noviq2 Posted January 18, 2015 Share Posted January 18, 2015 Dzisiaj jadąc sobie spokojnie, nagle zaczęły wydobywać się z pod maski kłęby pary wodnej :/ Temperatura płynu zaczęła powoli rosnąć. Szybko na pobocze i patrzymy pod maskę.. A tam cieknie z pod intercoolera w okolicy turbo. Ciecz ścieka po Y-Pipe i dalej na blok silnika i natychmiast odparowuje tworząc dużą ilość pary. Pod IC słychać dosyć głośny syk. Pewnie pękł. Po odkręceniu korka od zbiorniczka płynu ciśnienie z układu schodzi i syk ustaje. I tu moich kilka pytań. Z kąd wziął się płyn chłodzący w IC? Spora ilość, leci ciurkiem... :/ IC jest także chłodzony przez płyn? A może turbo padło? Mam założone GReddy. Nie wiem jakie, będę musiał sprawdzić. Jeszcze fotka miejsca wycieku: Ktoś coś podpowie? Czy wymiana IC może wystarczyć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shabat Posted January 18, 2015 Share Posted January 18, 2015 W tych okolicach masz podgrzewanie przepustnicy poprowadzone - sprawdź węże i obejmy od nich. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco46VR Posted January 18, 2015 Share Posted January 18, 2015 sprawdz weze moze masz pekniety lub jakas obejma puscila nei ma powodow do paniki sciagnij icka i tam beda dwa przewody gumowe ktore ida do kabiny Link to comment Share on other sites More sharing options...
noviq2 Posted January 18, 2015 Author Share Posted January 18, 2015 Dzięki za podpowiedź. Pękł przewód z lewej, patrząc na samochód stojąc przed nim. I to w taki sposób że sikał płynem do góry na IC, na szczęście przy samej obejmie więc odciąłem 2cm i jest git Przez jakiś kilometr i 2 minuty na parkingu wysikał 4 litry płynu :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawid51gt Posted January 18, 2015 Share Posted January 18, 2015 Też tak miałem , wygląda to bardzo widowiskowo zerkaj bo u mnie najpierw ten wąż , za miesiąc inny potem 3ci ,brałem to na luzie za starość (auto całkowicie cywilne) niestety pozniej okazało że węże były ok tylko padały bo nie wytrzymały nadmiernego ciśnienia , ktòre mi się wytworzył bo jakieś przedmuchy uszczelkowo/tulejowe ciśnienia do chłodzenia były - i po jakimś czasie miałem już sporo oleju w wodzie .Nie jest to norma u ciebie pewnie klasyczna usterka alecjakcsię zaczniecto powtarzać jak u mnie to nie polecam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now