Skocz do zawartości

Ic spryskiwacz


Piotrwach

Rekomendowane odpowiedzi

Mam w WRX założony i działa. Zbiornik mały, dwie dysze oryginalne, zawór zwrotny, włącznik natrysku z GT i sterownik, kontrolka braku wody węże kable itp. Sterownik działa na zasadzie długość i częstotliwość, włączany przyciskiem IC Auto. Zbiornik wody starcza na autostradzie na max 200-300 km w zależności od ustawienia w całym zakresie obrotów, a nie jak w STI chyba od 4000 tys. Powyżej 200 km/h w upale to lepsza dynamika jest ale ogólnie czy warto było sam nie wiem. Rzadko używam. 

post-11464-0-68386600-1423004894_thumb.jpg

post-11464-0-65648600-1423005051_thumb.jpg

post-11464-0-64973800-1423005084_thumb.jpg

post-11464-0-35583900-1423005098_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy warto pożytek z tego żaden.

Z automatycznym modułem natrysku,pożytek jakiś z tego jest,szczególnie w upały. ;)

 

 

Powyżej 200 km/h w upale

Powyżej takich prędkości,to raczej nie trzeba natrysku,no chyba,że coś nie tak z dolotem chłodnego powietrza. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ale zewzgledu na to ze jestem szczęśliwym posiadaczem tego autka od jakiś 6 miesięcy nie bardzo wiem jak się za zabrać chodzi mi o podłączenie do elektryki czy wrx ma jakieś gotowe wyprowadzenia żeby to. Podłączyć czy muszę wszystkie kable ciagnąć osobno i na nowo. Z góry dziękuje za pomoc pozdr,;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Odkopię temat ale uniknę zakładania nowego :)

 

To nie jest pewna decyzja, ale zastanawiam się nad założeniem takiego natrysku do mojego GT ( z intercoolerem WRX). Muszę przyznać, że gdy na zewnątrz jest ciepło Subaru strasznie mi traci na mocy, jeszcze gorzej jest jak postoję chwilę na czerwonym świetle i nagdzeje się Intercooler.

 

Chciałbym jednak dopytać jak działa taki fabryczny zestaw w Sti ? Czy natrysk się włącza przy jakimś danym zakresie obrotów, czy jeszcze jakoś inaczej steruje tym natryskiem ?

 

Jeśli decydowałbym się na taki zestaw, chciałbym żeby działał podobnie do fabrycznego

Edytowane przez Picasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W seryjnym sti działa tylko manualnie. Automatyczne/manualne sterowanie było np. montowane seryjnie w limitowanej edycji sprt i miał duży zbiornik

post-15637-0-67505700-1451505302_thumb.jpg

Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy kierowca był informowany w jakiś sposób o konieczności schłodzenia IC, czy zależało to wyłącznie od jego fantazji ? Jeśli był informowany to co o tym decydowało ?

 

Troszkę się już oczytałem na temat czujników temperatury przed przepustnicą itp

 

U siebie będę chciał to rozwiązać w taki sposób... 1 tryb będzie manualny (ile będę trzymał przycisk tyle będzie schładzać), a 2 będzie się uruchamiał jeśli przepustnica będzie otworzona co najmniej w 75% oraz doładowanie przekroczy np 0,8 bara (przy takich parametrach układ chłodził by do czasu, aż któryś z parametrów się nie zmieni na mniejszy)

 

W sumie nie rozmawiałem jeszcze z swoim elektronikiem, ale myślę że jest to do ogarnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...