aflinta Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 coś mi google wykazało że to serwis mazdy a to przecież subaru soryMazdę też kiedyś tam robili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Możesz mieć uszkodzoną poduszkę zawieszenia i wtedy też szarpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianowy Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 opoduszka zawieszenia? , ale problem znika kiedy odłączam tylny most przełącznikiem koło skrzyni. i słychać tylko przy mocnych skrętach np zawracaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Bo przy odłączonym napedzie na tył, są mniejsze naprężenia. Jest to jedna z opcji. Nie musi tak być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Mazdę też kiedyś tam robili I dalej robią Takiego zaworu jak wyżej nie wymienialiśmy. Zmienialiśmy komplet, ale w Tribece. Płukaliśmy też skrzynie i zmieniali ATF na oryginalny, to też czasem pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianowy Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 ok a myślałem że forumowicz "Mancin" z tego wątku :http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/67572-stui-przy-cofaniu/?hl=%2Bszarpie+%2Bprzy+%2Bskr%C4%99conych#entry1936416 Robił ten zawór u Was. to był legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakum Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 ok a myślałem że forumowicz "Mancin" z tego wątku :http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/67572-stui-przy-cofaniu/?hl=%2Bszarpie+%2Bprzy+%2Bskr%C4%99conych#entry1936416 Robił ten zawór u Was. to był legacy Ja też byłem o tym przekonany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianowy Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Już jestem skołowany . Na Amerykańskich forach subaru twierdzą : jeśli po włączeniu bezpiecznika FWD stuki ustają to jest to transfer clutch pack a jesli stuki nie ustają to elektrozawór - duty solenoid. Więc w moim przypadku może być to transfer clutch pack ,takie dyski- płytki zębate ? a jak to nazywa się po Polsku >? bo nie mogę znależć. I ktoś może potwierdzić tą teorie ? Dzieki http://www.rostratransmission.com/pdf/ATSG-Subaru-4EAT-Transfer-Premature-Failure-Replacement.pdf ogólnie to za oceanem ,to jest to problem dosyć powszechny i zazwyczaj pomaga duty c solenoid -elektrozawór lub clutch transfer pack. Są też inne ciekawe teorie jak : -wymiana oleju lub przepłukanie skrzyni 3 razy w ciągu 2 tyg (podobno pomaga odblokować elektrozawór)... - lub podwyższone ciśnienie w oponach. ale to chyba lekarstwo na ból a nie na przyczynę. Jutro rozbierają skrzynie i będą sprawdzać e-zawory... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Więc w moim przypadku może być to transfer clutch pack ,takie dyski- płytki zębate ? a jak to nazywa się po Polsku >? bo nie mogę znależć. I ktoś może potwierdzić tą teorie ? to jest sprzęgło wielotarczowe. Moim zdaniem, powinieneś najpierw sprawdzić zawieszenie skrzyni i silnika. Gdyby wina była tarczach, to powinieneś wyczuś smród płynu na bagnecie skrzyni, bo to ten sam płyn. Trochę za wcześnie na zużycie tego sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianowy Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Zawieszenie sprawdzali dokładnie w aso ,do wymiany były gumki stabilizatorów i tyle reszta w dobrym stanie stwierdzili. więc nie szukałem przyczyn w zawieszeniu ,sprawdzą to jutro jeszcze raz zobaczymy. dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Jutro rozbierają skrzynie i będą sprawdzać e-zawory... po co ? przeciez wiadomo o który zawór chodzi . Było juz na forum wielokrotnie . Problem raczej gdzie ten zawór kupić bo od któregoś roku..? występował wyłacznie z calym mózgiem i to bym sprawdził (lub poszukał używki/części) . Żeby dostać się do "mózgu" wystarczy zdjąć miskę skrzyni......więc nich nic nie rozbierają...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianowy Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 dobrze mówisz, sama miska wystarczy ,tak będą robić to miałem na myśli... myślę że w usa będą coś mieli ,ewentualnie w midparts tylko trzeba wiedzieć dokładnie co zamówić. http://www.rostratransmission.com/news-subaru-4eat-transer-clutch-solenoid-replacement.php 6 elektrozaworów na płycie "mózgu" sprawdzone wszystkie dobre ,wyczyszczone mają ok 3,5 ohm. więc lipaa to raczej nie too... Teraz myslimy żeby sprawdzać płytki - tarcze ścierne w sprzęgle ... koszty lecą i nic nie wiadomo dalej. ehhh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 eraz myslimy żeby sprawdzać płytki - tarcze ścierne w sprzęgle ... w niektórych modelach (spr. po VIN) ten zawór był z tyłu skrzyni.....tarczki raczej ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianowy Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 za bardzo nie wiem jak sprawdzić po vin, ale z tyłu to chyba był w poprzednich modelach. : http://www.rostratransmission.com/pdf/ATSG-Subaru-4EAT-Transfer-Premature-Failure-Replacement.pdf http://valvebodyxpress.com/images/pdfs/tech/4EAT,%20Tech%20Info,%20Phase%20II%20Version%20II%20Product%20ID.pdf Ktoś twierdzi że tylny most może był wymieniany i żle założony ale nie wydaje mi się. Na szczęście nie policzyli mi nic za sprawdzenie zaworków. Więc co sprawdzać dalej ? Może jednak te tarczki bo w sumie co innego pozostaje? po całej operacji poprawiło się nic nie szumi i nie stuka hmm aż dziwne... Zobaczymy jeszcze na zimnym... Dzięki wszystkim za porady Jak na razie problem zniknął . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Jak na razie problem zniknął . no proszę.... ...po pomiarach coś się odblokowalo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakum Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 po całej operacji poprawiło się nic nie szumi i nie stuka hmm aż dziwne... Super Może przy okazji coś niechcący przetkali lub odwiesili Życzę żeby problem nigdy nie powrócił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Safór puścił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianowy Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 trudno powiedzieć co się stało ,ale już jest lepiej. Może zawór puścił..może coś nie-łączyło nie wiemy .ważne że jest dobrze Dzięki wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się