Jump to content

Rura dolotowa turbosprężarki STI


TOM-GUM
 Share

Recommended Posts

Witam panowie czy trzeba wykręcac kolektor ssacy zeby wyjąc tą rure pacjet impreza Sti 2.0l.Jakie są objawy jakby była nieszczelna bo wydaje mi sie że jest zesliznieta z turbiny albo zle opaska zamontowana.

Link to comment
Share on other sites

 ja wymieniałem jeżeli jest przykręcona na wszystkie oryginalne śrubki to trzeba dzwignac kolektor bez wtrysków bo jej nie wyciągniesz,popatrz dobrze bo przy połączeniu z turbo to tak dziwnie wygląda bo tam jest zagięta

Link to comment
Share on other sites

wymieniałem 2 miesiące temu i nie da rady bez zdjęcia kolektora. najłatwiej sprawdzić czy jest pęknięta i przy okazje w którym miejscu to popsikać po niej łatwopalnym sprayem(np. czyścidło do hamulców) na zapalonym silniku, jak obroty wzrosną to jest dziurka ;-). U mnie objawy pękniętej gumy przy samym turbo ( bo końcówka jest gumowa nie plastikowa)  były taki, że auto nie miało mocy dławiło się i po dłuższej jeździe na 5 biegu ze stała prędkością obr silnika wywalało błąd lambdy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...