galski11 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Witam. Mam problem z autkiem a mianowicie chodzi na dwa cylindry (stojąc przodem do silnika dwa prawe pracują) stało się to po dość szybkiej jeździe, zajechałem zajechałem na stacje benzynowa i samochód zgasł, nie chciał odpalić przez jakies 5-10 minut a jak odpalil to już wlasnie silnik dziwnie pracowal, brak mocy. Zaciagnelem do znajomego "garazowca" on po sprawdzeniu powiedział ze to nie rozrząd, ciśnienie jest, iskra na swiecy ok, ale silnik nie pracuje . Dodam ze sytuacja jest taka i na paliwie i na LPG. W czym może być poroblem? Gdzie szukac przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Ojoj czyżby UPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Potwierdzam UPG mialem to w lipcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galski11 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 UPG? Ojoj a co to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz111222 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 UPG - Uszczelka Pod Głowicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 UPG. A jak olej jest ok woda tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 raczej nie UPG. najlatwiej wykluczyc/potwierdzic testem na CO2. Jak masz jak sie podlaczyc to sprawdz gdzie gubi zapolony P0301/2/3/4. Moga byc i dziury w tlokach czego na zimno cisnienie nie zawsze wykaze choc to raczej dotyczy cylindrow 2 i 4. Sprawdzales doplyw paliwa? bo to chyba najbardziej prawdopodobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galski11 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Paliwo dostaje LPG tez. Stojac przy silniku i dodając gazu to mam wrazenie glosniejszej pracy z lewej strony takich delikatnych stukow gdzies z dolu silnika a to przecież prawa strona pracuje poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Moze to po prostu brak iskry? Od tego bym zaczal, a nie UPG chlopaka straszycie Nie zaczelo sie to dziac po przejechaniu przez jakas duza wode? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz111222 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 straszycie Ja tylko skrót rozwinąłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 ciśnienie jest, iskra na swiecy ok, Moze to po prostu brak iskry? Raczej nie. Nie wywaliło checka na desce?Jeśli tak,to trzeba sprawdzić błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakieta1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 odkrec lewa strone pokrywy zawórów zobacz jak chodza zawory jak bedzesz obracał wałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 odkrec lewa strone pokrywy zawórów zobacz jak chodza zawory jak bedzesz obracał wałem A to nie prościej sprawdzić ustawienia rozrządu? Zaciagnelem do znajomego "garazowca" on po sprawdzeniu powiedział ze to nie rozrząd, Jakaś kontrola już była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianPlock Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 mialem podobnie wina wtrysk gazu i na pb i na lpg objawy takie same sprawdz wtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galski11 Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Byłem już bliski pozbycia się "uszkodzonego" autka, które tak naprawdę wcale nie było uszkodzone. Trzech mechanikow rozlozylo rece , dwa miesiące bez auta... . Napisze bo może komus kiedyś przyda się ta informacja. Przyczyna był KATALIZATOR albo raczej to cos co kiedyś nim było. Nie wiem jak to możliwe ale tak się stało ze z tej "siateczki" czy co tam jest w srodku zrobila się jakby kulka, taki druciak i to cos coflo się(?) do kolektora wylotowego całkowicie zapychając jedna strone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Rzeczywiście magiczna usterka (z tym cofnięciem się). Ale jeśli stopił się katalizator podczas szybkiej jazdy, to sprawdź instalację lpg, bo wygląda na za ubogą mieszankę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się