Skocz do zawartości

za wysokie podciśnienie nie równe obroty


thores

Rekomendowane odpowiedzi

Witam proszę o pomoc w rozpoznaniu przyczyny problemu jak sądzę za wysokiego podciśnienia, które objawia się tym że na biegu jałowym wskazuje czasem -1 bara czasem -0,6 wysokie podciśnienie otwiera blov off który mam zamontowany (HKS) i tym samym wydostaje się powietrze co powoduje spadek obrotów szarpanie i gaśnięcie. Myślałem początkowo, że wyrobiła się sprężyna w HKSsie wiec założyłem oryginalny ale również to samo. Jak przytkam kęką to obroty wracają i pracuje równo.

 

Teraz pytanie od czego tak się dzieje czy to któryś z czujników może biegu jałowego?, check nic nie wymrugał.

 

od pewnego czasu również na zimnym silniku klepią zawory, ostatnio robiłem cały remont silnika głowice były również robione i sprawdzane ale "fachowcy" stwierdzili że nie trzeba wymieniać hydraulicznych popychaczy, że tylko magistralę olejową wyczyszczą a teraz wiem że to był błąd! popychacze są do wymiany

 

czy może od tego jest większe podciśnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stwierdzili że nie trzeba wymieniać hydraulicznych popychaczy,

 

Na bank masz tam hydraulikę?

 

 

 

Witam proszę o pomoc w rozpoznaniu przyczyny problemu jak sądzę za wysokiego podciśnienia, które objawia się tym że na biegu jałowym wskazuje czasem -1 bara czasem -0,6 wysokie podciśnienie otwiera blov off który mam zamontowany (HKS) i tym samym wydostaje się powietrze co powoduje spadek obrotów szarpanie i gaśnięcie. Myślałem początkowo, że wyrobiła się sprężyna w HKSsie wiec założyłem oryginalny ale również to samo. Jak przytkam kęką to obroty wracają i pracuje równo.

 

Moim zdaniem jest zupełnie odwrotnie. Podciśnienia wariują z powodu falowania obrotów, a nie na odwrót.

Może się tak dziać jak np. Padnie przepływka. Mogą falować przez nie ustawiony luz zaworowy i wtedy też będzie szaleć podciśnienie z powodu nierównych obrotów.

Edytowane przez Bartek1986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mam blok zamknięty i głowice na hydraulice robiłem nie dawno całkowity remont silnik. też myślałem o przepływce. Mam Ecu Mastera i mogę wypiąć teoretycznie przepływkę ale kombinowałem z konwersją z MAF do MAP i po zmianie ustawień napięć zaczęły się dziać jaja więc narazie odpuściłem, jeżdzę na przepływce.

Edytowane przez thores
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mam blok zamknięty i głowice na hydraulice robiłem nie dawno całkowity remont silnik. też myślałem o przepływce. Mam Ecu Mastera i mogę wypiąć teoretycznie przepływkę ale kombinowałem z konwersją z MAF do MAP i po zmianie ustawień napięć zaczęły się dziać jaja więc narazie odpuściłem, jeżdzę na przepływce.

Ja bym sie zgłosił tam gdzie miałeś robiony motor ;)

Edytowane przez kubasti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

zauważyłem jeszcze że podczas normalnej jazdy gdy silnik nie jest bardzo obciążony (np. jadąc na prostej drodze) to szarpie i przerywa jeżeli utrzymuję obroty około 2tyś. natomiast jeżeli wbiję wyższy bieg spadną obroty oraz zwiększy się obciążenie przestaje szarpać podobnie jest jeżeli wcisnę gaz i zacznie się zbierać to przestaje szarpać. Może to czujnik położenia przepustnicy? co prawda kiedyś sprawdzałem opór i wzrastał raczej liniowo ale może jednak ten potencjometr jest już zużyty po tylu latach gdzieś właśnie w okolicach 2tyś obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...