Jump to content

Ic spryskiwacz


Piotrwach
 Share

Recommended Posts

Mam w WRX założony i działa. Zbiornik mały, dwie dysze oryginalne, zawór zwrotny, włącznik natrysku z GT i sterownik, kontrolka braku wody węże kable itp. Sterownik działa na zasadzie długość i częstotliwość, włączany przyciskiem IC Auto. Zbiornik wody starcza na autostradzie na max 200-300 km w zależności od ustawienia w całym zakresie obrotów, a nie jak w STI chyba od 4000 tys. Powyżej 200 km/h w upale to lepsza dynamika jest ale ogólnie czy warto było sam nie wiem. Rzadko używam. 

post-11464-0-68386600-1423004894_thumb.jpg

post-11464-0-65648600-1423005051_thumb.jpg

post-11464-0-64973800-1423005084_thumb.jpg

post-11464-0-35583900-1423005098_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

A czy warto pożytek z tego żaden.

Z automatycznym modułem natrysku,pożytek jakiś z tego jest,szczególnie w upały. ;)

 

 

Powyżej 200 km/h w upale

Powyżej takich prędkości,to raczej nie trzeba natrysku,no chyba,że coś nie tak z dolotem chłodnego powietrza. ;)

Link to comment
Share on other sites

Mam ale zewzgledu na to ze jestem szczęśliwym posiadaczem tego autka od jakiś 6 miesięcy nie bardzo wiem jak się za zabrać chodzi mi o podłączenie do elektryki czy wrx ma jakieś gotowe wyprowadzenia żeby to. Podłączyć czy muszę wszystkie kable ciagnąć osobno i na nowo. Z góry dziękuje za pomoc pozdr,;)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Odkopię temat ale uniknę zakładania nowego :)

 

To nie jest pewna decyzja, ale zastanawiam się nad założeniem takiego natrysku do mojego GT ( z intercoolerem WRX). Muszę przyznać, że gdy na zewnątrz jest ciepło Subaru strasznie mi traci na mocy, jeszcze gorzej jest jak postoję chwilę na czerwonym świetle i nagdzeje się Intercooler.

 

Chciałbym jednak dopytać jak działa taki fabryczny zestaw w Sti ? Czy natrysk się włącza przy jakimś danym zakresie obrotów, czy jeszcze jakoś inaczej steruje tym natryskiem ?

 

Jeśli decydowałbym się na taki zestaw, chciałbym żeby działał podobnie do fabrycznego

Edited by Picasek
Link to comment
Share on other sites

W seryjnym sti działa tylko manualnie. Automatyczne/manualne sterowanie było np. montowane seryjnie w limitowanej edycji sprt i miał duży zbiornik

post-15637-0-67505700-1451505302_thumb.jpg

Edited by abecer
Link to comment
Share on other sites

A czy kierowca był informowany w jakiś sposób o konieczności schłodzenia IC, czy zależało to wyłącznie od jego fantazji ? Jeśli był informowany to co o tym decydowało ?

 

Troszkę się już oczytałem na temat czujników temperatury przed przepustnicą itp

 

U siebie będę chciał to rozwiązać w taki sposób... 1 tryb będzie manualny (ile będę trzymał przycisk tyle będzie schładzać), a 2 będzie się uruchamiał jeśli przepustnica będzie otworzona co najmniej w 75% oraz doładowanie przekroczy np 0,8 bara (przy takich parametrach układ chłodził by do czasu, aż któryś z parametrów się nie zmieni na mniejszy)

 

W sumie nie rozmawiałem jeszcze z swoim elektronikiem, ale myślę że jest to do ogarnięcia.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...