BartZ Opublikowano 14 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Godzinę temu, gumas_72 napisał: On nie ma znajomych Chciałbym coś odpowiedzieć, ale nie widzę posta bo mam ignora włączonego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Dzisiaj odbyłem ostatnią jazdę autem w cywilnym specu. Auto odstawione i w przyszłym tygodniu startujemy z przebudową. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 No to się zaczęło... 3 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Idź na całość, idź na całość, idź na całość!... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 3 minuty temu, Izotom napisał: Idź na całość, idź na całość, idź na całość!... Jak dotąd to dreptaliśmy w miejscu, ale Legaś wreszcie już w Kuwejcie a chłopaki się nie obijają. Musze się Marka zapytać czy pozwoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladyFranek Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 W dniu 28.01.2020 o 08:57, chojny napisał: No to się zaczęło... Cześć co to za komp po prawej pod fotelem pasażera? Coś extra ? Bo nasz dawca pojechał już na szrot a nie bebeszylismy tapicerki .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 43 minuty temu, BladyFranek napisał: Cześć co to za komp po prawej pod fotelem pasażera? Coś extra ? Bo nasz dawca pojechał już na szrot a nie bebeszylismy tapicerki .. To komp jest. Seryjne miejsce dla Legacy. Cos ekstra leży w garażu tylko nie mam chwili do Nowej Zelandii zadzwonić co by to odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 2 godziny temu, BladyFranek napisał: Cześć co to za komp po prawej pod fotelem pasażera? Coś extra ? Bo nasz dawca pojechał już na szrot a nie bebeszylismy tapicerki .. To nie jest czasem od sterowania ABSu? Pewności nie mam, ale coś takiego mi się wydaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legacy4ever Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Sterownik abs na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladyFranek Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 1 godzinę temu, legacy4ever napisał: Sterownik abs na 100%. Tak myśleliśmy, uff bo buda wybebeszona pojechała do zgniecenia w kostkę :;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Pare kilo mat zeszło. Moze w piątek zobaczę jak chłopakom idzie. Podobno jest przyczepa wnętrza. Nie potrzebuje ktoś, coś, czegoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 5 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 Jakoś tak z rozpędu wyszło... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Czyli na bogato. Bedzie jak z fabryki albo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 37 minut temu, gumas_72 napisał: Czyli na bogato. Bedzie jak z fabryki albo lepiej Miało być delikatniej, klateczka, wymiana oleju, klocków, dolać płynu do spryskiwaczy i ogień ale jak zaczęli rozkręcać tapicerkę to podobno się wkrętak omsknął i jakoś tak wyszło. Raz się żyje, najwyżej potrwa to dłużej niż planowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 5 minut temu, chojny napisał: jak zaczęli rozkręcać tapicerkę to podobno się wkrętak omsknął i jakoś tak wyszło. To wersja dla rodziny rozumiem? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Teraz, gumas_72 napisał: To wersja dla rodziny rozumiem? Rodzina się ucieszyła. Jak to skwitowała, "Będzie porządnie!". 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 Kilka elementów poszło testowo do spa. Jest ok. dzisiaj jedzie drugi transport. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Piasek, perełki, proszki, ocynki... Za tydzień zobaczymy czy było warto. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Jakie tuleje będziesz montował? Oem czy poli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 15 minut temu, hugo napisał: Jakie tuleje będziesz montował? Oem czy poli? Zdecydowałem się na czarnego POWERFLEXa. W BMW miałem Olkusz, zobaczymy jaka jest różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 W dniu 12.06.2017 o 09:20, BartZ napisał: Od czego by tu...? Może od sanek. Sanki do NA są takie same jak do turbo, ale inne Ich inność polega na tym, że mają z prawej strony przetłoczenie pod uppipe. Piszę o tym, bo nie można po prostu od tak, wyciągnąć jeden motor i wsadzić drugi. To było już wcześniej przygotowane. Sam zabieg w gruncie rzeczy nie jest skomplikowany, ale trzeba o tym pamiętać. No wiązka i komputer to wiadomo, nie wymaga komentarza (choć robota wredna i