ketivv Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Mi jakos bardziej ta buda pasuje do XV niz do Imprezy. Impreza wygląda IMO niejako. Lift, inne zderzaki, czarne kola, nakladki na nadkolach nadaja charakteru XV. NIestety u nas impreza jest oferowana tylko z silnikiem 1.6 co uważam za strzal w kolano ze strony Subaru ( rozumiem gdyby byla oferowana np tylko z SBD ) A tak 1.6 dynamiki praktycznie nie ma, oszczedny tez nie jest... Ciekawi mnie do jakiej grupy ludzi Subaru skierowuje ta impreze z 1,6? Mlody , aktywny czlowiek nie kupi bo wezmie XV albo forka, starszy czlowiek tez nie bo po co mu s-awd, moze dla starszych kobiet, ktorych meżowie chca aby czuly sie bezpieczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Mi jakos bardziej ta buda pasuje do XV niz do Imprezy kiedyś czytałem, ze pierwotnie powstało XV z założeniem, że na bazie XV powstanie Impreza coś w tym jest bo było to zaraz po premierze XV zanim na rynku pojawiała się Impreza mnie się ta "buda" podoba zarówno jako Impreza HB jak i XV są rejony w których nie liczy się moc silnika co więcej nawet z racji emisji mały jest zaleta natomiast kompaktowość i dobry napęd 4x4 ma tam wyraźna przewagę, może w ta właśnie nisze chciało wejść Subaru oferując na rynku EU nowa Imprezę z silnikiem tylko 1.6 z drugiej strony szkoda, że nie podejmują walki o rynek ale widocznie mają gdzie zagospodarować moce produkcyjne wiec po co maja się "użerać z wybrednymi klientami w EU" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 są rejony w których nie liczy się moc silnika co więcej nawet z racji emisji mały jest zaleta natomiast kompaktowość i dobry napęd 4x4 ma tam wyraźna przewagę byc moze gdzies w Skandynawii... Tak czy siak praiwe 13sek to 100km/h to straszny kasztan musi byc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Miałem okazję przejechać się XV 1.6i MT jako autem zastępczym. Po 230km podobały mi się w tej wersji silnikowej dwie rzeczy: 1. Klang benzynowego boksera, bo ma bulgot, albo bulgocik 2. To, że nie jest mój, i że po wymianie szyby będę jeździł mocniejszym SBD Poza tym trochę taki emerytowóz fantastycznie trzymający się drogi _____ iPhone + Tapatalk Edytowane 16 Stycznia 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Czyż ta wersja 1.6 litra tak mocno szokuje ? Po prostu firma daje możliwość wyboru. A że wolumen sprzedaży tej słabej wersji będzie niski, to już jest kwestia decyzji potencjalnego klienta. Oferowanie słabych wersji nie jest precedensem autorstwa Subaru - podam takie przykłady: Tiguan 1,4 TSI, Passat 1,4 TSI, Mondeo/Focus 1.0 EcoBoost (3 cylindry), planowane przez BMW wprowadzenie silników 3.cylindrowych w serii 1 oraz 3 etc etc.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 to jest jedyna wersja silnikowa Imprezy w EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 : Tiguan 1,4 TSI, Passat 1,4 TSI, Mondeo/Focus 1.0 EcoBoost (3 cylindry), planowane przez BMW wprowadzenie silników 3.cylindrowych w serii 1 oraz 3 etc etc.. Tyle, że to wszystko ma turbinę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Czyż ta wersja 1.6 litra tak mocno szokuje ? Po prostu firma daje możliwość wyboru nie daje mozliwosci wyboru bo jej nie ma. Impreza oferowany jest tylko z tym silnikiem majacycm 114 koni. W ciezkim aucie z awd mnie to szokuje. Jazda takim kasztanem moze byc wrecz niebezpieczna pomimo awd.- jak tym bezpiecznie wyprzedzic? Poza tym model Impreza kojarzy sie z autami o sportowym zacieciu. A w silniku 1,6 nawet namiastki tego sportowego zaciecia nie ma, nie mowiac juz ze objedzie Ci byle jaki fiat siecento - jak dla mnie strzal w kolano ze strony Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Jazda takim kasztanem moze byc wrecz niebezpieczna pomimo awd.- jak tym bezpiecznie wyprzedzic? nie wyprzedzać w ta stronę zmierza bezpieczeństwo ruchu na drogach publicznych wyprzedzanie będzie możliwe tam gdzie będzie dla tego manewru dodatkowy pas inaczej noga z gazu tyle że my w jakiejś tam mierze jesteśmy jeszcze w erze gdy na dwukierunkowej drodze mieliśmy z 6 wirtualnych pasów ruchu i to w każdym kierunku ludzie ginęli w koszmarnych wypadkach, których pomimo coraz większego tłoku na drogach jest coraz mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) 1,6 jest idealny na miasto, np mieszkam w Pradze w Czecha, gdzie prędkość maksymalna z jaką się tu poruszam to 80 (nawet na obwodnicy), wszedzie głębiej w mieście jest 50 także nie potrzebujesz tutaj nic mocniejszego, osobisie rozwazam sprzedaz mojego H6 i kupienia xv 2,0 btw mialem honde civic shuttle 1995 silnik 1,6 110km