wojtek1908 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Panowie i Panie oczywiście! Szybkie pytanko odnoście takiej "uszczelki" chroniącej rant tylnego błotnika! Czy jest to część występująca oryginalnie? Czy bardziej jakiś dodatkowy gadżet? Jeśli jest to oryginał to czy ktoś może podać mi nr części? A jeśli nie jest to OEM to gdzie takie coś kupić? w necie jest pełno takich zabezpieczeń ale nie wiem jaki ma mieć wymiar żeby było tak ładnie dopasowane jak widać na zdjęciu. (zdjęcie poglądowe nie zwracać uwagi na zaznaczenie czerwoną ramką ) Edytowane 12 Stycznia 2015 przez wojtek1908 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 To część oryginalna,tak wyjeżdżają auta z fabryki. Inna sprawa,że po dłuższym czasie nie spełniają swojej roli i gromadzi się tam błoto,sól i wszystko czym rzucają opony z dróg. Często padają rady,żeby ściągnąć toto i zostawić goły rant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Do kupienia w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Do kupienia w ASO. A i owszem,nawet się dowiadywałem o cenę,której już nie pamiętam,ale moim zdaniem było nieadekwatna i wygórowana,jak za kawałek gumy z możliwością zaciśnięcia na rancie błotnika. Oczywiście od ręki nie były dostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Ja zeszłej zimy gdzieś to zgubiłem. Z tego co pamiętam, to trochę ponad 100 PLN. Czas oczekiwania chyba 2 tygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1908 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Ok, to już wszystko wiem. Dzieki wielkie za szybką reakcje! Czyli ogolnie nie warto w to inwestować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Z tego co pamiętam, to trochę ponad 100 PLN. Chyba toto do GT-eka droższe było. Czyli ogolnie nie warto w to inwestować? Nie mam tych osłon od dwóch zim i nic się nie dzieje. No chyba,że ruda już się tam zadomowiło,to warto oczyścić i zabezpieczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1908 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Ogólnie spawa wygląda tak, że mam przegniłe nadkole lewe i jestem przed zrobieniem blacharki. Stąd moje rozważanie czy założyć te gumy po lakierowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Po naprawach i malowaniu nie zakładałbym tych "osłonek",tylko starannie zabezpieczył ranty błotników przed korozją. Ale to moje zdanie,warto się dowiedzieć jak na to zapatruje się blacharz,lakiernik który będzie to naprawiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Nie mam tych osłon od dwóch zim i nic się nie dzieje. Ja też i również nic złego nie zauważyłem. Za to zdejmując te nakładki tyle syfu się z nich wysypało, że od razu samochód się szybszy zrobił . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy1974 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Mój blacharz też sugerował żeby dać sobie z tym pokój bo tylko pod spodem zbiera wodę. Jeżdżę bez i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 najważniejsze żeby lakiernik dobrą robotę zrobił 4 lata i nadkole mi nie rdzewieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ostatnio kupowałem, bo zgubiłem lewą . Cena w ASO Koper to 115pln brutto, dostępność w 2 dni. Numery części: lewa - 91016FE090 prawa - 91016FE080 Tu możesz sobie wyszukać numery katalogowe części: http://opposedforces.com/parts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Mi lakiernik pierwsze co zrobił to zdjął te gumy i powiedział, że nie chce za jakiś czas się znowu ze mną spotykać na malowanie, ale tym razem z powodu rdzy (wtedy wymieniałem części przodu). Zasięgnąłem porady innych osób i wszyscy mówią, żeby zdjąć bo to przyjaciel korozji za jakiś czas. W sumie ma to jakiś sens. Guma po jakiś czasie będzie miała szczeliny tam się dostanie woda, sól i pozamiatane. Wolę by tego nie było i dobrze opłukiwać nadkola na myjni. Pewnie też zabezpieczę w wakacje te miejsca i wyjdzie to taniej niż koszt tej uszczelki która jest chora o_0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Mialem to w WRX ,jak byl robiony i zobaczylem ile sie tam dziadostwa zbiera wspierajaca ruda to zaraz kazalem wywalic ,dokladnie wyczyscic i zakonserwowane ,teraz jezdzi bez ,i jest lepiej,subarka lzesza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1908 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Mialem to w WRX ,jak byl robiony i zobaczylem ile sie tam dziadostwa zbiera wspierajaca ruda to zaraz kazalem wywalic ,dokladnie wyczyscic i zakonserwowane ,teraz jezdzi bez ,i jest lepiej,subarka lzesza No to ostatnie zdanie mnie przekonało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 mi jak zdjął lakiernik to też się wysypało dużo syfu z tego miejsca, więcej dowodów nie potrzebowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 A ja mam i jak zajrzałem pod spód to zero rdzy czy jakiegokolwiek syfu. Nadkola nigdy naprawiane nie były a auto parę latek ma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się