...