i stałe 4wd, wyprzedzałem co chciałem ale auto też było lżejsze 1080kg o ile dobrze pamiętam Edytowane 17 Stycznia 2015 przez sebek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 shuttla byla lzejsza o pol tony,nie miala stalego napedu AWD tylko dolaczane tylne kola kiedy przednie wpadaly w poslizg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) napęd w shuttle był stały, tylko rozkład się zmieniał dlatego też nazywał się Realtime4wd, miałem 2 hondy 1989 i 1995 rok, gdzies mialem ksiązke był obrazek ze przy nachyleniu auta wiecej momentu szlo na tylne koła, napęd awaryjnie można było rozłaczyć wajchą na skrzyni biegów (od spodu), autem kilka razy mialem okazje jechac na sylwestra w gory i wjezdzalem gdzie chciałem, po zmianie na forestera 2000 w tym samych górach już mi tam ledwo ledwo wjechał Edytowane 17 Stycznia 2015 przez sebek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) mylisz sie -przez wiele lat posiadalem Hondy i znam te auta na wylot i tam nie ma awd ( akurat tych z 4wd nie mialem ale jezdzilem jako pasazer crv'ka) jak znasz angielski to : http://www.honda.co.nz/technology/engine/4wd/ w kazdej Hondzie z 4wd czy shuttlu czy crv czy civicu wystepuje ten sam naped czyli Real Time 4WD. w ktorym tylnia os jest dolaczana w momencie uslizgu kol przednich. Tylko w Acurze i Hondzie Legend wystepuje prawdziwy naped AWD tzn. SH-AWD, ktory jest jednym z najlepszych awd na swiecie. Edytowane 17 Stycznia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Pewnie głupie pytanie, ale mnie to męczy od dłuższego czasu już. Jak wejdę na stronę: http://www.subaru.pl/ to mam:WRX STI, Forester, XV, Legacy, BRZ, Outback a zwykłej Imprezy nie ma. W Polsce nie da się kupić zwykłej imprezy? Na tej stronie generalnie brakuje dużo aut, nie ma tribecai, nie ma silników H6, bida.o.O Kolejna sprawa; trochę nie rozumiem gdzie ta firma zmierza. Mam starą smutną imprezę NA, która jak wszyscy wiedzą "nie jedzie", ma 160koni (to nawet nie silnik 2.5), jakoś się toczy, tragedii nie ma, szału też nie ma. 10 lat udoskonalanie technologii przez subaru i okazuje się że moje auto: - jest szybsze niż wszystkie XV jakie można w Polsce kupić, - jest szybsze niż wszystkie Legacy które można w Polsce kupić, - jest szybsze niż wszystkie Outbacki które można w Polsce kupić, Jak przejrzałem stronę subaru to wyszło że szybszy jest tylko WRX STI, Forester XT i BRZ (mowa o autach które są na stronie subaru). Jak ktoś chce szybsza Imprezę to musi brać od razu WRXa STI... albo 10.5s do setki z imprezy zwykłej albo 5.2 z WRXa, nic pomiędzy. Żeby oni jeszcze silników nie miel, ale mają, teraz nawet 2.0NA z BRZa prawie 200koni, mogliby też uturbić mniejsze silniki, ba, przecież był kiedyś 1.8T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Kolejna sprawa; trochę nie rozumiem gdzie ta firma zmierza Subaru to producent zyjacy ze sprzedazy samochodow. W zwiazku z czym produkuje takie auta na ktore jest najwiekszy popyt tzn auta miejskie / Suvy z w miare ekonomicznymi silnikami. - na to wskazuja badania rynkowe. Gdyby Subaru mialo zyc tylko ze sprzedazy wrx'ow i sti to juz dawno by zbankrutowalo. To samo tyczy sie np Hondy ktorej auta np najpopularniejszy civic sprzed 15 lat z pojemnosci 1,6 wyciagaly 160 koni i byly niezlymi demonami - obecnie produkowane civy to najzwyklejsze auta miejskie z osiagami na poziomie ok 10s-100km/h . A w przyszłosci bedzie jeszcze gorzej tzn auta beda jeszcze słabsze i beda mialy jeszcze mniejsze pojemnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 mylisz sie -przez wiele lat posiadalem Hondy i znam te auta na wylot i tam nie ma awd ( akurat tych z 4wd nie mialem ale jezdzilem jako pasazer crv'ka) jak znasz angielski to : http://www.honda.co.nz/technology/engine/4wd/ w kazdej Hondzie z 4wd czy shuttlu czy crv czy civicu wystepuje ten sam naped czyli Real Time 4WD. w ktorym tylnia os jest dolaczana w momencie uslizgu kol przednich. Tylko w Acurze i Hondzie Legend wystepuje prawdziwy naped AWD tzn. SH-AWD, ktory jest jednym z najlepszych awd na swiecie. Niespieram się też juz nie pamiętam jak to było, ale jestem przekonany że w civic ten system był prostrzy bez pomp poprostu wiskoza, raczej napęd był stały przekazywany w większości na przód i regulowany przez wiskoze (wiskoza moze dac 100% na przód) , na przeglądzie gdy gościu chciał sprawdzić hamule wjechał na rolki przednią osią i auto mu wyjeżdzało z rolek, inna sprawa aby zbadać uslizg koła potrzebny jest chyba czujnik abs ? a moja pierwsza honda 89r nie miała absu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się