aki001 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 @@elmo, zgadzam się! ino nie pisze, żeby tu honować blok czy robić szlif głowicy - ale tylko te klocki lego złożyć, rozłożyć... ja po prostu uważam to za frajdę, ale sam za dużo czasu spędziłem bawiąc się klockami lego 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 @@aki001, jak najbardziej rozumiem, też uwielbiam Lego (no chyba, że się na takiego klocka stanie - dramat ). Moim marzeniem jest mieć jakiś taki przydomowy garaż, w którym mógłbym coś tam grzebać przy samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Moim marzeniem jest mieć jakiś taki przydomowy garaż, w którym mógłbym coś tam grzebać przy samochodzie mam tą przyjemność i dlatego się cieszę, sam poskładam wszystkie klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 @@elmo, zgadzam się! ino nie pisze, żeby tu honować blok czy robić szlif głowicy - ale tylko te klocki lego złożyć, rozłożyć... ja po prostu uważam to za frajdę, ale sam za dużo czasu spędziłem bawiąc się klockami lego No kurna, co mi tam, pochwalę się i tutaj. Wybaczcie, ale naprawdę jestem z tego dumny A finał był taki: 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 @@BartZ, na tym silniku brakuje dużego spoilera do pełni szczęścia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 To Jest EJ205 toc to turbo nie ma. Niee teraz to maskę z plexi musisz zapodać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) ...toc to turbo nie ma... ...jeszcze... Edytowane 6 Lutego 2015 przez aki001 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 EJ22 Ale faktycznie, maska z pleksi i spojlerek Do turbo chyba muszę znowu dojrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 To co tam zmieniałeś glowice sam czyściłes czy nic znimi nie robiłeś pierścienie tłoki jaki rozmiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macias Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 @@elmo, zgadzam się! ino nie pisze, żeby tu honować blok czy robić szlif głowicy - ale tylko te klocki lego złożyć, rozłożyć... ja po prostu uważam to za frajdę, ale sam za dużo czasu spędziłem bawiąc się klockami lego No kurna, co mi tam, pochwalę się i tutaj. Wybaczcie, ale naprawdę jestem z tego dumny A finał był taki: Ło matko sam to poskaldaleś? I to działa? Szacunek!Ja bym sie popłakał ale pewnie zostałoby mi jeszcze trochę części. Lubię czasem podłubać przy aucie, ale moje dłubanie może kończyć się na zmianie klocków hamulcowych. A najlepiej wychodzi mi mycie i sprzątanie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 @@elmo, zgadzam się! ino nie pisze, żeby tu honować blok czy robić szlif głowicy - ale tylko te klocki lego złożyć, rozłożyć... ja po prostu uważam to za frajdę, ale sam za dużo czasu spędziłem bawiąc się klockami lego No kurna, co mi tam, pochwalę się i tutaj. Wybaczcie, ale naprawdę jestem z tego dumny A finał był taki: Widać że nie jest to prawdziwy ani nawet przydomowy warsztat...brak tu plakatów z gołymi babami i butelek po piwie ! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Bartz, GIT robota, brakuje tylko dwóch wałków, icka i turbo jak cos to dzwon po to ostatnie hehe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 darecki dół nie ruszany, bo póki co nie ma potrzeby (odpukać ). Cała reszta robiona i to dość drobiazgowo bym powiedział macias Sam, temi rencami Działa! Ale przyznam szczerze, że czekałem na pierwsze odpalenie jak wariat Jedna zasadnicza sprawa jak się robi coś takiego pierwszy raz - na spokojnie, bez pośpiechu, fotki na każdym etapie, czyste "miejsce odkładcze" żeby było wiadomo co i gdzie się odkłada itd. Fakt, w ferworze walki to trochę umyka, ale trzeba wiedzieć jak i gdzie umyka Bolo Jest kalendarz z gołymi babami, a butelki są w kartonie na podłodze Kamil Srał pies te dwa wałki, ale IC i turbinka... Nie mówię nie, ale jeszcze nie Wiadomo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 kalendarz z gołymi babami to mus, bez to nie zaczyna się roboty 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Działa! Ale przyznam szczerze, że czekałem na pierwsze odpalenie jak wariat gratuluję ..dawno temu "przerabiałem" temat... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Ja się pochwałę, że samodzielnie rozebralem i wyremontowałem silnik i skrzynię w motorynce . Działa, ale za boxera bym się jeszcze nie brał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Większe zaplecze i ogień. Serio jest wiele "trudniejszych" silników.. Na temat trudności remontu/składania boxera to troszkę mity są 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Na temat trudności remontu/składania boxera to troszkę mity są najważniejsze żeby to jeszcze jeżdziło później, sztuką nie jest złożyć. 100 mechaników będzie składało ten sam silnik od początku do końca na nowych gratach i uwierz, ze każdy silnik bedzię inny zależy to od......od wszystkiego! Edytowane 9 Lutego 2015 przez kamilwro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Większe zaplecze i ogień. Serio jest wiele "trudniejszych" silników.. Na temat trudności remontu/składania boxera to troszkę mity są Popieram ! Na temat trudności remontu/składania boxera to troszkę mity są najważniejsze żeby to jeszcze jeżdziło później, sztuką nie jest złożyć. 100 mechaników będzie składało ten sam silnik od początku do końca na nowych gratach i uwierz, ze każdy silnik bedzię inny zależy to od......od wszystkiego! Tak może być z każdym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Działa! Ale przyznam szczerze, że czekałem na pierwsze odpalenie jak wariat gratuluję ..dawno temu "przerabiałem" temat... Dziękuję Panie Andrzeju, bardzo mi miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Ja remont silnika robiłem osobiście metoda już tu wspomniana co zepsute to do śmieci a co dobre (w limicie zużycia ) to zostaje. Pierwsza diagnoza to padające panewki.Po rozebraniu okazało się ze panewki korbowodowe to złom a główne już na wykończeniu. Pomierzyłem czopy walu i okazało się ze są w limicie wiec obyło się bez szlifu/wymiany walu.Zakupiłem nowe panewki King.Podczas oględzin okazało się ze głowice są mocno popękane wiec tez zostały wymienione (na używane)oczywiście przed montażem sprawdzone na szczelność i wyregulowane zawory.Do tego doszły jeszcze: Kpl rozrząd , zestaw uszczelek , olej + filtr , płyn chłodniczy. Całość kosztowała mnie +/- 4 tys zł . Nie oszczędzałem na materiałach , jak by kupić tańsze to pewnie jeszcze z 500-1000zl by urwał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 A uszczelniacze na zaworach tez nowe zapodales czy były ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Uszczelniacze były ok.ale ze w zestawie uszczelek były nowe to wymieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się