dareckiislandia Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam prosił bym o rady chyba poszły mi zawory silnik sti v8 model, jedna strone miałem juz robiona objawy takie ze słabo sie zbiera te subaru lekkie telepanie silnikiem na wolnych obrotach żadnych błędów cel. W weekend sprawdze kompresje jakim cudem ciagle wypala zawory jak nie w silniku wrx to teraz w sti re map zrobiony wiec to dziwne. Jaki koszt regeneracji głowic w Polsce poradzicie cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Bez zdjęcia głowic i oceny uszkodzeń,zakresu naprawy czy wymiany części,trudno mówić o konkretnych kosztach. Nim zabierzesz się za rozbieranie silnika,warto dobrze go zdiagnozować,bo przyczyna tego stanu rzeczy może leżeć zupełnie gdzie indziej. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez cybel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Ok właśnie wracam z mierzenia ciśnienia wiec tak pierwszy cylinder od strony kierowcy 120 psi drugi od kierowcy to 130psi pierwszy od pasażera to 140psi i drugi od pasażera to tylko 110 psi i te zawory były robione wiec dziwne czemu tak mało. Ja nie wiem może mi się tyko tak wydaje ze nie ma mocy bo na co dzień nim jeżdżę praca dom z 15km tylko turbo ładuje tak 1,3 bara przy 6500 obrotów wężyki turbiny sprawdzone. Cisza . Mam takie pytanko mam silnik po wrx sprawdziłem właśnie ciśnienie jest na wszystkich po 150 psi to chyba 8kg na cm2 to chyba lepiej będzie chodził niz ten co ma inne ciśnienie na każdym cylindrze a mierzyłem to nie było wtrysków ani przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Wtryskiwacze, ani przepustnica,nie mają nic, do wyniku pomiaru ciśnienia Rożnicę, w pomiarze ciśnienia, wynikają z zużycia pierścieni. PS. Oddaj auto, do osoby która to ogarnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Jeszcze czego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Różnice w ciśnieniach mogą powodować także nieodpowiednie luzy zaworowe lub właśnie wypalone zawory. Możesz sprawdzić jeszcze szczelność cylindrów i wtedy będziesz wiedział którędy ucieka. i czy naprawa będzie kosztowna czy bardzo kosztowna ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autko ma juz silnik wsadzony z wrxa ale jeszcze sporo roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Wtryskiwacze, ani przepustnica,nie mają nic, do wyniku pomiaru ciśnienia przepustnica jak najbardziej ma. miedzy otwarta a zamknieta moga byc nawet 2bary roznicy .kompresje mierzy sie przy w pelni otwartej przepustnicy. Rożnicę, w pomiarze ciśnienia, wynikają z zużycia pierścieni. przestan bajki pisac jak sie nie znasz. pierscienie, tlok, gniazda zaworow... luz zaworowy... krzywy zawor... upg... to wszystko moze oslabic kompresje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Wtryskiwacze, ani przepustnica,nie mają nic, do wyniku pomiaru ciśnieniaprzepustnica jak najbardziej ma. miedzy otwarta a zamknieta moga byc nawet 2bary roznicy .kompresje mierzy sie przy w pelni otwartej przepustnicy. Rożnicę, w pomiarze ciśnienia, wynikają z zużycia pierścieni. przestan bajki pisac jak sie nie znasz. pierscienie, tlok, gniazda zaworow... luz zaworowy... krzywy zawor... upg... to wszystko moze oslabic kompresje. My mistake. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Sinik zmieniony teraz tylko ecu zmienić pod sinik wrx i cale kabelki z tvg i będzie chodzić jak ta lala oby hahaha . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się