mendelmax Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Witam wszystkich. Po kilku tygodniach biernego czytania i poście powitalnym czas coś napisać Czy ktoś tu na forum stosuje filtry oleju k&n do 2.0? Oficjalny katalog nie podaje takiego filtra, niemniej może to wynikać z braku wersji 2.0 w USA. Wymiarowo wygląda na to, że hp-1008 powinien pasować... Od razu może napiszę dlaczego taki a nie polecany na forum oryginał- od lat w autach i motocyklu używam takich filtrów, mają filtrację rzędu 10 mikronów, podczas gdy większość filtrów OEM ma 20. Bardzo lubię też nakrętkę na szczycie, bo łatwiej się go wymienia, zwłaszcza jak jest ciepły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quba_vip Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Sprawa jest dość prosta. Jeżeli pasuję na gwint, i uszczelka do flanszy, to będzie pasował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mendelmax Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Chodzi o to, czy ktoś próbował, bo szkoda mi kupować jak ma potem leżeć na półce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Oficjalny katalog nie podaje takiego filtra, niemniej może to wynikać z braku wersji 2.0 w USA. Ostatnio zamówiłem FRAM-a(USA) i także nie było podanej wersji 2.0, bo takowe w Stanach nie występują. Pasuje idalnie więc podany przez Ciebie też będzie pasował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Generalnie pasuje. Jednak jest to filtr high-flow, czyli o zwiększonym przepływie, więc wątpię w lepsze filtrowanie, raczej ma większe pory. Jego przewaga jest na wysokich obrotach i przy wysokim ciśnieniu oleju - tam gdzie w zwykłym filtrze otwiera się by-pass, K&N jeszcze filtruje. Natomiast żywotność ma mniejszą i interwały wymiany krótsze - najprościej: stosuje się je w aplikacjach wymagających sportowych olejów (Motul 300V, Millers CFS) i zmienia razem z tym olejem co max. 7500 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mendelmax Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Rozcinałem kiedyś ten filtr i porównywałem z filtronem- ma dużo większą powierzchnię filtrującą (więcej "falbanek"), inna jest też struktura. Wygląda to w środku po prostu lepiej. Więc teoria teorią, ale ja używam tych filtrów już ponad 6 lat we wszystkim co mam i chciałbym przy tej tradycji pozostać. Zwłaszcza, że różnica 20zł w cenie z nóg nie zwala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 do nissanów dużo tego montowałem, negatywnych efektów brak a na ewentualne różnice w ciśnieniu czy temperaturze nie patrzyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Czyli podsumowywując zakładaj i ciesz się z efektów oraz posiadania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się