harry78 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 I jak tam Wasze wąskie opony się sprawują w warunkach zimowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Mają się dobrze bo leżą ma półce i czekają na zimę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Moje wąskie kolce też idealnie się sprawują ,bo leżą w garażu ,a jeżdżę na Pirelli snowsport ,najlepsza opona na taką zimę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 (edytowane) Hej, czy mogę w ciemno brać michelin alpin A4? Potrzebuję komplet 205/55r16 91 h czy ktoś wie gdzie ew są jakieś wyprzedaże tej gumy? Pozdrawiam Edytowane 17 Marca 2014 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Ja mam i jestem zadowolony, tyle ze w innym rozmiarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 A co zrobić z kompletem zimówek mających 5mm bieżnika i 4 sezony za sobą , bo niby opona jeszcze fajna ale już nie zimowa , latem jeżdzić na zimówce to podobno obciach i na dodatek niebezpiecznie , sprzedając wpędzamy potencjalnego nabywcę w kłopoty na śniegu , wyrzucając narażamy się na komentarze bliskich i sąsiadów że od dobrobytu to się ludziom w głowach przewraca , co tu robić...co tu robić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 co tu robić...co tu robić Masz ogród ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Spodziewałem się porady w tym stylu ale powyższe wzornictwo jakoś do mnie nie przemawia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Spodziewałem się porady w tym stylu ... Jak to mówią nasi sojusznicy z NATO: "You are welcome!". Miałem zimówki do poprzedniego samochodu, które przeżyły więcej sezonów; jeśli nie jeździ się autostradowo, to może nie warto pozbywać się niezłych opon? Chyba że już rzeczywiście nie dają rady w warunkach zimowych. Czy to oznacza, że producenci zamiast poprawiać właściwości trakcyjne, poprawiają nietrwałość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 (edytowane) Dostałem do mojego LGT MY10 komplet zimowych opon w dość dużym rozmiarze 225/45/R18 (Continetale TS790). Zastanawiam się czy się ich nie pozbyć i nie kupić kompletu zimowego na 17tkach ? Dzięki temu nie będę się bawił w przerzucanie opon (a zdejmowanie i zakładanie letnich Michelin Pilot Sportów z tych 18tek to jest jakieś tam wyzwanie dla wulkanizatora) no i profil na zimę można mieć korzystniejszy. Pytanie brzmi jakie opony zastosować i jaką felgę jeśli bym chciał zostać przy oryginalnych felgach Subaru. Myślałem o felgach z: Forestera III gen (17x7) Legacy 2.5 V gen (17x7.5, ale raczej trudne do dostania) WRX MY08/09/10 (17x7) inną (felgę ze Legacy IV gen lub Forestera II gen)? Pytanie jakie opony do tego dopasować: 225/55 (średnica większa o 2.9%) 205/50 (-3.6%) 205/55 (-0.37%) 215/50 (-2%) ? Edytowane 23 Czerwca 2014 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Co to: HANKOOK i*cept EVO W310? Fajne? Thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Witam, Zima się zbliża a ja muszę wymienić opony na nowe. Na widoku pojawiły się używane Nokiany WR A3 XL Czy ktoś miał z nimi styczność, czy warto je kupić? Co w ogóle polecicie w rozmiarze 215/50/r17? Dzięki wszystkim za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Ja mam takie zimówki w rozmiarze 215/55/17, dobra opona na suche i na mokre, dość cicha jak na zimówkę, trochę słabsza na śniegu w porównaniu do konkurencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Co to: HANKOOK i*cept EVO W310? Fajne? Thx Podbijam, bo wątek chyba odżywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Czy Firestone Winterhawk 3 dają radę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) A czy ktoś wie jaka jest różnica między Nokianem A3 a D3 ? Edytowane 17 Września 2014 przez szymsocho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 A3 jest asymetryczny i to typ bardziej autostradowy, a D3 to kierunkowy bieżnik i lepszy na śniegu. Czy Firestone Winterhawk 3 dają radę ? O dziwo jest to chyba pierwszy zimowy Firestone który realnie daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 A3 jest asymetryczny i to typ bardziej autostradowy, a D3 to kierunkowy bieżnik i lepszy na śniegu. Czy Firestone Winterhawk 3 dają radę ? O dziwo jest to chyba pierwszy zimowy Firestone który realnie daje radę ale ich cena nie powala, coś do 400zł za 225/45R17 polecasz ? Uniroyala MS Plus77 bardzo się różnią od poprzedniej wersji 66 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Uniroyala MS Plus77 bardzo się różnią od poprzedniej wersji 66 ? Wszelkie znaki na niebie i ziemi mówią ze sa lepsze, a te starsze nie były złe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 a te starsze nie były złe. potwierdzam, chociaż w moim RWD tylko kolce byłyby skuteczne i worek cementu w bagażniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Jakie zimówki i felgi założyć do Legacy GT MY10? Fabrycznie są tam felgi 18x7.5J z ET55. Do tego mam zimówki w rozmiarze takim samym jak opony letnie 225/45/R18 (Continental TS790). Nie wiem czy nie przejść na 17stki bo trochę się obawiam zimy na 18tkach. Pozostaje kwestia rozmiaru opon (w nawiasie o ile % będzie większa lub mniejsza średnica): 205/55 (-3.6%, za mały) 205/55 (-0.4%) 215/50 (-2%), 215/55 (+1.3%) Poza 205/50 reszta rozmiarów nie należy chyba do najpopularniejszych. Druga kwestia to rozmiar felgi. Policzyłem, że dla felg 7 calowych ET w okolicy 48 będzie ok (jeśli chodzi o krawędź zewnętrzną felgi, pozostanie ona w tym samym miejscu). Chyba, żeby pójść w felgi 7.5 calowe, ale wtedy opony 205 odpadają ? Na szybko pasują felgi 17 calowe z Forestera MY06-MY07 (17x7J, ET48) lub z Outbacka IV gen (17x7J, ET48). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawa Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 A co powiecie o oponie do WRXa 205/50R17 Bridgestone Blizzak LM 32? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 lm32? tw mnie nie ma rantu ochronnego felgi więc ban na BS nigdy więcej takich opon nie kupię - uszkodziłem tak 2 felgi a z oponami z rantem nigdy w forku mam totalne balony czyli 215/60/r16 ja feldze 6,5j i problemu nie ma bo felga jest mocno schowana ja muszę kupić do darmowozu 205/55r16 91 H i nie wiem co wybrać Pirelli w210 Goodyear Ultra Grip 8 DUNLOP SP WINTER SPORT 3D ew inne markowe z rantem czyli oglądane continentale odpadają bo nie maja w sumie GY podobno są bardzo trwałe, Pirelli: takie miałem i byłem zadowolony ale się zjechały o dunlop słyszałem dużo dobrego mogą być inne ale markowe trwałe i świetne na śniegu (częste lokalne wypady na narty a na parking często trudno dostępny trzeba dojechać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 DUNLOP SP WINTER SPORT 3D W poszukiwanym przez Ciebie rozmiarze używam w WRX-ie (tyle, że z indeksem V i jak pamiętam XL). Nigdy nie narzekałem (a wręcz byłem pozytywnie zaskoczony, np. w koleinach z wodą), ale też w WRX-ie nie miałem nigdy innych zimówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się