rakieta1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 ja wymieniłem sprzegło przy przebiegu 205 tys w wolnosącym docisk i tarcza była w bardzo dobrym stanie problem tkiwił w łożysku prowadzącym wałka skrzyni które sie zapiekło dając hałas i gorsza zmiane biegów przy okacji juz załozyłem cały nowet komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Ja w imprezie z 2001 wymieniłem sprzęgło z dociskiem przy 82 tys. km czy przebieg był prawdziwy nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 U mnie w S-Turbo przy 190 tys coś piszczało przy wciskaniu sprzęgła... Winne było jakieś małe gówniane łożysko, ale skoro trzeba było rozpinać wszystko by to wymienić to przy okazji sprzęgło też wymieniłem... Wedle opinii serwisu... jeszcze z 10 tys by dało radę przejechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_shin Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 268t km... Oryginalne sprzęgło, ale przymierzam się do wymiany, bo niestety wykazuje oznaki zużycia. I chwaląc się - nie dalej jak tydzień temu wyciąganie Pajero z zaśnieżonego rowu, gdzie zawisł, gdy kierowca chciał się pobawić na lokalnej drodze ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 268t km... Oryginalne sprzęgło, ale przymierzam się do wymiany, bo niestety wykazuje oznaki zużycia. I chwaląc się - nie dalej jak tydzień temu wyciąganie Pajero z zaśnieżonego rowu, gdzie zawisł, gdy kierowca chciał się pobawić na lokalnej drodze ;-) A gdzie Ty masz tam takie rowy? Będziesz wymieniał tam gdzie ja? To może sie spotkamy za tydzień, bo ja mam w rozkładzie przegląd? U mnie jest 200kkm, ale wymiany nie potrzebuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 A podacie mi orientacyjne koszty wymiany? Części osobno i robociznę, żebym wiedział na co się nastawiać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_shin Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 A gdzie Ty masz tam takie rowy? Będziesz wymieniał tam gdzie ja? To może sie spotkamy za tydzień, bo ja mam w rozkładzie przegląd? U mnie jest 200kkm, ale wymiany nie potrzebuje A skąd ja mam wiedzieć, gdzie będziesz wymieniał? A młodzież bujała się Pajero na drodze Raba Wyżna - Harkabuz, tzw. "kostka". A podacie mi orientacyjne koszty wymiany? Części osobno i robociznę, żebym wiedział na co się nastawiać... Sam się przymierzam do Sachsa lub Exedy. Więc cena pewnie w granicach 1000-1200 zł. Robocizna u znajomego pewnie ok. 200zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się