Jump to content

Glowica do naprawy


dareckiislandia
 Share

Recommended Posts

Witam prosił bym o rady chyba poszły mi zawory silnik sti v8 model, jedna strone miałem juz robiona objawy takie ze słabo sie zbiera te subaru lekkie telepanie silnikiem na wolnych obrotach żadnych błędów cel. W weekend sprawdze kompresje jakim cudem ciagle wypala zawory jak nie w silniku wrx to teraz w sti re map zrobiony wiec to dziwne. Jaki koszt regeneracji głowic w Polsce poradzicie cos.

Link to comment
Share on other sites

Bez zdjęcia głowic i oceny uszkodzeń,zakresu naprawy czy wymiany części,trudno mówić o konkretnych kosztach.

Nim zabierzesz się za rozbieranie silnika,warto dobrze go zdiagnozować,bo przyczyna tego stanu rzeczy  może leżeć zupełnie gdzie indziej. ;)

Edited by cybel
Link to comment
Share on other sites

Ok właśnie wracam z mierzenia ciśnienia wiec tak pierwszy cylinder od strony kierowcy 120 psi drugi od kierowcy to 130psi pierwszy od pasażera to 140psi i drugi od pasażera to tylko 110 psi i te zawory były robione wiec dziwne czemu tak mało. Ja nie wiem może mi się tyko tak wydaje ze nie ma mocy bo na  co dzień nim jeżdżę praca dom z 15km tylko turbo ładuje tak 1,3 bara przy 6500 obrotów wężyki turbiny sprawdzone.


Cisza . Mam takie pytanko mam silnik po wrx sprawdziłem właśnie ciśnienie jest na wszystkich po 150 psi to chyba 8kg na cm2 to chyba lepiej będzie chodził niz ten co ma inne ciśnienie na każdym cylindrze a mierzyłem to nie było wtrysków ani przepustnicy.

Link to comment
Share on other sites

Wtryskiwacze, ani przepustnica,nie mają nic, do wyniku pomiaru ciśnienia ;)

Rożnicę, w pomiarze ciśnienia, wynikają z zużycia pierścieni.

 

PS. Oddaj auto, do osoby która to ogarnia :)

Link to comment
Share on other sites

Różnice w ciśnieniach mogą powodować także nieodpowiednie luzy zaworowe lub właśnie wypalone zawory. Możesz sprawdzić jeszcze szczelność cylindrów i wtedy będziesz wiedział którędy ucieka. i czy naprawa będzie kosztowna czy bardzo kosztowna ;-)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Wtryskiwacze, ani przepustnica,nie mają nic, do wyniku pomiaru ciśnienia
przepustnica jak najbardziej ma. miedzy otwarta a zamknieta moga byc nawet 2bary roznicy .

kompresje mierzy sie przy w pelni otwartej przepustnicy. 


 

 

Rożnicę, w pomiarze ciśnienia, wynikają z zużycia pierścieni.

przestan bajki pisac jak sie nie znasz.

 

pierscienie, tlok, gniazda zaworow... luz zaworowy... krzywy zawor... upg... to wszystko moze oslabic kompresje. 

Link to comment
Share on other sites

 

Wtryskiwacze, ani przepustnica,nie mają nic, do wyniku pomiaru ciśnienia
przepustnica jak najbardziej ma. miedzy otwarta a zamknieta moga byc nawet 2bary roznicy .

kompresje mierzy sie przy w pelni otwartej przepustnicy. 

 

 

Rożnicę, w pomiarze ciśnienia, wynikają z zużycia pierścieni.

przestan bajki pisac jak sie nie znasz.

 

pierscienie, tlok, gniazda zaworow... luz zaworowy... krzywy zawor... upg... to wszystko moze oslabic kompresje. 

 

My mistake.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...