Skocz do zawartości

Legacy 4 MY08 Awaria przycisku na konsoli środkowej.


Alec Trevelian

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wczoraj po wejściu do samochodu zastałem pewien problem, do którego ani ja, ani żona (która jeździ więcej i częściej tym autem) się nie przyznajemy. Mianowicie przycisk na konsoli środkowej od nadmuchu na przednią szybę jest wciśnięty cały czas i nie chce wrócić do pozycji 0. Próbowałem wydłubać go paznokciem i igłą i ani drgnie. Sąsiadujący z nim przycisk od podgrzewania tylnej szyby działa, ale zachowuje się dziwnie, tak jakby po wciśnięciu coś go przytrzymywało i wraca tak niepewnie.

Dodam, że w tej sytuacji nie działa właśnie nadmuch na szybę, ale przy okazji nie działa przycisk obiegu wewnętrznego, A/C i MODE.

Czy mogę rozebrać pokrętło z przyciskami od przodu konsoli czy trzeba rozbierać i dłubać od wewnątrz? Myślicie, że to jakaś pierdoła na 5 minut i mogę zająć się tym sam (a wolnego czasu na dłubanie nie mam w nadmiarze) czy jechać do ASO?

Miał może ktoś z Was podobny problem?

 

post-16027-0-99523300-1421279786_thumb.jpg

post-16027-0-63714100-1421279829_thumb.jpg

post-16027-0-19894300-1421279886_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wczoraj po wejściu do samochodu zastałem pewien problem, do którego ani ja, ani żona (która jeździ więcej i częściej tym autem) się nie przyznajemy. Mianowicie przycisk na konsoli środkowej od nadmuchu na przednią szybę jest wciśnięty cały czas i nie chce wrócić do pozycji 0. Próbowałem wydłubać go paznokciem i igłą i ani drgnie. Sąsiadujący z nim przycisk od podgrzewania tylnej szyby działa, ale zachowuje się dziwnie, tak jakby po wciśnięciu coś go przytrzymywało i wraca tak niepewnie.

Dodam, że w tej sytuacji nie działa właśnie nadmuch na szybę, ale przy okazji nie działa przycisk obiegu wewnętrznego, A/C i MODE.

Czy mogę rozebrać pokrętło z przyciskami od przodu konsoli czy trzeba rozbierać i dłubać od wewnątrz? Myślicie, że to jakaś pierdoła na 5 minut i mogę zająć się tym sam (a wolnego czasu na dłubanie nie mam w nadmiarze) czy jechać do ASO?

Miał może ktoś z Was podobny problem?

Nie miałem takiego problemu, ale mając doświadczenie w rozbieraniu sporej ilości urządzeń z podobnymi rozwiązaniami, mogę przypuszczać, że mechanizm zbudowany jest w oparciu o zatrzaski (2,3?) i sprężynkę powrotną przycisku. Jakbyś podał typ radia, to poszukam serwisówki i wtedy Ci odpowiem, czy da się to rozebrać bez wyciągania radia. Jak nie chcesz czekać to polecam oczywiście ASO. :)

Załączam fragment serwisówki dla US wersji, ale budowa będzie bardzo zbliżona. Mogę się mylić, ale obawiam się, że bez rozbierania całego radia, tego nie naprawisz.

radio.pdf

Edytowane przez WOJO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...