Skocz do zawartości

Jaka szpera do GT-ka?


Taki tam Karol

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...

Odgrzeję kotleta :) Pojeździłem trochę dzisiaj STI 2003 z 6MT i po powrocie do GT skrzynia mega długa itd :P 4,44 pomoże przy seryjnej mocy GT ? Jak z dyfrem itd czego szukać :D Moc póki co jest ok a przy krótszej skrzyni powinien być efekt wzrostu mocy :) Podzieli się ktoś doświadczeniem bo już GT mnie nie przeraża i ta długa skrzynia przeszkadza hehe a takie sti 320km i 480 ma to coś że trzeba szybko działać jak się idzie pełną mocą a w serii GT jakby SLOW MOTION coś jak przesiadka z GLa na GT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

GT skrzynia mega długa itd 4,44 pomoże przy seryjnej mocy GT ?

Może pomóc sporo,ale najpierw sprawdź co tam siedzi w aucie.

 

 

Jak z dyfrem

Trzeba w komplecie wymienić,skrzynia + dyfer.

Tam się można rozejrzeć w numerach skrzyń i przełożeniach.

http://www.gearhack.com/docs/Subaru%20Transmission%20Chart.html.files.hidden/Subaru%20Tranny%20Chart.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie seryjnej skrzyni na 4.44 jest duża różnica na plus.

Skrzynie 4.44 są dwa rodzaje: krótsze (RA) i dłuższe (STi).

 

Do upalania tylko oczywiście lepsza krótsza ale jako kompromis wybrałbym "STi", bo piąty bieg jest jeszcze sensowny w trasie.

 

Dyfer to już osobna bajka, oczywiście do kompletu musi być 4.44.

Edytowane przez ryjeks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Skrzynie 4.44 są dwa rodzaje: krótsze (RA) i dłuższe (STi). Do upalania tylko oczywiście lepsza krótsza ale jako kompromis wybrałbym "STi", bo piąty bieg jest jeszcze sensowny w trasie.

 

Miałem te dwa rodzaje napędów i jest dokładnie tak jak piszesz :ok: Na tor i do miasta najlepsza skrzynia ever to 5mt z RA/R.  Natomiast jeśli auto uzytkowałbym na co dzień  jako zadziorny dupowóz lepsze przełożenia ma ta z STI, w zwłaszcza ta piątka w niej ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie są oznaczenia tych skrzyń? Type ra i sti.

Wyżej masz link do oznaczeń,przełożeń w skrzyniach i w jakich modelach były montowane,a tu inne linki.

http://www.gearhack.com/myink/ViewPage.php?file=docs/Subaru+Transmission+Chart

http://home.gci.net/~cowdookey/818/TransmissionIDChart_Public.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odgrzeję trochę kotleta... mając seryjnego Gt która szpera lepsza do latania bokami po śniegu tył czy przód .. mówię o takim Kaaz 1,5 way ok 3,8 tyś.... ?

Obydwie  :)

Inna rzecz, że jak się w seryjnym gietku włoży obydwie, to tylko po śliskim polatasz. Na suchym szpery nie dość, że zabiją napędy, to zanim to nastąpi, będziesz miał wrażenie, że masz tam kilkadziesiąt KM mniej niż jest  ;)

Edytowane przez pegi
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...