Jump to content

Legacy 4 MY08 Awaria przycisku na konsoli środkowej.


Alec Trevelian
 Share

Recommended Posts

Witam.

Wczoraj po wejściu do samochodu zastałem pewien problem, do którego ani ja, ani żona (która jeździ więcej i częściej tym autem) się nie przyznajemy. Mianowicie przycisk na konsoli środkowej od nadmuchu na przednią szybę jest wciśnięty cały czas i nie chce wrócić do pozycji 0. Próbowałem wydłubać go paznokciem i igłą i ani drgnie. Sąsiadujący z nim przycisk od podgrzewania tylnej szyby działa, ale zachowuje się dziwnie, tak jakby po wciśnięciu coś go przytrzymywało i wraca tak niepewnie.

Dodam, że w tej sytuacji nie działa właśnie nadmuch na szybę, ale przy okazji nie działa przycisk obiegu wewnętrznego, A/C i MODE.

Czy mogę rozebrać pokrętło z przyciskami od przodu konsoli czy trzeba rozbierać i dłubać od wewnątrz? Myślicie, że to jakaś pierdoła na 5 minut i mogę zająć się tym sam (a wolnego czasu na dłubanie nie mam w nadmiarze) czy jechać do ASO?

Miał może ktoś z Was podobny problem?

 

post-16027-0-99523300-1421279786_thumb.jpg

post-16027-0-63714100-1421279829_thumb.jpg

post-16027-0-19894300-1421279886_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Wczoraj po wejściu do samochodu zastałem pewien problem, do którego ani ja, ani żona (która jeździ więcej i częściej tym autem) się nie przyznajemy. Mianowicie przycisk na konsoli środkowej od nadmuchu na przednią szybę jest wciśnięty cały czas i nie chce wrócić do pozycji 0. Próbowałem wydłubać go paznokciem i igłą i ani drgnie. Sąsiadujący z nim przycisk od podgrzewania tylnej szyby działa, ale zachowuje się dziwnie, tak jakby po wciśnięciu coś go przytrzymywało i wraca tak niepewnie.

Dodam, że w tej sytuacji nie działa właśnie nadmuch na szybę, ale przy okazji nie działa przycisk obiegu wewnętrznego, A/C i MODE.

Czy mogę rozebrać pokrętło z przyciskami od przodu konsoli czy trzeba rozbierać i dłubać od wewnątrz? Myślicie, że to jakaś pierdoła na 5 minut i mogę zająć się tym sam (a wolnego czasu na dłubanie nie mam w nadmiarze) czy jechać do ASO?

Miał może ktoś z Was podobny problem?

Nie miałem takiego problemu, ale mając doświadczenie w rozbieraniu sporej ilości urządzeń z podobnymi rozwiązaniami, mogę przypuszczać, że mechanizm zbudowany jest w oparciu o zatrzaski (2,3?) i sprężynkę powrotną przycisku. Jakbyś podał typ radia, to poszukam serwisówki i wtedy Ci odpowiem, czy da się to rozebrać bez wyciągania radia. Jak nie chcesz czekać to polecam oczywiście ASO. :)

Załączam fragment serwisówki dla US wersji, ale budowa będzie bardzo zbliżona. Mogę się mylić, ale obawiam się, że bez rozbierania całego radia, tego nie naprawisz.

radio.pdf

Edited by WOJO
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...