clockworkkk Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Witam. Jestem nowy na forum, mało tego bo blady w kwesti motoryzacji ale powoli zaczynam się wkręcać. Mniejsza o to narazie. Mam mały problem i jutro napisze co mi mechanik powiedział. Sprawdziłem dzisiaj olej a tam Zero, bagnet ledwo mokry. Przetarłem go włożyłem z powrotem to na czubku może kropelka była. Sprawdzałem 2 tygodnie temu i było powyżej minimum. Zobacze co jutro mechanik powie... Mam nadzieje że nic wielkiego, ale jak wspomniałem blady jestem dość. Zerkałem pod auto i widziałem jakieś drobne krople mmniej więcej po środku bliżej kierowcy jak frontu, ale to pewnie nie wiele mówi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Witamy serdecznie na Forum Subaru. Bardzo Ci współczujemy awarii, ale czemu ma służyć ten wątek? Na początek zapraszam do wątku powitalnego http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-tutaj-si%C4%99-witamy-dzia%C5%82-dla-nowych-forumowicz%C3%B3w/ oraz zachęcam do ponownego przeczytania regulaminu, który zaakceptowałeś logując się na Forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Może wyciek miski olejowej/filtr oleju niedokrecony jak masz plamy olej.Albo o wiele gorzej, jaki silnik? Edytowane 3 Lutego 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Sprawdzałem 2 tygodnie temu i było powyżej minimum i nie dolałeś? Daj więcej szczegółów bo przez 2 tygodnie można przejechać kilometr, lub 3 tysiące.. To JDM, czy jakiś błąd w opisie auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Drogie bravo sprawdziłem olej, było na minimum, czyli było. Teraz nie ma, dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Wątek jeszcze nie zamknięty? Padło przeklęte słowo OLEJ.... Pewnie temat założony przez jakiegoś ukrytego handlarza... Ja bym czym prędzej zamykał. Znowu ostrzeżenie dostałem.... Przez 9 lat obecności na Forum nigdy nie doświadczyłem takiej paranoi.... Koniec OT. 5 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mARTino Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Dwa tygodnie temu trochę nad min. Dzisiaj kropelka,jutro panewka:-) Dzień dobry;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Przestańcie tak krzyczeć @@clockworkkk może jeszcze nie wie że pilnowanie oleju w silniku z turbo to podstawa. Choć po takim przywitaniu - pamiętał będzie długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Ojoj... Na 3l oleju tez da rade pojechac. Na remont silnika :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clockworkkk Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 siema. wpisałem się w dziale powitalnym. Już się poprawiam, wątek chyba można zamknąć. Poszukam tematu z własnymi projektami czy coś. Pozdrówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 clockworkkk - branie oleju w GT to standard, trzeba to często kontrolować (najlepiej co tankowanie albo 1 na 2 tygodnie), ja na początku użytkowania Imprezy też o tym nie wiedziałem i poszła panewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clockworkkk Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Dzięki raz jeszcze a oto lista z przeglądu autka. -Simering, między skrzynią biegów a silnikiem -Klocki hamulcowe tył -Uszczelniacz dekla zaworowego -pasek wielorowkowy -rozrząd (na moje życzenia - bo standard) -no i wiadomo nowy olej i filtry. Robocizna wyceniona na 500 Euro, więc jakieś 2100 PLN. Także ucieszyłem się i zaczynam projekcik. Teraz tylko części muszę namierzyć gdzieś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mARTino Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Jaki projekcik?:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Jaki projekcik?:-) Projekt wymiana klocków i paska alternatora? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clockworkkk Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 no chyba wiadomo że nie chodzi mi o naprawę usterek, tylko o to że jak doprowadzę go do ładu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się