Karas Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) wcale mnie to nie dziwi.- pomiedzy forkiem a rav4 jest przepasc jezeli chodzi o wykonczenie wnetrza. Rozumiem ze porownujesz rav 4 2.2 z forkiem xt ? bo 2.0d czyli odpowiednik sbd mozna wyrwac za 110k pln. Niestety nic z tym nie zrobimy. Subaru sa jakie sa P.S Coraz bardziej zaczyna mi sie podobac nowa rav4 ( jak tylko weszla na rynek jakos do mnie nie przemawiala) i podobno jej AWD nie jest wcale takie zle. Zreszta Subaru to czesciowo juz Toyota ( Toyota jest najwiekszym akcjonariuszem Fuji)... Edytowane 20 Stycznia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 tylko RAV ma 2.2 lita pojemności skokowej a Forestem niecałe 2.0 co ma wpływ na wysokość akcyzy zresztą RAV kontra Forek XT to żaden dylemat przy wyborze chyba, że ktoś ślepo w Toyocie zakochany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 tylko RAV ma 2.2 lita pojemności skokowej a Forestem niecałe 2.0 co ma wpływ na wysokość akcyzy Czy powinienem napisać: Toyota ma problem zresztą RAV kontra Forek XT to żaden dylemat przy wyborze dokładnie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 ylko RAV ma 2.2 lita pojemności skokowej a Forestem niecałe 2.0 Mazda CX5 MY2015 ma jednak 2,5 litra pojemności, a w najbogatszej wersji kosztuje 150k PLN (moc silnika 192km). Wyposażenie CX5 Passion jest nawet bogatsze niż 'platinum' w Forku. zresztą RAV kontra Forek XT to żaden dylemat przy wyborze Tu juz nie koniecznie, zwłaszcza jesli dla kogoś możliwości auta w lekkim terenie są nieistotne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) zwłaszcza jesli dla kogoś możliwości auta w lekkim terenie są nieistotne jeśli możliwości w lekkim terenie są nieistotne tym bardziej powinien kierować się w stronę Forka XT Mazda CX5 MY2015 ma jednak 2,5 litra pojemności, a w najbogatszej wersji kosztuje 150k PLN jakby nie było pojemność ma wpływ na wysokość akcyzy, która jest częścią składowa ceny na polskim rynku gdyby ten sam samochód miał mniejszy silnik 'łapałby się' na znacznie niższą akcyzę czym innym jest natomiast polityka cenowa importera co do ustalania cen, które mogą się zmieniać pod wpływem wielu czynników Edytowane 20 Stycznia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 jakby nie było pojemność ma wpływ na wysokość akcyzy, która jest częścią składowa ceny na polskim rynku Chodziło o to że FXT platinum (akcyza 3,1%) kosztuje obecnie około 154 k PLN zaś CX5 Passion 150k PLN jednocześnie przy wyższej akcyzie 18,6%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 no coz cen ustawowych juz nie mamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 ylko RAV ma 2.2 lita pojemności skokowej a Forestem niecałe 2.0Mazda CX5 MY2015 ma jednak 2,5 litra pojemności, a w najbogatszej wersji kosztuje 150k PLN (moc silnika 192km). Wyposażenie CX5 Passion jest nawet bogatsze niż 'platinum' w Forku. Dla ścisłości to Mazda na silnik diesla 2.2 litra. Zresztą większość japończyków przeszła na taką pojemność w większych dieslach (Mitsu, Mazda, Toyota) - coś za tym pewnie się kryje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 @@GREGG,W MY15 wprowadzili 2,5 benzynę 192KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 zeby tak w 2.0i zwiekszyli moc do tych 170 koni bylby fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 @@GREGG,W MY15 wprowadzili 2,5 benzynę 192KM O proszę, nie wiedziałem W EU panuje downsizing, a w Mazdzie trzymają się dobrych pojemności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 To chyba ostatnie podrygi Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 ... Zreszta Subaru to czesciowo juz Toyota ( Toyota jest najwiekszym akcjonariuszem Fuji)... Zależy jak to rozumieć - jeśli chodzi o największy pakiet udziałów w jedych "rękach" - to tak, TOYOTA ma najwięcej udziałów. Jeśli patrzeć na te udziały po kątem % - to 16,48% nie wydaje się wielkością pozwalającą na mówienie że SUBARU to już prawie TOYOTA ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) nie napisalem ze subaru to prawie ( twoja nadinterpretacja) toyota tylko ze to czesciowo toyota a to rożnica-sam zreszta zacytowales:) Koncerny sie lacza wypuszczaja wspolne auta: patrz subaru brz , dzieka sie swoimi technologiami : patrz wtrysk toyoty w silniku 2.0 dit i napewno pewne podzespoly sa takie same w obu markach, o ktorych nie wiemy. Edytowane 21 Stycznia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 nie wydaje się wielkością pozwalającą na mówienie że SUBARU to już prawie TOYOTA ... nie napisalem ze subaru to prawie ( twoja nadinterpretacja) toyota Cóż, Subaru BRZ to nie tylko prawie ale niemalże Toyota, czy może w drugą stronę Toyota GT86 to niemalże Subaru, a w zasadzie te auta są identyczne. W Top Gear mieli problem ze znalezieniem 10 różnic (poza znaczkiem i oznaczeniem modeli offcourse. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 ceną się różnią subru tańsze bo fotele pękają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosela Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 ja się cieszę że nie każdy kogo stać kupuje subaru, ponieważ nie o to chodzi w tej marce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) ja się cieszę że nie każdy kogo stać kupuje subaru, ponieważ nie o to chodzi w tej marce bez przesady nie dorabiajmy sobie jakiejs smiesznej ideologii do marki Subaru. Subaru kupilem bo: 1) chcialem miec auto japonskie 2) auto slynace z bezawaryjnosci 3) z niezlym napedem awd 4) posiadajace najlepszy stosunek ceny do oferowanej jakosci Jak pierwsze 3 punkty sa spelnione tak 4 niedkonca. Materialy uzyte do wykonczenia wnetrza jak i miekki lakier ( to akurat jest bolaczka wszystkich nowych aut przez ekologiczne lakiery) sa slabej jakosci. Mimo to z auta jestem bardzo zadowolony. Niestety nie znalazlem zadnego innego auta spelniajacego wszystkie wyzej wyminienone kryteria ( dolaczane tylkne kola w Hondzie Toyocie czy Mazdzie to nie AWD). Np. gdyby na naszym rynku oferowano Honde w Suvie z genialnym SH-AWD ( jest tylko Legend) nie zastanawialbym sie ani chwili nad jej zakupem zamiast Subaru, poniewaz pomiedzy tymi markami jest przepasc jezeli chodzi o wykonczenie wnetrza Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ja w starszym Forku (MY05) też tak miałem i mam. Miałem ponieważ wymieniłem u tapicera ten kawałek "ekoskóry", ale widzę że po dwóch latach znów zaczyna się to samo. I tylko od strony kierowcy. Jedyne rozwiązanie jakie widzę to wymienić te kawałki na prawdziwą skórę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Zatem wracając do meritum wątku - właśnie dostałem info od dealera, iż SIP uznał tę wadę i skierował sprawę do naprawy gwarancyjnej.... Całe szczęście, iż tak to się skończyło - chociaż tym SIP pokazuje że Subaru dba o zadowolenie Klienta Aczkolwiek gdyby boczki fotela od początku zrobili solidne - to zadowolenie kupującego byłoby jeszcze większe A jeszcze bardziej byłaby radocha - gdyby do FXT wkładali fotele adekwatne do tej wersji - czyli bardziej kubełkowe i niżej osadzone... wtedy byłby raj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 SIP uznał tę wadę i skierował sprawę do naprawy gwarancyjnej.... Całe szczęście, iż tak to się skończyło - chociaż tym SIP pokazuje że Subaru dba o zadowolenie Klienta Uważam, że nie było tu jakichkolwiek wątpliwości. Dobrze by było, gdyby jednak boczki wykonano z prawdziwej skóry, ponieważ problem wróci. Na Twoim miejscu poprosiłbym o to, nawet gdybyś miał pokryć różnicę w cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się