Yuukorashi Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Siemka, od 2 dni jestem szczęśliwym posiadaczem Imprezy GT w kombi. I mam parę pytań odnośnie części do tejże furki. A mianowicie:-potrzebuję wymienić cały układ wydechowy, bądź samą końcówkę (jest dość rasowa i fajnie mruczy, ale ma straszny wygląd) najlepiej kwasówkę typu "klasyczny JDM" jak to niektórzy mówią-potrzebowałbym także jakiejś strony/sklepu z elementami karoserii, typu lampy (bo jedną mam do wymiany), jakieś zderzaki (na jakieś bardziej rasowe)-czy oszczędniej przeszyć kierownicę, czy kupić nową?-to samo z gałką skrzyni biegówPytania pewnie głupie, ale serio jestem w tym zielony, a bardzo bym chciał dopieścić swoje oczko w głowie Z góry dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 (edited) Widzę że z BB jesteś a tam dużo spotów robimy to kiedyś wpadnij na spota to pogadamy o tym "upieszczaniu", pooglądasz fury forumowiczów i będziesz wiedział w jakie "ulepszacze" należy pakować kasę Na forum jest dział giełda polecam w szukaniu części Edited January 26, 2015 by ADK90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuukorashi Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 Ooo to bardzo chętnie wpadnę się spotkać, bo jestem ciekaw ogólnej opinii mojego zakupu ;P Szykuje się coś w najbliższym czasie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Właśnie dlatego spocik wskazany prawie poznasz masę zakręconych ludzi, którzy powiedzą co nie co o Twoim nabytku Śledź te dwa wątki w nich masz wszystko: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/13932-spoty-na-podbeskidziu/page-502 oraz http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66998-poje%C5%BAd%C5%BCaffki-podbeskidzkie/ Link to comment Share on other sites More sharing options...