Andrzej69 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Witam Jak w temacie, przy delikatnym dodawaniu gazu, autem szarpie ( nie zawsze) . Czasem mocniej, czasem delikatnie (jak by stukania). Po diagnostyce w ASO, zasugerowano że szarpania pochodzą z układu napędowego, już za skrzynią biegów. Diagnostyka komputerowa silnika - brak kodów błędów. W związku z tym mam pytanie, jaki może być maksymalny koszt naprawy w/w układu napędowego. Subaru Outback / 2005 / 2,5 litra / automat / od kilku lat na LPG / wersja USA. Regulacja zaworów sprawdzana w ubiegłym roku - w idealnym stanie. I jeszcze jedno; czy brak korka do wlewu oleju, może mieć wpływ na prace silnika. Andrzej69 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 I jeszcze jedno; czy brak korka do wlewu oleju, może mieć wpływ na prace silnika. jak wypluje przez to olej i zabraknie smarowania to na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej69 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 nie pluje, bo tymczasowo zabezpieczyłem gumową rękawiczką. Natomiast pan w ASO, twierdzi że jak się zatka ręką podczas pracy to ponoć lepiej pracuje silnik - i nie wie dlaczego.....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 to ten "pan" w ASO chyba nie powinien tam pracować . Proste po odkręceniu korka wlewu oleju silnik traci troche podciśnienia. Dlatego korek wlewu powoduje iż silnik jest szczelny i nie dostaje lewego powietrza. Objaw jest prawidłowy przy odkęceniu obroty powinny ciut falować. Zmień tego PANA. A stukania to mogą być poduszki silnika, skrzyni, dyfra, wyj.. podpora wału . Na razie posprawdzaj wszystkie gumy , poduchy bo to najtańsza i wielu przypadkach trafna diagnoza:P i kup ten korek od oleju!! chyba , że lubisz zapach spalonego oleju w kabinie i remont silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Korki 710 są w wiekszosci takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej69 Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Dziś przyślą korek i zobaczymy czy coś się zmieni. Natomiast wczoraj zaobserwowałem dodatkowe dziwne objawy. Zakres w którym pojawiają się najczęściej anomalie, to pomiędzy 1000-2000 obrotów (przynajmniej tak "wskazuje" obrotościomierz). Piszę ; "wskazuje" bo często, pomimo dodawania gazu lub puszczania, strzałka obrotów pozostaje nieruchoma (blokuje się) , by po chwili gwałtownie ruszyć....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papkin Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Witam ja w mojej h6 automat zaobserwowałem kilkakrotnie podobne szarpanie przy niskim poziomie paliwa ( rezerwa ), może filtr paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się