archibaru Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam. Przymierzem się do zakupu Forestera wolnego ssaka z rocznika 2011, raczej Polskiego "pochodzenia". Po ogłoszeniach widzę że duża część nie ma już reduktora. Czy tz. że od 2011 przestano montować reduktory w Foresterach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 chyba w forkach z silnikiem fb 20 nie ma juz reduktorow to samo w XV. Jedny wolnossak z reduktorem to w chwili obecnej XV z silnikiem 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Witam. Przymierzem się do zakupu Forestera wolnego ssaka z rocznika 2011, raczej Polskiego "pochodzenia". Po ogłoszeniach widzę że duża część nie ma już reduktora. Czy tz. że od 2011 przestano montować reduktory w Foresterach? Proponuje ze skrzynia automatyczna. Sam mam taki egzemplarz i w terenie jest niezastąpiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 dokladnie cvt w terenie daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zapytam tutaj. Przesiadl się ktoś z was ze stratego forka 2.0 125km 4EAT do nowego my13 cvt? Jak się ma dynamika. Jest przepaść między nimi w przyspieszeniu do 100 i elastyczności 80-120? Niby koni więcej, ale i kilogramów przybyło. Ktoś coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rezysstor Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Witam. Przymierzem się do zakupu Forestera wolnego ssaka z rocznika 2011, raczej Polskiego "pochodzenia". Po ogłoszeniach widzę że duża część nie ma już reduktora. Czy tz. że od 2011 przestano montować reduktory w Foresterach? Nie płacz Kolego, ponieważ przełożenia owego reduktora są tak dobrane, że właściwie nie wiadomo, po co on tam jest. Tzn. wiadomo, że po to by np. udawać zrywność i moc, jakbyś chciał kiedyś sprzedać komuś to cacuszko i wystrzelić na światłach. W terenowej rzeczywistości taki reduktor niewiele pomaga i z powodzeniem może go zastąpić odpowiednio dobrany bieg jedynki. Prawdziwy sensowny reduktor powinien być dublem tego montowanego, czyli albo dwie wajchy na kanale, albo więcej rozumku w żółtym łepku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfrankie Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Witam. Przymierzem się do zakupu Forestera wolnego ssaka z rocznika 2011, raczej Polskiego "pochodzenia". Po ogłoszeniach widzę że duża część nie ma już reduktora. Czy tz. że od 2011 przestano montować reduktory w Foresterach? Nie płacz Kolego, ponieważ przełożenia owego reduktora są tak dobrane, że właściwie nie wiadomo, po co on tam jest. Tzn. wiadomo, że po to by np. udawać zrywność i moc, jakbyś chciał kiedyś sprzedać komuś to cacuszko i wystrzelić na światłach. W terenowej rzeczywistości taki reduktor niewiele pomaga i z powodzeniem może go zastąpić odpowiednio dobrany bieg jedynki. Prawdziwy sensowny reduktor powinien być dublem tego montowanego, czyli albo dwie wajchy na kanale, albo więcej rozumku w żółtym łepku Sorry, ale chyba nie wiesz o czym piszesz. Reduktor zwiększa przełożenie "na kołach". Mnie przydaje się codziennie przy bardzo stromym podjeździe do domu, gdzie nie muszę męczyć sprzęgła. Używam również np. parkując w zaspie itp. W teren nie jeżdżę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 W terenowej rzeczywistości taki reduktor niewiele pomaga i z powodzeniem może go zastąpić odpowiednio dobrany bieg jedynki. fakty z subariADY W RUMUNII sa takie: forki bez reduktora (nawet turbo) palily sprzegla forki z rekuktorami i automaty jechaly bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 "Terenową" jedynkę ma Duster i jest ona niewygodna na szosie - ten reduktor w Subaru, choć słaby, to był niezły pomysł. Wolniejszy wymusiłby wzmocnienie innych elementów. Z praktyki eksploatacji aut z reduktorem powiem, że przy wolniejszym reduktorze (1:2,48, a choćby i 1:2) jedynka służy tylko do super stromych zjazdów - zredukowana dwójka jest wystarczająca w większości sytuacji terenowych (jest i tak wolniejsza od normalnej jedynki) - więc taki subarowy reduktor ma sens. W XT podjeżdżałem jednak tak stromo, jak autami z reduktorem i do przodu pod górę dawał radę (do utraty przyczepności), zaś z góry pomaga świetne HDC. Unikalną cechą reduktora Subaru jest możliwość włączania w trakcie jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się