Piotrwach Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Jakiś pomysł jak dobrze i prawidłowo zamontować i podłączyć spryskiwacz ic do sti do wrx Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareckiislandia Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 A czy warto pożytek z tego żaden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrwach Posted February 3, 2015 Author Share Posted February 3, 2015 No już go kupiłem wiec chce go zalozyc Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 a w czym problem ? masz wszystko ? zbiornik, dysze, rurki, wyłącznik, ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzejmalut Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Mam w WRX założony i działa. Zbiornik mały, dwie dysze oryginalne, zawór zwrotny, włącznik natrysku z GT i sterownik, kontrolka braku wody węże kable itp. Sterownik działa na zasadzie długość i częstotliwość, włączany przyciskiem IC Auto. Zbiornik wody starcza na autostradzie na max 200-300 km w zależności od ustawienia w całym zakresie obrotów, a nie jak w STI chyba od 4000 tys. Powyżej 200 km/h w upale to lepsza dynamika jest ale ogólnie czy warto było sam nie wiem. Rzadko używam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 A czy warto pożytek z tego żaden. Z automatycznym modułem natrysku,pożytek jakiś z tego jest,szczególnie w upały. Powyżej 200 km/h w upale Powyżej takich prędkości,to raczej nie trzeba natrysku,no chyba,że coś nie tak z dolotem chłodnego powietrza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrwach Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 Mam ale zewzgledu na to ze jestem szczęśliwym posiadaczem tego autka od jakiś 6 miesięcy nie bardzo wiem jak się za zabrać chodzi mi o podłączenie do elektryki czy wrx ma jakieś gotowe wyprowadzenia żeby to. Podłączyć czy muszę wszystkie kable ciagnąć osobno i na nowo. Z góry dziękuje za pomoc pozdr, Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 @Piotrwach musisz ciągnąc nowe kable aby to podłaczyc. WRX nie ma instalacji pod IC Spray'a. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrwach Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 No to fantastycznie:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareckiislandia Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 A jak juz chcesz montować te ustrojstwo to mozesz sie podłączyć pod światło przeciw mgielne ale przewody z woda tak musisz pociągnc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picasek Posted December 30, 2015 Share Posted December 30, 2015 (edited) Odkopię temat ale uniknę zakładania nowego To nie jest pewna decyzja, ale zastanawiam się nad założeniem takiego natrysku do mojego GT ( z intercoolerem WRX). Muszę przyznać, że gdy na zewnątrz jest ciepło Subaru strasznie mi traci na mocy, jeszcze gorzej jest jak postoję chwilę na czerwonym świetle i nagdzeje się Intercooler. Chciałbym jednak dopytać jak działa taki fabryczny zestaw w Sti ? Czy natrysk się włącza przy jakimś danym zakresie obrotów, czy jeszcze jakoś inaczej steruje tym natryskiem ? Jeśli decydowałbym się na taki zestaw, chciałbym żeby działał podobnie do fabrycznego Edited December 30, 2015 by Picasek Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted December 30, 2015 Share Posted December 30, 2015 (edited) W seryjnym sti działa tylko manualnie. Automatyczne/manualne sterowanie było np. montowane seryjnie w limitowanej edycji sprt i miał duży zbiornik Edited December 30, 2015 by abecer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picasek Posted December 30, 2015 Share Posted December 30, 2015 A czy kierowca był informowany w jakiś sposób o konieczności schłodzenia IC, czy zależało to wyłącznie od jego fantazji ? Jeśli był informowany to co o tym decydowało ? Troszkę się już oczytałem na temat czujników temperatury przed przepustnicą itp U siebie będę chciał to rozwiązać w taki sposób... 1 tryb będzie manualny (ile będę trzymał przycisk tyle będzie schładzać), a 2 będzie się uruchamiał jeśli przepustnica będzie otworzona co najmniej w 75% oraz doładowanie przekroczy np 0,8 bara (przy takich parametrach układ chłodził by do czasu, aż któryś z parametrów się nie zmieni na mniejszy) W sumie nie rozmawiałem jeszcze z swoim elektronikiem, ale myślę że jest to do ogarnięcia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seba553 Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 będziesz robił ten sterownik, czy jest już coś gotowego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now