Skocz do zawartości

Jaka szpera do GT-ka?


Taki tam Karol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym kupić tylny dyfer do GTka 99. Jeżdżę w miejscowych rajdach i problem z Gtkiem mam taki, że jest on dla mnie trochę "nieprzewidywalny", może nie jestem topowym kierowcą, ale wiele osób powtarzało mi to samo co ja zauważyłem. Auto nie zawsze zachowuje się tak samo :/ Postanowiłem, więc zainwestować w zmiany w napędzie. Czy warto rozpoczynać od wymiany tylnego dyfra na szperę, które zapnie troche tył? Chciałbym aby auto po dodaniu gazu trochę bardziej miało charakterystykę tylnonapędówki, a przednie ośka wyciągała z problemów :) Nie mam rozbudowanej wiedzy technicznej i mało czasu na czytanie teorii, więc pytam: Co zrobić aby Gtek prowadził się lepiej niż jest to w serii i był bardziej przewidywalny? Wiem, że po montażu szpery na tyle, może zacząć brakować i centralnego i przedniego dyfru, co też przewiduję w przyszłości(jeśłi korzyści będą wymierne), na razie ze względów finansowych planuję tylny dyfer. Zaznaczam, iż auto jest seryjna poza amortyzarotami(KYB) oraz sprężynami Eibacha, tulejami poliuretynowymi oraz nowe łącznikami stabilizatorów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a jaką szperę byście polecili? Chodzi o markę, i gdzie ją kupić? nie-ASO ma jakąś firmy Carbontec bodajże za 5k zł :/ trochę drogo

Dobrze byłoby gdybyś podał do jakiego dyfra szukasz szpery. ;)

A najlepiej sprawdził co siedzi u Ciebie po numerach skrzyni.O ile są jeszcze te zamontowane fabrycznie.

Sprawdzić można tu

http://home.gci.net/~cowdookey/818/TransmissionIDChart_Public.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie taniej będzie zmienić skrzynie na 5mt z sti (TY754VNBCAAA) i dyfer tylny na ten z sti type r z płytką? Koszt podobny a auto się od razu przy okazji żwawsze zrobi.

Edytowane przez nyndz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach