Andrzej69 Posted February 7, 2015 Share Posted February 7, 2015 Witam Jak w temacie, przy delikatnym dodawaniu gazu, autem szarpie ( nie zawsze) . Czasem mocniej, czasem delikatnie (jak by stukania). Po diagnostyce w ASO, zasugerowano że szarpania pochodzą z układu napędowego, już za skrzynią biegów. Diagnostyka komputerowa silnika - brak kodów błędów. W związku z tym mam pytanie, jaki może być maksymalny koszt naprawy w/w układu napędowego. Subaru Outback / 2005 / 2,5 litra / automat / od kilku lat na LPG / wersja USA. Regulacja zaworów sprawdzana w ubiegłym roku - w idealnym stanie. I jeszcze jedno; czy brak korka do wlewu oleju, może mieć wpływ na prace silnika. Andrzej69 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinK Posted February 7, 2015 Share Posted February 7, 2015 I jeszcze jedno; czy brak korka do wlewu oleju, może mieć wpływ na prace silnika. jak wypluje przez to olej i zabraknie smarowania to na pewno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej69 Posted February 7, 2015 Author Share Posted February 7, 2015 nie pluje, bo tymczasowo zabezpieczyłem gumową rękawiczką. Natomiast pan w ASO, twierdzi że jak się zatka ręką podczas pracy to ponoć lepiej pracuje silnik - i nie wie dlaczego.....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit87 Posted February 7, 2015 Share Posted February 7, 2015 to ten "pan" w ASO chyba nie powinien tam pracować . Proste po odkręceniu korka wlewu oleju silnik traci troche podciśnienia. Dlatego korek wlewu powoduje iż silnik jest szczelny i nie dostaje lewego powietrza. Objaw jest prawidłowy przy odkęceniu obroty powinny ciut falować. Zmień tego PANA. A stukania to mogą być poduszki silnika, skrzyni, dyfra, wyj.. podpora wału . Na razie posprawdzaj wszystkie gumy , poduchy bo to najtańsza i wielu przypadkach trafna diagnoza:P i kup ten korek od oleju!! chyba , że lubisz zapach spalonego oleju w kabinie i remont silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted February 7, 2015 Share Posted February 7, 2015 Korki 710 są w wiekszosci takie same Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej69 Posted February 9, 2015 Author Share Posted February 9, 2015 Dziś przyślą korek i zobaczymy czy coś się zmieni. Natomiast wczoraj zaobserwowałem dodatkowe dziwne objawy. Zakres w którym pojawiają się najczęściej anomalie, to pomiędzy 1000-2000 obrotów (przynajmniej tak "wskazuje" obrotościomierz). Piszę ; "wskazuje" bo często, pomimo dodawania gazu lub puszczania, strzałka obrotów pozostaje nieruchoma (blokuje się) , by po chwili gwałtownie ruszyć....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papkin Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Witam ja w mojej h6 automat zaobserwowałem kilkakrotnie podobne szarpanie przy niskim poziomie paliwa ( rezerwa ), może filtr paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now