jax Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Witam! No i kupiłem Forka 2,0 Nie wiem czy się cieszyć ale byłem na stacji diagnostycznej (screeny poniżej) na sprawdzeniu geometrii i amorków. Diagnosta powiedział że nie mam sls-ów ale chyba nie do końca miał rację bo ewidentnie widziałem że amortzator wygląda na sls-a. Co do wyniku testu wygląda na to że ok ale oceńcie sami. Mam natomiast pewne wątpliwości co do geometrii. Czy może tak zostać jak jest czy coś jeszcze trzeba ustawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Witam! No i kupiłem Forka 2,0 Nie wiem czy się cieszyć ale byłem na stacji diagnostycznej (screeny poniżej) na sprawdzeniu geometrii i amorków. Diagnosta powiedział że nie mam sls-ów ale chyba nie do końca miał rację bo ewidentnie widziałem że amortzator wygląda na sls-a. Co do wyniku testu wygląda na to że ok ale oceńcie sami. Mam natomiast pewne wątpliwości co do geometrii. Czy może tak zostać jak jest czy coś jeszcze trzeba ustawić? 80 % sprawności jest OK. A tak naprawdę te badania sprawności amortyzatorów w stacjach diagnostycznych to można sobie w d włożyć. Wystarczy, że masz za małe lub za duże ciśnienie w oponach lub np za wysokie lub za niskie opony i już wychodzą cuda. Powie Ci to każdy znający się na rzeczy mechanik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jax Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 A jak geometria? ktoś się wypowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 jeżeli ten pomiar jest z 'rolek' stacji to jest tak samo wiarygodny jak pomiar tłumienia amorków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jax Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) NIe. Pomiar geometrii był wykonywany urządzeniem specjalnie do tego przeznaczonym. Gość zakładał na wszystkie koła jakieś specjalne urządzenia (nie znam się nie wiem ajk to się fachowo nazywa) coś tam kalibrował, wprowadzał dane auta do kompa ( czy tam raczej wybierał z listy dany model auta, rok prod, itd.) , poustawiał wszystko i dokonał odczytu. Dlatego pytam Jeździć tak na takich ustawieniach nie martwić się czy też jechać gdzieś to ustawić? Mam nowe opony i nie chciałbym sobie ich zedrzeć przez złą geometrię Edytowane 3 Lutego 2015 przez jax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 z danych wynika, że warto by prawy tył poprawić. Koszt ustawienia geometrii nie jest duży, jak coś wyczuwasz podczas prowadzenia to warto się wybrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Jak była sprawdzana geometria , trzeba było zlecic od razu ustawienie tak jak ma być , miałbyś spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się