Jump to content

Najlepsza specyfikacja Rajdowa dla świeżaka


ŚwiniakCT
 Share

Recommended Posts

Zastanawiam się nad budową GC8 pod rajdy, w trakcie tego roku planuję zebrać wszystkie potrzebne rzeczy. Zaznaczam, że chodzi głównie o rajdy szutrowe.

 

Nie interesuje mnie gotowy projekt. Wolę mieć pełną kontrolę nad tym co kupuję, rozebrać zregenerować i wiedzieć co mam.

 

Pytanie jaki silnik i napędy, hamulce, gdzie zrobić klatkę, itd czyli jaka specyfikacja byłaby wystarczająca dla początkującego. Oczywiście z możliwością dalszej rozbudowy.

 

Czy karoserie poszczególnych modeli różniły się wagowo ? Chodzi mi o różnicę wagi pomiędzy Sti / wrx/ gt/ N/A .

 

Jaka klatka najlżejsza i o odpowiedniej wytrzymałości ?

 

Czy na szuter potrzeba duży hebel czy wystarczy jakiś dwutłoczek / czterotłoczek. 

 

Jaki zawias na szuter, nie musi być mega budżetowy ale też nie Ohlins.

 

Może ktoś budował taki projekt i wie co będzie najlepsze proszę o poważne wypowiedzi.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Czy karoserie poszczególnych modeli różniły się wagowo ? Chodzi mi o różnicę wagi pomiędzy Sti / wrx/ gt/ N/A .

Są różnice w  masie poszczególnych karoserii,rozrzut będzie pewnie w ok.100kg.

 

 

Czy na szuter potrzeba duży hebel czy wystarczy jakiś dwutłoczek / czterotłoczek. 

Na szutry,to raczej mniejsze zaciski się stosuje.Cztero czy dwu-tłoczek zależy jaki rozmiar felg zastosujesz,obydwa dadzą radę z dobrym klockiem.

 

 

Jaki zawias na szuter, nie musi być mega budżetowy ale też nie Ohlins.

Budżetowo i całkiem rozsądnym rozwiązaniem jest zawias z STi GD.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...