jax Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Witam! No i kupiłem Forka 2,0 Nie wiem czy się cieszyć ale byłem na stacji diagnostycznej (screeny poniżej) na sprawdzeniu geometrii i amorków. Diagnosta powiedział że nie mam sls-ów ale chyba nie do końca miał rację bo ewidentnie widziałem że amortzator wygląda na sls-a. Co do wyniku testu wygląda na to że ok ale oceńcie sami. Mam natomiast pewne wątpliwości co do geometrii. Czy może tak zostać jak jest czy coś jeszcze trzeba ustawić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Witam! No i kupiłem Forka 2,0 Nie wiem czy się cieszyć ale byłem na stacji diagnostycznej (screeny poniżej) na sprawdzeniu geometrii i amorków. Diagnosta powiedział że nie mam sls-ów ale chyba nie do końca miał rację bo ewidentnie widziałem że amortzator wygląda na sls-a. Co do wyniku testu wygląda na to że ok ale oceńcie sami. Mam natomiast pewne wątpliwości co do geometrii. Czy może tak zostać jak jest czy coś jeszcze trzeba ustawić? 80 % sprawności jest OK. A tak naprawdę te badania sprawności amortyzatorów w stacjach diagnostycznych to można sobie w d włożyć. Wystarczy, że masz za małe lub za duże ciśnienie w oponach lub np za wysokie lub za niskie opony i już wychodzą cuda. Powie Ci to każdy znający się na rzeczy mechanik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax Posted February 3, 2015 Author Share Posted February 3, 2015 A jak geometria? ktoś się wypowie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 jeżeli ten pomiar jest z 'rolek' stacji to jest tak samo wiarygodny jak pomiar tłumienia amorków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax Posted February 3, 2015 Author Share Posted February 3, 2015 (edited) NIe. Pomiar geometrii był wykonywany urządzeniem specjalnie do tego przeznaczonym. Gość zakładał na wszystkie koła jakieś specjalne urządzenia (nie znam się nie wiem ajk to się fachowo nazywa) coś tam kalibrował, wprowadzał dane auta do kompa ( czy tam raczej wybierał z listy dany model auta, rok prod, itd.) , poustawiał wszystko i dokonał odczytu. Dlatego pytam Jeździć tak na takich ustawieniach nie martwić się czy też jechać gdzieś to ustawić? Mam nowe opony i nie chciałbym sobie ich zedrzeć przez złą geometrię Edited February 3, 2015 by jax Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 z danych wynika, że warto by prawy tył poprawić. Koszt ustawienia geometrii nie jest duży, jak coś wyczuwasz podczas prowadzenia to warto się wybrać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Jak była sprawdzana geometria , trzeba było zlecic od razu ustawienie tak jak ma być , miałbyś spokój. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now