Taki tam Karol Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Witam, chciałbym kupić tylny dyfer do GTka 99. Jeżdżę w miejscowych rajdach i problem z Gtkiem mam taki, że jest on dla mnie trochę "nieprzewidywalny", może nie jestem topowym kierowcą, ale wiele osób powtarzało mi to samo co ja zauważyłem. Auto nie zawsze zachowuje się tak samo :/ Postanowiłem, więc zainwestować w zmiany w napędzie. Czy warto rozpoczynać od wymiany tylnego dyfra na szperę, które zapnie troche tył? Chciałbym aby auto po dodaniu gazu trochę bardziej miało charakterystykę tylnonapędówki, a przednie ośka wyciągała z problemów Nie mam rozbudowanej wiedzy technicznej i mało czasu na czytanie teorii, więc pytam: Co zrobić aby Gtek prowadził się lepiej niż jest to w serii i był bardziej przewidywalny? Wiem, że po montażu szpery na tyle, może zacząć brakować i centralnego i przedniego dyfru, co też przewiduję w przyszłości(jeśłi korzyści będą wymierne), na razie ze względów finansowych planuję tylny dyfer. Zaznaczam, iż auto jest seryjna poza amortyzarotami(KYB) oraz sprężynami Eibacha, tulejami poliuretynowymi oraz nowe łącznikami stabilizatorów Link to comment Share on other sites More sharing options...
bat Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 (edited) mi się wydaje, że seryjny GT jest właśnie nadsterowny (jak już skręci) i szpera z tyłu zrobiłaby robotę Edited January 27, 2015 by bat Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 ze względów finansowych na początek poustawiaj sobie geometrię i sprawdź grubsze stabilizatory .... później wydasz więcej na 6MT Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 2500-4000 zł i będzie zabawa Link to comment Share on other sites More sharing options...