Piotrwach Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Jakiś pomysł jak dobrze i prawidłowo zamontować i podłączyć spryskiwacz ic do sti do wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 A czy warto pożytek z tego żaden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrwach Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 No już go kupiłem wiec chce go zalozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 a w czym problem ? masz wszystko ? zbiornik, dysze, rurki, wyłącznik, ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmalut Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Mam w WRX założony i działa. Zbiornik mały, dwie dysze oryginalne, zawór zwrotny, włącznik natrysku z GT i sterownik, kontrolka braku wody węże kable itp. Sterownik działa na zasadzie długość i częstotliwość, włączany przyciskiem IC Auto. Zbiornik wody starcza na autostradzie na max 200-300 km w zależności od ustawienia w całym zakresie obrotów, a nie jak w STI chyba od 4000 tys. Powyżej 200 km/h w upale to lepsza dynamika jest ale ogólnie czy warto było sam nie wiem. Rzadko używam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 A czy warto pożytek z tego żaden. Z automatycznym modułem natrysku,pożytek jakiś z tego jest,szczególnie w upały. Powyżej 200 km/h w upale Powyżej takich prędkości,to raczej nie trzeba natrysku,no chyba,że coś nie tak z dolotem chłodnego powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrwach Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Mam ale zewzgledu na to ze jestem szczęśliwym posiadaczem tego autka od jakiś 6 miesięcy nie bardzo wiem jak się za zabrać chodzi mi o podłączenie do elektryki czy wrx ma jakieś gotowe wyprowadzenia żeby to. Podłączyć czy muszę wszystkie kable ciagnąć osobno i na nowo. Z góry dziękuje za pomoc pozdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 @Piotrwach musisz ciągnąc nowe kable aby to podłaczyc. WRX nie ma instalacji pod IC Spray'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrwach Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 No to fantastycznie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 A jak juz chcesz montować te ustrojstwo to mozesz sie podłączyć pod światło przeciw mgielne ale przewody z woda tak musisz pociągnc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) Odkopię temat ale uniknę zakładania nowego To nie jest pewna decyzja, ale zastanawiam się nad założeniem takiego natrysku do mojego GT ( z intercoolerem WRX). Muszę przyznać, że gdy na zewnątrz jest ciepło Subaru strasznie mi traci na mocy, jeszcze gorzej jest jak postoję chwilę na czerwonym świetle i nagdzeje się Intercooler. Chciałbym jednak dopytać jak działa taki fabryczny zestaw w Sti ? Czy natrysk się włącza przy jakimś danym zakresie obrotów, czy jeszcze jakoś inaczej steruje tym natryskiem ? Jeśli decydowałbym się na taki zestaw, chciałbym żeby działał podobnie do fabrycznego Edytowane 30 Grudnia 2015 przez Picasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) W seryjnym sti działa tylko manualnie. Automatyczne/manualne sterowanie było np. montowane seryjnie w limitowanej edycji sprt i miał duży zbiornik Edytowane 30 Grudnia 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 A czy kierowca był informowany w jakiś sposób o konieczności schłodzenia IC, czy zależało to wyłącznie od jego fantazji ? Jeśli był informowany to co o tym decydowało ? Troszkę się już oczytałem na temat czujników temperatury przed przepustnicą itp U siebie będę chciał to rozwiązać w taki sposób... 1 tryb będzie manualny (ile będę trzymał przycisk tyle będzie schładzać), a 2 będzie się uruchamiał jeśli przepustnica będzie otworzona co najmniej w 75% oraz doładowanie przekroczy np 0,8 bara (przy takich parametrach układ chłodził by do czasu, aż któryś z parametrów się nie zmieni na mniejszy) W sumie nie rozmawiałem jeszcze z swoim elektronikiem, ale myślę że jest to do ogarnięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 będziesz robił ten sterownik, czy jest już coś gotowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się