adijocker Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, mam problem. Od razu mówię, że nie zdaję sobie sprawę, że w "ciemno", bez oglądania samochodu to diagnozować się nie da, ale po prostu chciałbym uszłyszeć jakieś pomysły co to może być i na co zwrócić uwagę. Mianowicie pacjent to Impreza WRX z 2005 roku, z instalacją gazową LPG. Po przekroczeniu 4.5 tys obr. pojawia się dźwięk, tak jak by to była już odcinka i samochód jakby traci na mocy, do tych 4,5 jest normalnie, przyśpiesza jedzie, zero niepokojących objawów. Jest tak zarówno na gazie jak i na benzynie. Nie jestem mechanikiem, więc poprosiłbym o jakieś sensowne rady na co zwrócić uwagę. Pozdro i z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 14 Stycznia 2015 przez adijocker@o2.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommyst Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 objawy jak tryb serwisowy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Na LPG i PB jest to samo ? W prawdzie moze to nie bedzie to samo ale tata mial kiedys omege w gazie i byl taki sam problem ze na LPG odcinka byla przy 4,5 tys a na PB normalnie. Wiem ze pomoglo pogrzebanie w sterowniku od gazu bo jakby nie patrzec jest to problem z elektronika a ze jest tam LPG wiec tu bym obstawial. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Dobre spostrzeżenie zapomniałem dodać, tak dzieje się to zarówno na gazie jak i na benzynie, gdyby działo się tylko na LPG to byłbym pewny, że coś trzeba dostroić przy instalacji , ale martwi mnie, że na PB jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Po przekroczeniu 4.5 tys obr. pojawia się dźwięk, tak jak by to była już odcinka Co to za dźwięk? Jak wtedy zachowuje się wskazówka obrotomierza? Czy da się wogóle przekroczyć 4.5k rpm? Np. na biegu jałowym...? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 podjedź proszę do serwisu ,to może być sporo rzeczy . Akurat mam podobny przypadek wrx 02 z instalacja gazową tylko on dociąga do 5000 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Tak jak napisałem dźwięk podobny jak przy odcinaniu zapłonu, do tego jakieś pojedyncze strzały z wydechu. Jeśli chodzi o bieg jałowy, to obrotomierz zachowuje się normalnie, kręci się tak jakby problemu nie było, dopiero na biegu to się dzieje. Da się przekroczyć 4.5k rpm, ale po przekroczeniu moc auta praktycznie słabnie do zera, a odgłos nie zachęca do tego, żeby cisnąć dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajfos2 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 może powyżej 4.5tyś zaczyna ci sprzęgło ślizgać obroty idą w górę a auto nie przyspiesza tylko czujesz jakby tracił moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Nie, nie. Sprzęgło było robione jakieś 3 tys km temu, wiem co to za uczucie, kiedy się ślizga i nie ma to z tym nic wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Przepływka? pompa paliwa nie wydaje ? może któryś czujnik padł (chociaż w tym przypadku to by walnęło check`iem). Ja miałem kiedyś taki objaw, że do 4 tys obr/min auto przyspieszało, potem dostawało "zadyszki" i po paru chwilach ciągnęło dalej. O ile pamiętam winnym temu był czujnik położenia wału. (Ale check się zawsze zapalał). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 ja miałem coś podobnego, była to przepływka tyle ze dopiero od 4,5 jechało a ponizej było cos nie halo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Generalnie check się zapalił, ale dużo później po tym jak to się zaczęło dziać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Co ci wyszlo z kodow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc00by Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Zapodaj jakie błędy są w komputerze, miałem podobnie ale przy około 3,5k Wysłane z mojego SM-G900F za pomocą Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 U mnie to był czujnik prędkości, tez odcinalo przy 4,5 tys. Spiąłem wtyczki czarne i zielone pod kierownicą i auto w trybie serwisowym jeździło do końca obrotów, ale było słabsze. Tak miałem w GC8 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 przepływka. W moim przypadku nawet błedu nie wywalił a silnik dochodził do 5k, poszarpywał i dalej nie szedł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Dzięki Panowie za wszystkie podpowiedzi, byłem dziś podpiąć WRXa pod kompa i wyszedł mi błąd związany z czujnikiem temperatury spalin. Nie wiem czy te objawy są związane właśnie z tym, ale dziwne bo dzisiaj właściwie problem sam "zanikł" i jest już dobrze, gorzej będzie jak sytuacja się powtórzy, Czy warto wymieniać, zamawiać ten czujnik czy da radę to ominąć bo nie ma większego znaczenia? Jeśli tak to jak i jakie mogą być konsekwencje jeśli tego błędu nie będę ruszał, bo samochód się sprawuje dobrze. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Majac kabel Tactrix mozna w ecu wstawic wartosc na 380 stopni i to chyba sprawe zalatwia :-) Ale niech ktos madrzejszy sie wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Ja mimo wszystko przygotowałbym się na wymianę przepływomierza. Ale najpierw sprawdził szczelność dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 @@Przemeq, przy okazji, jak tam Booyakasha się sprawuje? nie zmieniła czasem właściciela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się