Tomasz_555 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Pacjent: Forester 2005. Dźwięk typowy dla styropianu. Dźwięk wydaje stricte ten plastik, który otacza zegary (nie daszek). Pojawia się szczególnie zimą gdy wychłodzone wnętrze zaczyna się ogrzewać. Latem odwrotnie, wszystko rozgrzane słońcem i powoli zaczyna śmigać klima. Dawniej dźwięk był delikatny, a teraz zaczyna mnie już irytować i dekoncentrować. Oliwy do ognia dolewają nierówności, które wzmagają "udźwiękowienie". Powiedzcie proszę, że można to jakoś lajtowo wyeliminować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 To już efekt ciężki do odwrócenia. Aktualnie nie mam tego problemu, ale kiedyś miałem tak samo w Focusie, próbowałem kilku różnych uszczelek i nic. Problem w tym, że to skrzypi wyginający się plastik, a nie ocierający się plastik o plastik. (przynajmniej tak było u mnie). Starość nie radość Jednak spróbuj odkręcić zegary i nakleić jakąś niedużych rozmiarów uszczelkę (poszukaj w CASTO itp). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Problem w tym, że to skrzypi wyginający się plastik, a nie ocierający się plastik o plastik. Tak właśnie się domyślam Ale łudziłem się, że może jednak coś można "dokręcić". Faktycznie będę musiał zobaczyć jak to wygląda "z drugiej strony", ale dostęp to raczej średni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Problem w tym, że to skrzypi wyginający się plastik, a nie ocierający się plastik o plastik. Tak właśnie się domyślam Ale łudziłem się, że może jednak coś można "dokręcić". Faktycznie będę musiał zobaczyć jak to wygląda "z drugiej strony", ale dostęp to raczej średni. Spoko dostęp jest na prawdę prosty, trochę trzeba się nagimnastykować z wyjęciem całego zegara przez kierownicę, ale wszystko w ramach dwóch łyków piwa Wyciągałem zegary zaraz po zakupie jak miałem podejście pedanta niuniuniusia i czyściłem wszystkie zakamarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 No dobra, zachęciłeś mnie Jak będę miał problem to najwyżej dopytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 No dobra, zachęciłeś mnie Jak będę miał problem to najwyżej dopytam Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Jakiś czas temu znalazłem chwilę i w 15 minut wyeliminowałem problem. Okazało się, że obudowa ociera o szybki zegarów i stąd jest dźwięk. Delikatnie za pomocą kawałka elastycznej, cienkiej pianki odsadziłem na 3mm obudowę od szybki w dolnej części i cisza. Ważne też, że nie widać, że powstała tam minimalna szpara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Jakiś czas temu znalazłem chwilę i w 15 minut wyeliminowałem problem. Okazało się, że obudowa ociera o szybki zegarów i stąd jest dźwięk. Delikatnie za pomocą kawałka elastycznej, cienkiej pianki odsadziłem na 3mm obudowę od szybki w dolnej części i cisza. Ważne też, że nie widać, że powstała tam minimalna szpara. No w końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się