T K A C Z U Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Mianowicie nie będę się rozwodził nad tematem tylko napiszę konkrety. Przy skręconych kołach na maksa w lewo lub w prawo i rusza lekko do przodu lub tyłu, z tyłu pojazdu słychać takie dziwne przeskakiwanie (czuć po budzie auta) oraz jak się patrzy na koło to ono lekko przeskakuje jakby miało szperę. Przy dodaniu gazu i większej prędkości ten objaw zanika... A jak stoi w miejscu na Maks skręconych kołach to z górki czy pod górkę ani drgnie? Olej w dyfrze zmieniony oraz w skrzyni. Pytanie czy to uszkodzone wisko czy trzyma hill holder niby to autko ma hill holder. Pacjent: Subaru Forester S- Turbo 01r 177km skrzynia manual. 210 tyś przebiegu. Pozdrawiam! Edytowane 4 Lutego 2015 przez T K A C Z U Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Przy Hill holderze nic by nie przeskakiwało,uszkodzona wiskoza daje właśnie oznaki,przy powolnych manewrach parkingowych i dużym skręcie przednich kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Dokładnie wiskoza się kończy. Zregeneruj i ciesz się autkiem dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T K A C Z U Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Przeleciałem trochę forum i właśnie tak też uważałem chciałem tylko być na 99 % pewien. Do tego zapomniałem przy rozgrzaniu i prędkości ponad 70km/h dziwny pisk z tylnej osi po naciśnięciu hamulca nożnego na chwile objaw ustępuje. Myślę że to są tłoczki które się zapiekły chyba że to też tak wisko takie ma objawy... Dziękuję za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ingolstad Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Przy zapieczonych tłoczkach wyraźnie czuć opór i słabe przyspieszenie. Dodatkowo przy obwąchiwaniu po kilku km wyraźnie czuć palone klocki oraz wysoką temperaturę z nadkola. Tarcza przenosi ciepło na felgę, felga dalej. Uruchomienie hillholdera słychać bo wydaje czasem głuche dźwięki, nie powinno też nic przeskakiwać bo hill holder działa niezależnie od tego jak są skręcone koła. Ja tak wszyscy obstawiam niestety wiskozę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Miałem taki sam objaw w S-Turbo i to była wiskoza. Wystarczyła regeneracja, jeszcze było co regenerować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Miałem taki sam objaw w S-Turbo i to była wiskoza. Wystarczyła regeneracja, jeszcze było co regenerować kosmit, a gdzie regenerowałeś wisco ?? Może być na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 na południu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 wiskoza, regeneracja i da się żyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się