Skocz do zawartości

1990 Legacy I - Colin - rajdówka historyczna


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Mapy nie zrobisz, będziesz musiał jakąś świnkę dokupić, ale... W wolnymssaku to raczej nie ma sensu, realne przyrosty są rzędu 5-7%, a to niewiele ;)

Upraszczając - turbo mapuje się bardzo łatwo, bo masz czynnik w postaci doładowania, zwiększasz doładowanie i moc przybywa :)

 

Wracając do projektu. Z kompresorem to oczywiście żart był ;)

Ten silnik jest (odpukać) tak fajny, że nie zrobiłbym czegoś takiego. Natomiast w rozważaniach, na razie bardzo teoretycznych, jest opcja kupna np. jakiegoś rozwalonego s-turbo i przełożenia gratów. Z tym że tak jak piszę, to jest póki co hipotetyczne, a na tapecie, po ogarnięciu motoru, jest buda i właśnie rozkminiam możliwości i finansowe i techniczne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dziadki jakoś nie mają szczęścia. Miało być kilka projektów i wszystkie umierały, więc za ten trzymam kciuki!!

 

Taaa....Ale jak na Plejadach wystartowałem dziadem w outlaw, to fanek nie było.Ani nawet nagrody za styl...... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin

turbo nie będzie, przynajmniej w pierwszej fazie projektu i nie budżet jest tu głównym kryterium 

 

2.2 to obecnie dla mnie idealny motor :) pomijam już kwestię ile się przy nim narobiłem :facepalm:

 

Ivan

zwykły turbodziad nie jest atrakcyjny w ogólnym rozumieniu, a kombi w ogóle jawi się niczym brontozaur, więc nie dziw się, że nikt nie mlaskał z zachwytu ;)

Stare, kanciaste i w pewnym sensie brzydkie ;) nie przysparzają nam widzów, ale... pożyjemy zobaczymy B);)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

2.2 to obecnie dla mnie idealny motor :) pomijam już kwestię ile się przy nim narobiłem :facepalm:

Dobrze dobrze, bo jak już pewnie całkiem niedługo zdecydujesz, że nadszedł czas na turbo, to wtedy ja łyknę ten motorek od Ciebie i se do Colina zeswapuję :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin

turbo nie będzie, przynajmniej w pierwszej fazie projektu i nie budżet jest tu głównym kryterium

 

2.2 to obecnie dla mnie idealny motor :) pomijam już kwestię ile się przy nim narobiłem :facepalm:

 

Ivan

zwykły turbodziad nie jest atrakcyjny w ogólnym rozumieniu, a kombi w ogóle jawi się niczym brontozaur, więc nie dziw się, że nikt nie mlaskał z zachwytu ;)

Stare, kanciaste i w pewnym sensie brzydkie ;) nie przysparzają nam widzów, ale... pożyjemy zobaczymy B);)

Biały Dziad kombi z wlepą Old as f..k?

Ja mlaskałem, wypraszam sobie!

 

 

 

Nie fanka, ale zawsze coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elias

dlatego napisałem, że w ogólnym rozumieniu, bo paru maniaków (jak np. Ty czy ja sam) zawsze się znajdzie :) I dobrze!

 

Arek

żadnych swapów na razie, żadnych kompresorów czy turbo, nic... ale jak już to pogadamy :mrgreen:

 

 

Teraz tak - kołki to zuło, wsadzanie ich to proszenie się o problemy.

Blok można zamknąć, czyli "sztucznie" zrobić z niego coś na kształt 2.2T, pytanie tylko po co? IMHO nie widzę sensu takiej operacji, o ile ktoś nie planuje mocy rzędu 400+ .

Osobiście go rozebrałem i wsadziłem w niego ręce i mogę powiedzieć jedno, tuleje są naprawdę grube, a wzmocnienia solidne. Zdjęcia tego nie oddają, ale ten blok robi wrażenie

mega solidnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...