Skocz do zawartości

Parę pytań odnośnie GT


Yuukorashi

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, od 2 dni jestem szczęśliwym posiadaczem Imprezy GT w kombi. I mam parę pytań odnośnie części do tejże furki. A mianowicie:
-potrzebuję wymienić cały układ wydechowy, bądź samą końcówkę (jest dość rasowa i fajnie mruczy, ale ma straszny wygląd) najlepiej kwasówkę typu "klasyczny JDM" jak to niektórzy mówią
-potrzebowałbym także jakiejś strony/sklepu z elementami karoserii, typu lampy (bo jedną mam do wymiany), jakieś zderzaki (na jakieś bardziej rasowe)
-czy oszczędniej przeszyć kierownicę, czy kupić nową?
-to samo z gałką skrzyni biegów


Pytania pewnie głupie, ale serio jestem w tym zielony, a bardzo bym chciał dopieścić swoje oczko w głowie :)
Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że z BB jesteś a tam dużo spotów robimy to kiedyś wpadnij na spota to pogadamy o tym "upieszczaniu", pooglądasz fury forumowiczów i będziesz wiedział w jakie "ulepszacze" należy pakować kasę ;)

 

Na forum jest dział giełda polecam w szukaniu części ;)

Edytowane przez ADK90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego spocik wskazany prawie poznasz masę zakręconych ludzi, którzy powiedzą co nie co o Twoim nabytku :)

 

Śledź te dwa wątki w nich masz wszystko: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/13932-spoty-na-podbeskidziu/page-502 oraz

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66998-poje%C5%BAd%C5%BCaffki-podbeskidzkie/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie :) Jak się ferie zaczną to będę wolny, chociaż dopiero za tydzień, bo jeszcze na wakacje lecę. Z tego co widzę to wypad na Wyrazów się szykuje. Fajnie, że takie akcje są, niestety muszę wpierw porobić co nieco by móc na taką akcję pojechać. Ale jeszcze raz wielkie dzięki, myślałem, że nie dostanę odpowiedzi, a tu widzę nawet się w towarzystwo wkręcę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach