Skocz do zawartości

Glowica do naprawy


dareckiislandia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prosił bym o rady chyba poszły mi zawory silnik sti v8 model, jedna strone miałem juz robiona objawy takie ze słabo sie zbiera te subaru lekkie telepanie silnikiem na wolnych obrotach żadnych błędów cel. W weekend sprawdze kompresje jakim cudem ciagle wypala zawory jak nie w silniku wrx to teraz w sti re map zrobiony wiec to dziwne. Jaki koszt regeneracji głowic w Polsce poradzicie cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez zdjęcia głowic i oceny uszkodzeń,zakresu naprawy czy wymiany części,trudno mówić o konkretnych kosztach.

Nim zabierzesz się za rozbieranie silnika,warto dobrze go zdiagnozować,bo przyczyna tego stanu rzeczy  może leżeć zupełnie gdzie indziej. ;)

Edytowane przez cybel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok właśnie wracam z mierzenia ciśnienia wiec tak pierwszy cylinder od strony kierowcy 120 psi drugi od kierowcy to 130psi pierwszy od pasażera to 140psi i drugi od pasażera to tylko 110 psi i te zawory były robione wiec dziwne czemu tak mało. Ja nie wiem może mi się tyko tak wydaje ze nie ma mocy bo na  co dzień nim jeżdżę praca dom z 15km tylko turbo ładuje tak 1,3 bara przy 6500 obrotów wężyki turbiny sprawdzone.


Cisza . Mam takie pytanko mam silnik po wrx sprawdziłem właśnie ciśnienie jest na wszystkich po 150 psi to chyba 8kg na cm2 to chyba lepiej będzie chodził niz ten co ma inne ciśnienie na każdym cylindrze a mierzyłem to nie było wtrysków ani przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnice w ciśnieniach mogą powodować także nieodpowiednie luzy zaworowe lub właśnie wypalone zawory. Możesz sprawdzić jeszcze szczelność cylindrów i wtedy będziesz wiedział którędy ucieka. i czy naprawa będzie kosztowna czy bardzo kosztowna ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wtryskiwacze, ani przepustnica,nie mają nic, do wyniku pomiaru ciśnienia
przepustnica jak najbardziej ma. miedzy otwarta a zamknieta moga byc nawet 2bary roznicy .

kompresje mierzy sie przy w pelni otwartej przepustnicy. 


 

 

Rożnicę, w pomiarze ciśnienia, wynikają z zużycia pierścieni.

przestan bajki pisac jak sie nie znasz.

 

pierscienie, tlok, gniazda zaworow... luz zaworowy... krzywy zawor... upg... to wszystko moze oslabic kompresje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wtryskiwacze, ani przepustnica,nie mają nic, do wyniku pomiaru ciśnienia
przepustnica jak najbardziej ma. miedzy otwarta a zamknieta moga byc nawet 2bary roznicy .

kompresje mierzy sie przy w pelni otwartej przepustnicy. 

 

 

Rożnicę, w pomiarze ciśnienia, wynikają z zużycia pierścieni.

przestan bajki pisac jak sie nie znasz.

 

pierscienie, tlok, gniazda zaworow... luz zaworowy... krzywy zawor... upg... to wszystko moze oslabic kompresje. 

 

My mistake.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...