Jump to content

Drgania podczas ruszania!!!


5t4w3k

Recommended Posts

Posted

Witam. Moje pytanie dotyczy drgań jeśli można to tak nazwać podczas ruszania z pierwszego biegu. Wkręcam na powiedzmy 2,5 tys pomalutku upuszczam sprzęgło wtedy jest ok ale jeśli chce normalnie ruszyć najpierw upuszczając sprzęgło potem dając normalnie gazu (normalne ruszanie w korku czy cos w tym stylu) autem trzęsie jak diabli. Biegi wchodzą w miarę płynnie jedynie redukcja na 4 bieg powyżej 100km/h jest mały zgrzyt. Subarka ma obecnie przejechane 270. Wymieniałem sprzęgło jakieś 40tys km i juz od jakiegoś czasu mam ten problem jeśli mógł by mi ktoś pomóc proszę o odp co może być nie tak. Pozdrawiam

Posted

Jak dla mnie to sprzęgło. Raz trochę za ostro próbowałem ruszyć i przypaliłem, przez jakiś czas też tak szarpało podczas spokojnego ruszania, przy kręceniu wyżej było dobrze, szczególnie na zimnym, pewnie w końcu równo się starło bo przeszło samo.

Posted
Wymieniałem sprzęgło jakieś 40tys km i juz od jakiegoś czasu mam ten problem jeśli mógł by mi ktoś pomóc proszę o odp co może być nie tak.

Nierówne koło zamachowe, sprzęgło uszkodzone, złe śruby użyte do skręcenia całośc itp. Co montowałeś i jakiej firmy? 

Posted

Koła zamachowego nie ruszałem i właśnie o to chodzi ze przy robocie mnie nie było Subarka stanęła na trasie i poszła do mechanika robiona na biega Pytam dla tego bo nie wiem czy opłaca mi się jeszcze dokładać i robić Subarke chciałem oddać dupie to będzie jako pierwsze auto czy kopić coś innego a ją sprzedać jak jest Pozdrawiam

Posted

Miałem identyczny objaw. Nie w Subaru ale to było sprzęgło. Przebieg niby mały, ale jak pisze radnor, mogło się przypalić. Zależy tez jak jeździłeś:)

Mnie za to dzisiaj padł aku i musiałem się wracać pod blok po hujdaja:(

Posted

.......na 99%obstawiam tarcze sprzęgła a dokładnie sprężynki w niej....jeżeli są dobre to docisk,ale zweryfikować trzeba koło docisk i tarcze

Posted

 

 

Nierówne koło zamachowe

 

moim zdaniem wina koła zamachowego, wiem jak wyglądało moje przy podobnym przebiegu

na 99% zakładałeś nowe sprawne sprzęgło (podejrzewam że bez wad fabrycznych) więc wtedy też powinieneś oddać koło zamachowe do tokarza/szlifierza do przetoczenia i zdjęcia nierówności (o ile jest taka możliwość - grubość koła zamachowego na to pozwala)

szkoda że nie było Cię przy samej wymianie, mógłbyś wtedy sprawdzić czy koło nie posiada też przypadkiem mikropęknięć

Posted

Może to mieć też wpływ na redukcje czy to już coś ze skrzynia jest nie tak A co jeszcze do tych drgań to zarówno na HI jak i na LO jest tak samo :mellow:

 

Wielkie dzięki za odpowiedz w mojej sprawie i nic mi nie zostaje jak tylko wymienić sprzęgło i zamach oddać do regeneracji Szkoda sprzedawać mi autko bo reszta śmiga bez zarzutu :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...