Soltys Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Charakterystyczny dla panewki... Co do LPG potrzeba jednego filtra 4x12 do kompensacji ciśnienia, dobrze byłoby połaczyć ostatnie wyjścia z rozdzielaczy wężem 5mm. Teraz może być tak, że jedna strona pracuje na innym ciśnieniu niż druga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) O widzisz mądrego to i milo posłuchać (jak mawiał klasyk).Co do filtra to gdzie go dać , zastąpić ten co jest? A tu parę fotek z rozbiórki silnika , panewki korbowodowe i popękane głowice . Gosc twierdzi ze ja to zrobiłem przejeżdżając 400km. Edytowane 27 Stycznia 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Tak, zastępujesz te 2 co masz jednym np. takim: http://sklep.variogas.pl/135--filtr-fazy-lotnej-4x12-kme-z-wkladem-wlokno-szklane-lpg.html Sklepem się nie sugeruj, pierwszy mi wyskoczył.Końce rozdzielaczy też masz zaślepione jakimiś śrubkami. Połącz je wężykiem 5mm. Ogólnie można poskracać też wężyki od wtrysku do kolektora i poukładać całość estetyczniej. Z silnikiem lipa..dowiadywałeś się co możesz wskórać ? Czy odpuściłeś i sam robisz remont? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ok dzięki za podpowiedzi w spr. LPG poprawie co trzeba. Co do silnika to w sprawie finansowej dogadałem się ze sprzedającym polubownie wiec ta sprawa zamknięta . Zdecydowałem się na remont mojego silnika , pieniądze podobne jak w przypadku przeszczepu używanego silnika ale po remoncie będę wiedział co mam w środku a używka to zawsze loteria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 A ten jeden smoluch to niby od czego się tak zrobił. Od tego gazu. Ok teraz napisz co z tymi panewkami szlif wału będzie czy nowe panewki nominalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 W tym całym nieszczęściu udało się rozebrać silnik zanim posypał się wał , panewki nominał (King Racing) główne i korbowodowe . Głowice jako ze popękane do wymiany ( na używki) , tarcza sprzęgła ma gr 7mm i się zastanawiam czy wymienić ,obudowa rozrządu (stara polepiona jakimś gównem rozpadała się w rekach) , praktycznie wszystkie przewody gumowe na silniku do wymiany ( tak stwardniały ze przy demontażu kruszyły się) . Poza tym standardowo kpl uszczelek , kpl rozrząd , regulacja zaworów... Zastanawiam się tez nad wymianą pompy oleju na mocniejszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ok dzięki za podpowiedzi w spr. LPG poprawie co trzeba. Co do silnika to w sprawie finansowej dogadałem się ze sprzedającym polubownie wiec ta sprawa zamknięta . Zdecydowałem się na remont mojego silnika , pieniądze podobne jak w przypadku przeszczepu używanego silnika ale po remoncie będę wiedział co mam w środku a używka to zawsze loteria. remont silnika wraz częściami w cenie używki ? gdzie tak silnik składają, możesz podać warsztat tak z ciekawości pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zastanawiam się tez nad wymianą pompy oleju na mocniejszą. Na pewno na nową,czy o większej wydajności,to już kwestia jak zamierzasz użytkować auto. remont silnika wraz częściami w cenie używki ? gdzie tak silnik składają, możesz podać warsztat tak z ciekawości pytam Prawdopodobnie bez szlifów,wymiany tłoków itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Napisałem ze pieniądze podobne , będzie trochę drożej ale wiem co mam. Tak tłoki i cylindry w limicie wiec zostają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 panewka jak juz sie okreci to juz wali jakby sie miał silnik rozpaść... to delitakne pukanie to raczej napinacz paska rozrzadu... głowice wyslij na sprawdzanie szczelności, nie zawsze takie pekiecie oznacza nieszczelność. w jednej swojej mam pekniecia od świecy do każdego z zaworów a wszystko z nią OK. od 5:20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 No cóż u mnie to na pewno były panewki (patrz fotki) , głowice wymieniam bo nie chce za 500km znowu rozbierać (auto jeździło na LPG). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 U mnie tak napierdyka na zimnym i na ciepłym czasem nie stuka jak wolno silnik pracuje ale niemoge tej śruby koła zamachowego odkręcić tak zakręcona ze szokes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Powoli do przodu , jutro wkładam silnik. Edytowane 31 Stycznia 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi24 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Daj znać jeśli nie tajemnica ile kosztowo cała operacja wyniosła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Na dziś części 4250zl , robota własna . Myślę ze już więcej nie będzie Pacjent chyba przeżył operacje Edytowane 31 Stycznia 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Dalej cos stuka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Etam , zamknięty warsztat i dźwięk jakiś taki dziwny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 No możliwe jak na wolnych obrotach przy lekkim pociągnięciu przepustnica nie klekocze to ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bany Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Przerabiałem to u siebie, jednak bez konieczności wymiany głowic, przeszły jednak szlif, sprawdzenie szczelności, mycie, dotarcie gniazd zaworowych i wymianę uszczelniaczy zaworowych na TAKOMA, co chyba nie było dobrym wyborem. Dalej: -wydajniejsza pompa olejowa 11mm/512zł -panewki główne i korbowodowe ACL Duraglide/330zł -kable zapłonowe/350zł -szlif i osiowanie wału korbowego/120zł -uszczelniacze wału korbowego od pompy/19zł od sprzęgła/38zł -uszczelki nie pamiętam do tego dochodzą -rolki rozrządu dwurzędowe z napinaczem/700zł i wiele innych plus własna praca. WAŻNE żeby wymyć porządnie głowice, połówki bloków, wszystkie kanały olejowe oraz WYMIENIĆ chłodnicę oleju, koszt nowej to blisko 500zł, ja znalazłem używaną z silnika bez przygód z panewkami i oddałem do mycia. Wszystko podczas składania smarowane specjalnym gęstym olejem do panewek (sprzedali mi w miejscu obróbki wału korbowego) plus wymiana oleju i filtra po przejechaniu ledwo kilkuset kilometrów dla własnego spokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się