yorey Posted February 2, 2015 Share Posted February 2, 2015 Silnik tuż po remoncie (wymiana tłoków, etc.), docierany jak Bóg przykazał przez jakieś 2,5kkm delikatnej jazdy - w sobotę podczas normalnej jazdy (poniżej 4 tys. obrotów, płynnie, bez gwałtownych przyspieszeń, etc.) nagle doznał dzikiej wibracji - ewidentnie padł jeden z cylindrów, podpięty pod komputer diagnostyczny zeznaje o błędzie zapłonu na każdym z cylindrów (acz gołym uchem słychać, że nie chodzi jeden) - jakieś sugestie, co mu się mogło przytrafić? Dodam, że podczas remontu wymienione zostały wszystkie cewki i świece.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted February 2, 2015 Share Posted February 2, 2015 A sprawdzałeś kompresję ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted February 2, 2015 Share Posted February 2, 2015 podczas remontu wymienione zostały wszystkie cewki i świece.. Co i tak nie wyklucza awarii któregoś z tych elementów.Przyczyn może byc jeszcze kilka. Dokładna diagnostyka w ramach gwarancji na silnik i będzie wszystko jasne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yorey Posted February 2, 2015 Author Share Posted February 2, 2015 wygląda na to, że na IV garnek nie dochodzi prąd, w sensie problem jest jeszcze przed cewką.. Byłażby jakaś awaria komputera....? zmieniam zeznania - prąd do cewki dochodzi.... cewka pełna wody, jak się okazało....... znamy kogoś kto robi osłony pod silnik do szuwarków? Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted February 2, 2015 Share Posted February 2, 2015 Cewka pełna wody w subaru...hmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
yorey Posted February 2, 2015 Author Share Posted February 2, 2015 w sensie - jak zrozumiałem - między cewką a świecą. Faktem jest, że te cholerne cewki sa niezwykle narażone na zachlapanie, a tym razem widać zachlapało ją bardziej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now