Bartek1986 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Skrzynia fajna 4.44, dyfer standard jak w GT. Jak auto jest całe podniesione na luzie to podczas kręcenia tylnym kołem drugie się kręci w przeciwnym kierunku, a opór jest dość duży. Co to mówi? Zwykłe wisko jak w GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Jezeli kreci sie w przeciwnym kierunku to niestety tak Edytowane 11 Marca 2015 przez wiechu100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 od razu tam niestety Przynajmniej wiem co kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 od razu tam niestety Przynajmniej wiem co kupić Pozytywne podejscie, to najwazniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Odgrzeję kotleta Pojeździłem trochę dzisiaj STI 2003 z 6MT i po powrocie do GT skrzynia mega długa itd 4,44 pomoże przy seryjnej mocy GT ? Jak z dyfrem itd czego szukać Moc póki co jest ok a przy krótszej skrzyni powinien być efekt wzrostu mocy Podzieli się ktoś doświadczeniem bo już GT mnie nie przeraża i ta długa skrzynia przeszkadza hehe a takie sti 320km i 480 ma to coś że trzeba szybko działać jak się idzie pełną mocą a w serii GT jakby SLOW MOTION coś jak przesiadka z GLa na GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 GT skrzynia mega długa itd 4,44 pomoże przy seryjnej mocy GT ? Może pomóc sporo,ale najpierw sprawdź co tam siedzi w aucie. Jak z dyfrem Trzeba w komplecie wymienić,skrzynia + dyfer. Tam się można rozejrzeć w numerach skrzyń i przełożeniach. http://www.gearhack.com/docs/Subaru%20Transmission%20Chart.html.files.hidden/Subaru%20Tranny%20Chart.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Mam 3,9 serię. Działa super a że sporo tras robię to mi na rękę mięć przy 140 poniżej 3 tyś ale lubię poupalać a wtedy 4,44 by robiło robotę + jakaś szpera... tył/przód co lepiej zadziała ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Po zmianie seryjnej skrzyni na 4.44 jest duża różnica na plus. Skrzynie 4.44 są dwa rodzaje: krótsze (RA) i dłuższe (STi). Do upalania tylko oczywiście lepsza krótsza ale jako kompromis wybrałbym "STi", bo piąty bieg jest jeszcze sensowny w trasie. Dyfer to już osobna bajka, oczywiście do kompletu musi być 4.44. Edytowane 11 Listopada 2015 przez ryjeks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Skrzynie 4.44 są dwa rodzaje: krótsze (RA) i dłuższe (STi). Do upalania tylko oczywiście lepsza krótsza ale jako kompromis wybrałbym "STi", bo piąty bieg jest jeszcze sensowny w trasie. Miałem te dwa rodzaje napędów i jest dokładnie tak jak piszesz Na tor i do miasta najlepsza skrzynia ever to 5mt z RA/R. Natomiast jeśli auto uzytkowałbym na co dzień jako zadziorny dupowóz lepsze przełożenia ma ta z STI, w zwłaszcza ta piątka w niej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dammmian Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 A jakie są oznaczenia tych skrzyń? Type ra i sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 A jakie są oznaczenia tych skrzyń? Type ra i sti. Wyżej masz link do oznaczeń,przełożeń w skrzyniach i w jakich modelach były montowane,a tu inne linki. http://www.gearhack.com/myink/ViewPage.php?file=docs/Subaru+Transmission+Chart http://home.gci.net/~cowdookey/818/TransmissionIDChart_Public.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dammmian Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Dzięki, już sobie tam poszperam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Damian ja mam z RA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dammmian Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Ty wszystko masz w swoim samochodzie to, co ja chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Eeee Ideał to było to co miał GPruszko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dammmian Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Hah, niewiele brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Odgrzeję trochę kotleta... mając seryjnego Gt która szpera lepsza do latania bokami po śniegu tył czy przód .. mówię o takim Kaaz 1,5 way ok 3,8 tyś.... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Raczej tył - ale ja się nie znam Mam płytkę z tyłu i na luźnym lata jak zły. Ale żeby skręcało to przód jest potrzebny - wiem bo nie mam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Tył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) Odgrzeję trochę kotleta... mając seryjnego Gt która szpera lepsza do latania bokami po śniegu tył czy przód .. mówię o takim Kaaz 1,5 way ok 3,8 tyś.... ? Obydwie Inna rzecz, że jak się w seryjnym gietku włoży obydwie, to tylko po śliskim polatasz. Na suchym szpery nie dość, że zabiją napędy, to zanim to nastąpi, będziesz miał wrażenie, że masz tam kilkadziesiąt KM mniej niż jest Edytowane 12 Listopada 2016 przez pegi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 I to jest bdb odpowiedź bo jeżdżę 90% w trasach GT a reszta to upalanie zimą na śniegu/jeziorach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miksu Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Przy skrzyni 4.44 z STI np. BCAA zapomnij o okolicach 3k rpm przy 140, szykuj się lekko na okolice 4 k rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się