owad Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Owad, a robili na hunterze z testem drogowym? trzeba to zaznaczyć na zleceniu i patrzeć na ręce czy gość nie ma w dupie, że hunter krzyczy przekręć a ten wali kilo ciężarków. Robili na hunterze, stałem koło nich i wszystko niby było wyważone wg monitora. Ale potem na drodze lipa. Testu drogowego nie robili bo powiedzieli mi że to tylko do aut z napędem na dwa koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) tutaj widać że koło ma minimalne bicie (prawdy dolny róg ekranu) a tutaj się mądrują jak to działa http://www.wimad.com.pl/b001-wywazarka_hunter_gsp9700_9712.php a test drogowy nie ma nic wspólnego z napędem auta ciężarków za ramionami to jest wg mnie taka funkcja trochę bez sensu ma dwa plusu jak dla mnie optyczny i nie da się tak łatwo twego usunać karczerem w stilo mam takie felgi więc wystające ciężarki to niezła wioska. Po optymalizacji ilośc jest naprawdę niewielka. Testu drogowego nie robili bo powiedzieli mi że to tylko do aut z napędem na dwa koła. czyli rolka nie badała bicia koła? nie przekręcali opony na feldze? Hunter nawet mówi gdzie ma być zamontowana dana opona aby zoptymalizować ew ściąganie, ten kumaty typ głównie jest w osowej - tak mi kiedyś powiedzieli. pozdrawiam Edytowane 15 Października 2014 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Tym z tego filmiku to powinni zabrac tego Huntera bo nie wiedzą po co go mają.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 U mnie tez były rożne wyważenia w zależności od jakości Huntera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 muszę potwierdzić, że test drogowy na hunterze w cnf na Kartuskiej zdał egzamin - i to nieprawda, że robi się go tylko dla aut z napędem na 2 koła. automat dobiera, które koło powinno być na której osi i po której stronie, w celu minimalizacji ściągania - ja tylko zwracałem uwagę, że to subaru, i żeby za bardzo nie pomieszać kół między osiami itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 do mnie dojechały GY. Muszę się zastanowić czy od razu jechać na huntera. W sumie opona chyba na początku musi się ułożyć, popracować ale nie jestem sam pewny tej teorii. no i nie będę mógł jej sprawdzić bo nie zakładam zimówek jeżeli nie jest to absolutnie koniczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 muszę potwierdzić, że test drogowy na hunterze w cnf na Kartuskiej zdał egzamin - i to nieprawda, że robi się go tylko dla aut z napędem na 2 koła. automat dobiera, które koło powinno być na której osi i po której stronie, w celu minimalizacji ściągania - ja tylko zwracałem uwagę, że to subaru, i żeby za bardzo nie pomieszać kół między osiami itd. To jak oni to robią? Podnoszą cały samochód? Mi powiedzieli że tylko dla dwu napędówek. Jaki jest koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 chyba milisz test drogowy od wyważania na samochodzie. huter robi test drogowy rolką o silne nacisku ponad 3000N aha, warto dobrze umyć felgi wewnątrz aby nie było w nich pełno błota itp bo to też przeszkadza, może w niewielkim stopniu ale jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Chodziło mi o wyważenie kół na samochodzie. Wyważarka pokazywała że wszystko z kołami ok, a jak włożyli koła na auto to było bicie. Potem w innym zakładzie mi wyważyli jeszcze raz i było ok. To jak oni robią to wyważanie na samochodzie? Kręcą jednym kołem a auto na podnośniku? I w takim razie co to jest ten test drogowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 I w takim razie co to jest ten test drogowy? huter robi test drogowy rolką o silne nacisku ponad 3000N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barney Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 koledzy wejdą opony 215/65R16 na forka xt2005, miał ktoś takie kółka na podobnym forku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Wejdą. Ja mam na forku MY03XT. Nawet przy maksymalnym skręcie nic nie obciera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barney Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 super dzięki sredniaq! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Pacjent Forek XT. Sugestie na zimówki z tych trzech? Nokian WR SUV 3 225/55 R18 102 H XL Bridgestone Blizzak DM-V1 225/55 R18 98 R (tutaj tylko indeks za niski - chociaż w zimie... ) Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55R18 102 H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 To jak oni robią to wyważanie na samochodzie? Kręcą jednym kołem a auto na podnośniku? W przypadku napędu 4X4, unosi się obie osie, a specjalna maszyna uruchamia raz jedno, raz drugie przednie koło i wylicza niedoważenie. Niestety nie można tego zabiegu wykonać na tylnej osi, bo zbyt duży jest opór napędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Czy Bridgestone Blizzak LM30 z 2012 jest dobrą alternatywą dla Firestone WH3 z 2014 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) LM30 to ta "słynna" która Bridgestone poprosił o wycofanie z testów bo był taki dramat. Także odpowiadając 2012 rok nie jest żadnym problemem, ale napis na boku LM30 już nim jest. Edytowane 19 Października 2014 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 205/55/16 91 H do Imprezy GD. Pirelli SottoZero 2 czy Dunlop SP Winter Sport 3D/4D ? A może coś innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 pamiętam te lm30 i niestety to świadczy o bs, Niby tak profesjonalna firma a też potrafi zaliczyć wtopę. wg mnie oni nie umieją robić dobrych zimówek. winterhawk 2 byla gorsza od wielosezonówki. a fs to podfirma bs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 A polecacie do STI na zimę??? Rozmiar 225/45/17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 a nie 215 45r17? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 a nie 215 45r17? Taki rozmiar to w WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 co można powiedzieć o wielosezonowych Vredestein Quatrac 5 ? to jakaś nowość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Benet Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Jeżeli ma być w dobrej cenie to Achilles Winter 101 na motointegrator.pl widzę, że są po 223,56 plnów Jeżeli ma być dobra jakosć to Nokian W+ tylko tutaj będzie trzeba wyskoczyć z prawie 4 stówek za sztukę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tojaro Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Przymierzam się do zakupu zimówek plus felgi do Legacy V ... ale mam informacyjny zamęt jakiego rozmiaru felgi i opony? Z katalogu wynika, że w modelu występują poza 18", które mam, takie konfiguracje: felgi 7,5Jx17 + opony 215/50 R17 91V oraz felgi 6,5JJx16 + opony 205/60 R16 92H, jeśli by dać wiarę w informacje z katalogu to tylko nie wiem jakie powinno być odsadzenie i otwór centralny? No ale wchodzę na stronę lidera sprzedaży opon, używam funkcji doboru np. opon do modelu i wychodzi mi coś innego: ... że oryginalny rozmiar opon to 205/55 R16 a opcjonalnie można zastosować: 215/60 R16; 215/45 R17.... tak więc coś się tu nie zgadza i stąd moja prośba do forumowiczów, jakie wartości są prawdziwe i ewentualnie, który duet na zimę w trasę będzie najlepszy (obecnie na Miśku mam 16" i jest OK). Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się