noviq2 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dzisiaj jadąc sobie spokojnie, nagle zaczęły wydobywać się z pod maski kłęby pary wodnej :/ Temperatura płynu zaczęła powoli rosnąć. Szybko na pobocze i patrzymy pod maskę.. A tam cieknie z pod intercoolera w okolicy turbo. Ciecz ścieka po Y-Pipe i dalej na blok silnika i natychmiast odparowuje tworząc dużą ilość pary. Pod IC słychać dosyć głośny syk. Pewnie pękł. Po odkręceniu korka od zbiorniczka płynu ciśnienie z układu schodzi i syk ustaje. I tu moich kilka pytań. Z kąd wziął się płyn chłodzący w IC? Spora ilość, leci ciurkiem... :/ IC jest także chłodzony przez płyn? A może turbo padło? Mam założone GReddy. Nie wiem jakie, będę musiał sprawdzić. Jeszcze fotka miejsca wycieku: Ktoś coś podpowie? Czy wymiana IC może wystarczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shabat Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 W tych okolicach masz podgrzewanie przepustnicy poprowadzone - sprawdź węże i obejmy od nich. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 sprawdz weze moze masz pekniety lub jakas obejma puscila nei ma powodow do paniki sciagnij icka i tam beda dwa przewody gumowe ktore ida do kabiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noviq2 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dzięki za podpowiedź. Pękł przewód z lewej, patrząc na samochód stojąc przed nim. I to w taki sposób że sikał płynem do góry na IC, na szczęście przy samej obejmie więc odciąłem 2cm i jest git Przez jakiś kilometr i 2 minuty na parkingu wysikał 4 litry płynu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid51gt Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Też tak miałem , wygląda to bardzo widowiskowo zerkaj bo u mnie najpierw ten wąż , za miesiąc inny potem 3ci ,brałem to na luzie za starość (auto całkowicie cywilne) niestety pozniej okazało że węże były ok tylko padały bo nie wytrzymały nadmiernego ciśnienia , ktòre mi się wytworzył bo jakieś przedmuchy uszczelkowo/tulejowe ciśnienia do chłodzenia były - i po jakimś czasie miałem już sporo oleju w wodzie .Nie jest to norma u ciebie pewnie klasyczna usterka alecjakcsię zaczniecto powtarzać jak u mnie to nie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się