żmudna). NA ma sprzęgło linkowe, turbo hydraulikę. Trzeba zamontować pompę. W tym celu musi zostać wycięty otwór w grodzi. No niby jest przetłoczenie, ale podobno wcale nie było to takie proste, jak pierwotnie wyglądało. Oczywiście w związku z tym pedały też są inne i też wymagają przełożenia. Jak już wiązka z pedałami, pompą i sankami siedziały, przyszedł czas na motor. Silnik ze skrzynią wszedł ładnie, ale chwilę wcześniej mieliśmy problem z osadzeniem całego kolektora wydechowego. Trzeba było go rozkręcić, pozdejmować osłony i takie tam, ważne, że w końcu poszło. Drobiazg, ale dość irytujący. Poza tym tarcza sprzęgła okazała się słaba więc na szybko organizowaliśmy nową. Najgorzej było z chłodnicą. Okazuje się, że nadwozie NA jest inne. Inne w przednim pasie, w jego dolnej belce, tej, na której się wspierają chłodnice. No i co robić? To nawet nie było już kwestią czasu, bo pogodziłem się z tym, że za szybko nim nie wyjadę, ale trzeba było podjąć jakąś decyzję. Chłodnicy od NA nie chciałem zakładać, bo zamknięty blok musi być dobrze chłodzony, a ona jest po prostu mniejsza. Czyli co? Szlifiera i jazda. Adek wyrżnął część belki i wspawał kawał stali. Zrobił otwory pod mocowanie, opierdzielił farbą i tak chłodnica została wsadzona. Różnica w wysokości to jakieś 3-4 cm. A w tak zwanym międzyczasie milion różnych pierdół, a to wentylator od NA nie pasuje, a to nie ma jakiejś uszczelki, a to rureczki, a to kolanka, a śrub nawet... Kurna, masa takich drobnych gówien, które skutecznie nas hamowały, a mnie jeszcze wnerwiały. Zbiorniczek płynu, ten na kolektorze też wymaga uwagi. Seryjny plastikowy niechcący wyzionął ducha (może kiedyś o tym napiszę). Może i lepiej, bo i tak lubią pękać. No to wcześniej przygotowałem metalowy, nawet z mocowaniem, ale to sprawiło, że seryjne węże nie pasują. Trzeba było dokupić węża na metry i dorobić, zmienić też mocowanie samego zbiorniczka. A jak już siedział, to się okazało, że korek puszcza... Brakowało kolanka między rezonatorem a turbo. Grzesiek przysłał mi swoje, choć od razu było wiadomo, że pęknięte. Zamówiłem nowe u Marka, ale płynie z Japonii, więc bite dwa tygodnie (czyli tak z tydzień po Plejadach). To skleiliśmy (na szczęście pęknięcie jest od strony plastiku), póki co trzyma, ale jak długo... Rurka wzdłuż chłodnicy ma dziurkę na środku i też trzeba ją wymienić, bo tryska jak z fontanny. Do tego wszystkiego doszła wężykologia. Co, gdzie, z czym, podciśnienia, doloty, odmy... Masakra... ale i to rozkminiliśmy (m.in. z pomocą Pawła i chłopaków z Australii) Na deser poszedł dyfer. Ori trochę szczerbaty, bo stracił kilka zębów i właściwie można go wyrzucić. Niestety, okazał się być dyfrem wyjątkowym, bo takim, który był chyba tylko ze dwa lata montowany. Taki typ z wystającymi wielowypustami z korpusu i w związku z tym z mało typowymi półośkami. Załatwiłem na szybko zestaw od chłopaków z GC8.pl. Wsadzamy go, a tam zonk, bo flansza do wału nie pasuje (jest mniejsza na dyfrze). Da się przełożyć samą flanszę? Może... Na szczęście dało się. Ogólnie na papierze, w opisie, to zapewne nie robi aż takiego wrażenia, ale uwierzcie mi, wszyscy jesteśmy już tym trochę zmęczeni. O przygodach podczas remontu silnika, już nawet nie chce mi się pisać... W tej chwili auto jest praktycznie całe poskładane, ale jeszcze chwila, bo trzeba ciągle kilka drobiaszczków poprawić no i w końcu zrobić mu jazdę próbną. Zobaczymy. A sprężyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 18 godzin temu, chojny napisał: Zdecydowałem się na czarnego POWERFLEXa. W BMW miałem Olkusz, zobaczymy jaka jest różnica. Ja zakładałem czerwone strongflexy i sobie chwale do jazdy na codzień w turbodziadku. Jak narazie nic nie hałasuje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Różnica na pewno będzie taka, że strongflexy będą pasować z Olkuszem co zestaw to inna historia z wpasowaniem tego w elementy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Powerflex to co inna firma niż Strongflex. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 2 godziny temu, adamski napisał: Ja zakładałem czerwone strongflexy i sobie chwale do jazdy na codzień w turbodziadku. Jak narazie nic nie hałasuje Porządnie to wyglada. Zmieniałeś wahacze? Bo widze ze łączniki stabilizatora masz takie jak w późniejszych autach. Czy może tylko przedlift miał takie śmieszne łączniki z przelotem przez wahacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się